hr
jaargang -23 - laatste artikel 29-3 10:00 - 74302 artikelen - nu online 33 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Consumenten Forum, met welk bedrijf moet je wel/niet zaken doen


1 [2]

Vodafone

18-04-08 12:04:51 - Quote! - @ELBeemer
ELBeemer
Senior lid

WMRindex: 341
OTindex: 406
Wnplts: Roermond -
ik had een rekening van 450 euro van 1 maand... ik bel zowieso veel, maar door een storing bleef mijn abo op 25 euro staan, en er stond met maximaal 24 uur vertraging, dus ik ging ervan uit dat er een of ander soort actie was, dat is wat mij werd verteld over andere providers, gratis bellen bij orange fzo... tot mijn verbazing kwam ik er na 3 dagen achter, dat mijn tegoed op was. Ik had een brief geschreven en die werd echter geweigerd. Ik probeerde dan maar telefonisch, en de man zei dat het onzin was en dat ik ervan op te hoogte was, dat er een storing was, dat was ik echter niet, ik moest de volle 450 euro betalen...

dan kun je wel zeggen stom van mij ma op zon moment ga je alleen maar van het goede uit :P ze hebben me echt niets laten weten:[

18-04-08 12:06:26 - Quote! - @Arya
Arya
Oudgediende


WMRindex: 746
OTindex: 40.038
dat ken ik... ik had ook bij vodafone een mobiele rekening van... 120 euro.

vodafone is ernstig duur..

23-04-08 13:26:05 - Quote! - @ELBeemer
ELBeemer
Senior lid

WMRindex: 341
OTindex: 406
Wnplts: Roermond -
zwaar vervelend 8O
Edit sjatter: Overtreding v.d. regels, reactie gewijzigd.

12-06-08 11:26:02 - Quote! - @IngeJ
IngeJ
Junior lid

WMRindex: 4
OTindex: 1
Nou over het algemeen heb ik geen problemen gehad met de kosten.
Maar ik vraag me af:?. Heeft er hier ook iemand laatst een online bestelling gedaan. Nou ik zou het afraden. Enkele weken geleden heb ik mijn abbo verlengd via mijnvodafone, en daarbij een nieuw toestel besteld. Nou ik zit er nu nog op te wachten. En dan moet je er achter aan bellen. Dan krijg je te horen dat het toestel niet leverbaar is. Dat was 2 weken geleden. Net weer gebeld, en dan krijg je te horen dat het nog wel 2 weken kan duren:@!!!!!
Maar ze hadden het abbo al wel veranderd, dat kunnen ze blijkbaar wel heel snel.
Dus voor degenige die een abbo willen verlengen of willen afsluiten, dan kun je beter gewoon naar de winkel gaan dan online bestellen. En dan maakt vodafone nog mooi reclame dat als je het online besteld 'm morgen (met uitzondering het verlengen van abbo, dit duurt 10 dagen, normaal gesproken) in huis hebt, ja ja...:nee dus...

16-07-08 22:50:01 - Quote! - @moeny
moeny
Ben ook zo stom geweest!
Ik heb 2 juni mijn abonnement bij VODAFONE verlengd. Daarbij kon ik een nieuw toestel uitzoeken.
Na 3 weken nog geen telefoon. Bellen dus. Toestel blijkt pas over enkele maanden leverbaar te zijn. Werd hier dan ook niet even over op de hoogte gesteld.
Ik heb dus een ander toestel uitgekozen, welke op voorraad zou zijn.
(Hierbij raakte ik ook meteen een aanbod van een voordeliger pakket kwijt).
Na 2 weken ....geen toestel. Weer bellen dus. Was geen ordernummer aangekoppeld. Nu kan het dus snel geregeld zijn, toch!!!???
Enfin, 2 weken later...nog geen toestel.
9 juli, maar weer bellen. Toestel? "Oja, die is verstuurd. Vandaag of morgen MOET het er zijn!". Niet dus.
10 juli, weer bellen. "nee hoor, die zijn pas 23 juli leverbaar". Toen ik meldde dat het die woensdag al verstuurd zou zijn, bevestigde zij dit toch wel het geval was. "Vandaag of morgen!". Track &tracenummer kreeg ik niet, kon ik ook wel met alleen mijn postcode opzoeken.
Mijn reactie dat als ik het zaterdag 12 juli niet in huis zou hebben ik er vanaf wilde, snapte ze niet. Ik moest juist blij zijn als het dan na al die tijd binnen zou zijn !??
Vandaag is het inmiddels 15 juli, en NOG GEEN TOESTEL!
Eindelijk hebben we een track&tracenummer ontvangen, maar hier uit blijkt dat het pakketje wel is aangemeld, maar dat het niet is aangeleverd....?
Voor wie het nog niet snapt...IK WIL HIER VANAF !!!!!
Ik heb nooit een bevestiging van de bestelling ontvangen.
Kan ik hier onder uit komen? Er wel van uitgaande dat ik het normale opzegtermijn heb vanuit mijn oude abonnement.
En waar kan ik mijn klacht bij VODAFONE kwijt? Op een contactformulier wordt niet gereageerd en die mensen van de klantenservice ... die moeten de betekenis van het woord service nog ontdekken.

Nooit op deze manier doen dus!

13-07-09 00:49:01 - Quote! - @Twin
Twin
Vodafone is een WAARDELOOS bedrijf. Ze sturen mij een onterechte brief dat ik mijn abb geld 1 maand niet betaald had, heb inmiddels al 10x gebeld met die achterlijke klantenservice, maar ze blijven maar doorzeuren. Beloftes om terug te bellen worden ook niet nagekomen, nu hebben die eikels mijn nummer afgesloten terwijl ze wel het abb geld blijven incasseren. Ik ben er ZO KLAAR MEE.
Alle klachten bundelen en aan alle consumentenprogramma's melden wat mij betreft.

13-07-09 09:31:05 - Quote! - @Kameleon
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Ik betaalde zelfs met prepaid €0,45 per minuut als ik mij niet vergis, dat is hoe dan ook al superduur, in vergelijking met een sms van volgens mij €0,24 per sms. :|

13-07-09 09:35:31 - Quote! - @No_u
No_u
Senior lid

WMRindex: 348
OTindex: 477
@Twin

afbeelding

On topic:
Ja, Vodafone is in mijn ervaring ook waardeloos. Slechte klantenservice, in mijn ervaring ook nog steeds slecht bereik op veel plaatsen.

21-08-09 10:44:16 - Quote! - @cologic
cologic
Heb mijn abonnement met vodafone verlengd omdat ze een gratis N96 erbij wilden doen. Eind Mei ontvangen. Mid juli houdt het ding er opeens mee op.

Op 21 juli bij een vodafone winkel afgegeven. zou gerepareerd worden. Volgens dynafix zitten ze sinds 27 juli op onderdelen te wachten.

Ik zit nu al een maand zonder telefoon, moet wel mn abonnement betalen, maar vodafone wil niets doen - sorry uw probleem , we zijn alleen maar een netwerk bedrijf. Het feit dat zij wel de telefoon geleverd hebben, en dat die binnen de wettelijk geregelde 1 jarige garantie termijn zit, wordt door hun kompleet
genegeerd.

Hun helpdesk is niet bereid iets te doen, het reparatie bedrijf beroept zich op onmacht. Als ik ze bel (3 keer geprobeerd) hang ik voor 30 minuten aan de lijn (@0.45 cent per minuut) en heb ik elke keer totaal gefrustreerd maar opgehangen.

En ik moet tussendoor wel mn abonnement blijven betalen. Als ik dreig op te zeggen, vertellen ze me heel fijntjes dat ik dan wel de rest van de twee jaar abonnementskosten moet betalen. Maart zijn zij in dit geval niet in gebreke? Geen vervangende telefoon, hun gekontrakteerde reparatiebedrijf heeft geen reparatie onderdelen??

En ik ziet hier maar, zonder telefoon, en moet maar wachten tot het hun eindelijk behaagd een nieuw toestel met een fabrieksfout te repareren. En als dat eindelijk na tich maanden gebeurd, dan zie ik nu ook al een rekening komen? Ik vind dit op zn minst schandalig slechte service, en eigenlijk een pure oplichters praktijk!!!!!

23-09-09 20:42:44 - Quote! - @vandersloot
vandersloot
Vodafone kan niet leveren

Ik ben ruim 3 maanden bezig om mijn zakelijke abonnement aan te passen een nieuwe telefoon te bestellen en een extra dienst af te nemen bij vodafone. Mijn bestelling is diverse malen via internet en telefonisch opnieuw in het systeem gezet. Ik heb alles bij elkaar al 4 uur aan de telefoon gezeten met de helpdesk. Op dinsdag 8 september kreeg ik de receptie aan de lijn die mijn vertelden dat ze me niet kon doorverbinden niet langer dan 2 minuten met mij mocht praten en alleen een terugbelafspraak voor mij kon maken. Ik vroeg haar hoe laat de terugbelafspraak dan zou zijn. Maar vodafone heeft een vreemde definitie van een afspraak.
Een tweede medewerker heeft mij geadviseerd om naar de winkel te gaan om daar de telefoon gewoon zelf te gaan kopen en dus geen gebruik te maken van de internet korting die vodafone zijn klanten aanbied. Ik vraag me dan af waarvoor ik een zakelijk account heb moeten aanmaken en allerlei persoonlijke en bedrijfsgegevens aan vodafone moest overleggen.
Het beste advies toto nu toe was van de afdeling verkoop die voorstelden nog twee weken te wachten en dan een andere provider te nemen om dat dit sneller zou zijn dan wachten op vodafone.
Vodafone heeft zoveel afdelingen dat niemand weet welke afdeling er verantwoordelijk is voor welken dienst of dienstverlening. Medewerkers lijken van sommige afdelingen maar ook van sommige diensten het bestaan niet te kennen. Dit is verreweg de slechtste zakelijk dienstverlening die wij ooit hebben gehad.

11-10-09 00:00:41 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Al jaren vodafone (zowel prepaid als abbo) en nooit problemen mee gehad.

11-10-09 13:45:27 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Ik heb ook al jaren Vodafone en tot nu toe ook geen problemen.
Maar ik denk, na dit alles gelezen te hebben, dat ik mijn volgende abb. toch ergens anders neem.:D

18-10-09 16:02:22 - Quote! - @ladekast
ladekast
Oudgediende


WMRindex: 1.797
OTindex: 75.671
Quote Banaal:
Al jaren vodafone (zowel prepaid als abbo) en nooit problemen mee gehad.


zelfde hier maar stap nu binnekort toch over op telfort, meer minuten 8)

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven