hr
jaargang -23 - laatste artikel 25-4 12:00 - 74447 artikelen - nu online 33 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Consumenten Forum, met welk bedrijf moet je wel/niet zaken doen


[1]

Internet telefoon

26-11-07 20:16:39 - Quote! - @Roselien
Roselien
Erelid


WMRindex: 342
OTindex: 2.737
Op dit moment heb ik een internet telefoon waardoor ik slecht te verstaan ben. Ik weet niet zeker of het aan de telefoon zelf ligt.

www.powerbrands.nl

afbeelding

Ik heb een zachte stem en zoek een telefoon waarbij ik goed te verstaan zal zijn.
Wie heeft er ervaring mee?

Ik zoek geen telefoon die ik alleen kan gebruiken voor MSN of skype

**HUG**
Roos
(F)

28-11-07 01:39:52 - Quote! - @de Mexicaan
de Mexicaan
Oudgediende


WMRindex: 3.266
OTindex: 3.691
Nog niet echt veel tips hè, Roselien....
Ik heb zelf een telefoon van Philips, model VOIP321. Maar die doet het volgens mij alleen met Skype. Ik vind hem wel fijn want hij is draadloos en werkt ook meteen op je gewone telefoonlijn. Zie ook hier.

28-11-07 01:45:48 - Quote! - @Roselien
Roselien
Erelid


WMRindex: 342
OTindex: 2.737
Valt idd. tegen maar ik koop geen andere voor ik precies weet wat goed werkt. Deze toestellen zijn niet goedkoop en mijn stem is erg zacht. Bij mijn zoontje werkt het zelfde toestel wel goed. Het geluid is vreemd genoeg alleen in te stellen op de ontvangst.
Ik zal even bij je link kijken

Edit: ik heb gekeken het ziet er wel mooi uit. Vroeger had je een hoorn dat hield veel makkelijker vast omdat je je vingers er omheen kon sluiten. Tegewoordig zijn de toestellen zo klein dat voor je het weet praat je naast het spreek gedeelte en je krijgt nog kramp in je handen ook. Maar als deze toestellen werken op internet waarom werkt mijn (ik weet niet hoe dat ding heet, headset?? van erikson dan niet op internet. Die dingen lijken me eindeloos, ze zijn draadloos ook.

Iemand een idee?

28-11-07 01:48:52 - Quote! - @de Mexicaan
de Mexicaan
Oudgediende


WMRindex: 3.266
OTindex: 3.691
Ik geloof dat je in Skype in het programma de instellingen van je microfoon kan wijzigen. Misschien dat dat helpt met je huidige telefoon?

28-11-07 01:52:43 - Quote! - @Roselien
Roselien
Erelid


WMRindex: 342
OTindex: 2.737
Deze telefoon werk irritant genoeg niet op skype en niet op MSN ik krijg het niet ingesteld :nee Ook niet via het configuratie programma. Ik ben er uren mee bezig geweest. En als het in te stellen valt is het nog niet hard genoeg om mij te verstaan. Nu heb ik wel gemerkt dat je niet moeten bellen met MSN open dat haalt de geluidskwaliteit naar beneden.

28-11-07 01:57:37 - Quote! - @de Mexicaan
de Mexicaan
Oudgediende


WMRindex: 3.266
OTindex: 3.691
Dat is vervelend ja. Ik weet verder ook geen oplossing....

28-11-07 14:16:48 - Quote! - @stormzoeker
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
Werken die headsets van eriksson niet via Bleutooth? (als je tenminste die headsets bedoeld voor GSM telefoons ;))

28-11-07 14:19:36 - Quote! - @Tontje
Tontje
Erelid


WMRindex: 1.232
OTindex: 1.130
ga is naar configuratie scherm en dan naar geluid en audio apparaten daar even kijken of er niks gedempt is en hoe de volumes staan:)

28-11-07 20:28:41 - Quote! - @Roselien
Roselien
Erelid


WMRindex: 342
OTindex: 2.737
@ stormzoeker
ja die bedoel ik, waarom vinden ze zoiets niet gewoon uit?? :D

@ Tontje
had je niets te doen ofzo?
Quote:
Ook niet via het configuratie programma. Ik ben er uren mee bezig geweest. etc etc

28-11-07 21:23:37 - Quote! - @stormzoeker
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
Dan zou het mogelijk moeten zijn om die met de computer te gebruiken. De computer moet dan wel voorzien zijn van Bluetooth. Is dat niet het geval: een bluetooth stick kost je ongeveer €15 euro (even uit mijn blote hoofd ;))

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven