hr
jaargang -23 - laatste artikel 25-4 18:00 - 74450 artikelen - nu online 39 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Consumenten Forum, met welk bedrijf moet je wel/niet zaken doen


1 [2]

Super de Boer

27-10-07 13:12:59 - Quote! - @Pluppel
Pluppel
Oudgediende


WMRindex: 2.068
OTindex: 13.920
S
De winkel is trouwens ook zo modern, zo strak, zo ongezellig ingericht :|

27-10-07 13:14:47 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
en geenmuziek

27-10-07 13:29:21 - Quote! - @Jannick
Jannick
Oudgediende


WMRindex: 1.125
OTindex: 42.838
T
Bij de Super de Boer bij ons ben ik niet echt tevreden. Onze halve VMBO school werkt er, (inclusief een stuk of 6 personen van de afdeling TL+ waar ik zit). Er draait Top-40 muziek. De winkel is niet overzichtelijk, maar ja, de sla daar is wel lekker, maar ja, tis ook weer zo duur. :|

27-10-07 14:10:34 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Alle produkten zijn standaard nog een dag of 3 na de uht datum geschikt voor consumptie.
De fabrikanten bouwen die veiligheid in en dekken zich gewoon in.

27-10-07 14:15:27 - Quote! - @my-angel
my-angel
Oudgediende


WMRindex: 564
OTindex: 11.965
S
Ik ben geen fan van Super de Boer, heb liever de Jumbo of de (Super)Coop, personeel is vriendelijker (moest laast in Borculo ruim 10 minuten wachten eer er eindelijk iemand bij de servicedesk kwam, was helemaal niet druk.. En dan kijkt ze me nog boos aan ook.. :nee

Heb liever een vrolijk gezicht die iets te laat komt enzo.. En de producten.. Hmm, nee, ik haal me boodschappen ergens anders..(6)

29-10-07 03:03:33 - Quote! - @WMR-kok
WMR-kok
Oudgediende


WMRindex: 5.850
OTindex: 106.950
S
Ik heb een paar jaar Super de Boer links laten liggen, om de simpele redenen dat de tv sticks bedorven waren.
En dat niet 1 keer maar elke week bedorven. Plus ze gooiden de prijzen zowat elke week toen omhoog, en als je vraagde of de prijzen weer verhoogd waren zeiden ze ijskoud nee hoor.
Tegenwoordig krijg ik steeds meer problemen bij Albert Hein, produkten over de datum, produkten niet op voorraad, regelmatig produkten uit het assortiment. Bij AH draait het alleen maar om het geld, niet om de klanten.
Dat is de reden dat ik weer naar Super de Boer tegenwoordig ga. AH is nu de laatste winkel waar ik naar toe gaat als ik het nergens anders kan krijgen.

De meeste levensmiddellen haal ik tegenwoordig op de markt, vers en goedkoop. :P

29-10-07 12:53:23 - Quote! - @Mmore
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
De Super bij ons in Souburg is wel Oké, mijn broertje werkt er en hij zegt dat het harstikke mee valt daar met de hier eerder genoemde praktijken.

Plus de winkel is gezellig in gericht en het is de enigste kwaliteits winkel (waar je A merken kunt kopen) in 't dorp dus tja, niet erg veel keus.

Hier in Leiden zit de Super de Boer bij het station en daar is het altijd een zooitje, dan ga ik liever naar de C1000 of de AH.

29-10-07 17:25:22 - Quote! - @Jurgen.wmr
Jurgen.wmr
Junior lid

WMRindex: 8
OTindex: 4
Wnplts: Zwijndrech
Bij de Jumbo dan krijg je het product gratis mee als je iets vind dat over de datum is....

08-11-07 08:45:07 - Quote! - @puppy
puppy
Erelid


WMRindex: 727
OTindex: 6.557
Ik heb vroeger bij een Super de Boer gewerkt. Toen moest je klanten nog persoonlijk helpen. Stukje kaas afsnijden en een brood door de snijmachine heenhalen. Tegenwoordig ligt in bijna elke supermarkt alles al verpakt klaar :( Handig als je haast hebt (zoals zovelen) Maar waar is die klantvriendelijkheid gebleven?

08-11-07 08:49:38 - Quote! - @Redduggy
Redduggy
Erelid


WMRindex: 1.810
OTindex: 2.818
Klantvriendelijkheid? Tweede gang links, rechtdoorlopen, langs de kassa, door de deur naar rechts doorlopen doorlopen aan uw rechthand verschijnt de kaasboer en de bakker daar verkopen ze klantvriendelijheid.

08-11-07 08:55:26 - Quote! - @puppy
puppy
Erelid


WMRindex: 727
OTindex: 6.557
Hier een supermarkt in de buurt, (waar ik dus mijn boodschappen meestal haal) zijn ze wel klantvriendelijk. Volgens mij krijgt het personeel voor iedere klant die ze groeten een Euro ofzo :ja
Je word daar ook altijd super geholpen.

08-11-07 09:08:34 - Quote! - @Usitarie
Usitarie
Erelid


WMRindex: 422
OTindex: 5.771
De C1000 waar ik werk bedoel je? :P Bij ons is de service ook top ^^ (tenminste, als ik er sta :P) we zijn al een keer uitgeroepen tot beste winkel van Veenendaal 8) en horen bij 1 van de beste C1000's van de provincie utrecht :o

09-11-07 14:43:14 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
in elburg word de chips en energy bij de super steeds duurder vorig jaar was het nog de helft van de prijzen vasn nu

09-11-07 14:43:45 - Quote! - @Usitarie
Usitarie
Erelid


WMRindex: 422
OTindex: 5.771
dat is denk ik niet alleen daar :P

27-11-07 04:45:02 - Quote! - @Roselien
Roselien
Erelid


WMRindex: 342
OTindex: 2.737
Ik ben zelf zeer te spreken over de Super de Boer bij ons. Regelmatig krijgen de kinderen stukje kaas, worst, snoepje bij de kassa. Af en toe een clown met ballonnen, spaarproducten, speciale karren voor kinderen en baby's. De producten zijn wat mij aan gaat oké. Wel wat duur. Ze zijn 1 van de weinige die aan huis bezorgen, al vind ik dat dat goedkoper kan of gratis zelfs boven een bepaald bedrag. Als enige minpunt vind ik de bloemen die zijn erg snel weg of komen niet tot bloei.

01-01-08 14:43:04 - Quote! - @krieltje
krieltje
Senior lid


WMRindex: 551
OTindex: 146
S
ik heb dat hier ook eens gehad,in een spar winkel in gent,alles was daar bijna overtijd of al lang overtijd
:(

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven