hr
jaargang -23 - laatste artikel 25-4 18:00 - 74450 artikelen - nu online 47 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Consumenten Forum, met welk bedrijf moet je wel/niet zaken doen


1 [2]

Een ogenblik geduld alstublieft

24-09-07 15:00:07 - Quote! - @Theetje
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
Net met de TvFilm gebeld, heb misschien 2,5 minuut in de wacht gezeten, zonder stom liedje, geen betaalnummer.. En werd goed geholpen:)

Dus die vond ik wel netjes!

Kon zonder moeite mijn adres wijzigen en het opzeggen:)

24-09-07 16:45:53 - Quote! - @pietjevlip
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Packard-Bell Nederland, erg goeie ervaring mee...

minpunten:

Een stom liedje, en het standaard
"al onze medewerkers"-blabla,

Pluspunten:"de wachttijd bedraagt op dit moment meer dan 15 minuten" vind ik erg fijn om te horen... dan weet je namelijk of het zin heeft om te wachten, of dat het nog een jaar duurt... Het is trouwens maar één keer voorgekomen dat ik zolang moest wachten, en verder heb ik over de competentie van de medewerkers geen klachten.

Er is registratie bij aankoop of bij het eerste belletje, wordt even snel geregeld, dus als je belt weten ze al wat voor systeem je gebruikt, voorkomt een hoop stomme vragen, ze maken aantekeningen in je "dossier" zodat je niet als je een week later belt alles opnieuw uit moet leggen... 15ct per minuut is ook geen torenhoog bedrag voor een helpdesk, en als er dingen gerepareerd moeten worden doen ze niet moeilijk als het dan "hun" kosten worden... nee, over de helpdesk van PB heb ik geen klachten... en nou doet mn PC gek, dus ik bel maar eventjes

25-09-07 03:16:37 - Quote! - @de Mexicaan
de Mexicaan
Oudgediende


WMRindex: 3.266
OTindex: 3.691
Ook leuke dooddoeners:
'U wordt zo snel mogelijk geholpen', of
'Kijkt u eerst eens op www.naambedrijf.nl, daar worden de meeste vragen al opgelost' (dat heb ik nog nooit mogen meemaken).

25-09-07 10:42:18 - Quote! - @botte bijl
botte bijl
Oudgediende


WMRindex: 90.799
OTindex: 39.076
wachten waar je voor moet betalen is en blijft irritant, hoe je het ook bekijkt

25-09-07 11:53:21 - Quote! - @pietjevlip
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
of als je al een uur aan de lijn hangt: "Het kan nooit lang meer duren"

dat is helpdeskeriaans voor: U kunt nog wel even wachten, want we willen eerst zoveel mogelijk geld vangen...

25-09-07 12:01:06 - Quote! - @Jannick
Jannick
Oudgediende


WMRindex: 1.125
OTindex: 42.838
T
Quote de Mexicaan:
Ook leuke dooddoeners:
'U wordt zo snel mogelijk geholpen', of
'Kijkt u eerst eens op www.naambedrijf.nl, daar worden de meeste vragen al opgelost' (dat heb ik nog nooit mogen meemaken).


Toen ik naar XS4all belde, kreeg ik dat laatste ook te horen, dat ik naar Xs4all moest gaan om het probleem op te lossen, en wat was nou het probleem? Ik kon niet op internet.. :|

25-09-07 13:19:02 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Bij @home hoor je ook nog steeds dat veel vragen op hun pagina worden uitgelegt.. ik vind dat heel irri omdat ik meestal alleen bel als de verbinding er niet meer is.

En waarom doen ze dat..
cash!! - langer aan de fown meer centjes in de lade..

Je kunt ook een beknopte dienst maken
met functie toetsen die iedereen kan onthouden - zonder de langdradige uitleg..

Het is niet zo functioneel wegens de moneten..

25-09-07 23:14:20 - Quote! - @pietjevlip
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
@heraux: van je post snap ik weer eens niks, maar ik begrijp wel wat je bedoelt... denk ik :S

heb jij ook een helpdesk waar we naar kunnen bellen?

19-10-07 14:05:58 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Dat valt nog mee wij hebben op internet 8 maanden moeten wachten omdat ze zo snugger waren geweest om ons al op internet aan te sluiten.Dus toen we een computer kregen en internet aan wilde vragen zeiden ze dat we dat al hadden ik zei dat kan niet we hadden nog geen computer.Blijkt dat ze het op de telefoon hadden aan gesloten en toen we een andere provider wilde kregen ze het er niet af.Aansluiten was geen probleem binnen een dag.Afsluiten des te meer 8 maanden dat is zeker even geduld hebben.:ja

29-10-07 17:57:54 - Quote! - @stormzoeker
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
Verhip, xs4all wordt er ook niet beter op..... 40 minuten wachten en 3 keer doorverbonden voordat ik geholpen werkd :{ En dan nog met een stem met een ondertoon van 'U moet niet zeuren, wij sturen u de beloofde goederen nu toch?'... Jaja, na 3 maanden in plaats van een week :S

08-01-08 14:12:33 - Quote! - @pietjevlip
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Quote pietjevlip:
Packard-Bell Nederland, erg goeie ervaring mee...

minpunten:

Een stom liedje, en het standaard
"al onze medewerkers"-blabla,

Pluspunten:"de wachttijd bedraagt op dit moment meer dan 15 minuten" vind ik erg fijn om te horen... dan weet je namelijk of het zin heeft om te wachten, of dat het nog een jaar duurt... Het is trouwens maar ? keer voorgekomen dat ik zolang moest wachten, en verder heb ik over de competentie van de medewerkers geen klachten.

Er is registratie bij aankoop of bij het eerste belletje, wordt even snel geregeld, dus als je belt weten ze al wat voor systeem je gebruikt, voorkomt een hoop stomme vragen, ze maken aantekeningen in je "dossier" zodat je niet als je een week later belt alles opnieuw uit moet leggen... 15ct per minuut is ook geen torenhoog bedrag voor een helpdesk, en als er dingen gerepareerd moeten worden doen ze niet moeilijk als het dan "hun" kosten worden... nee, over de helpdesk van PB heb ik geen klachten... en nou doet mn PC gek, dus ik bel maar eventjes


Mensen, dit is oud nieuws... stelletje oplichters :o

08-01-08 14:45:06 - Quote! - @de Mexicaan
de Mexicaan
Oudgediende


WMRindex: 3.266
OTindex: 3.691
@pietjevlip, lol ;)
Hoe snel kan je mening veranderen.... vier maanden geleden was het nog top.

08-01-08 14:52:13 - Quote! - @Sjaak
Sjaak
Moderator


WMRindex: 21.248
OTindex: 53.455
Packard-Hell :r

08-01-08 14:54:07 - Quote! - @pietjevlip
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
De Mexicaan: Zo is het toch met alles? Een negatieve ervaring kan een mening doen veranderen.

08-01-08 20:27:45 - Quote! - @Regie
Regie
Erelid


WMRindex: 892
OTindex: 2.859
en je aan het bellen omdat je geen internet hebt:
"Kijkt u anders op onze website, wellicht kunnen wij u daar verder helpen"
8-)8-)

10-01-08 11:27:34 - Quote! - @botte bijl
botte bijl
Oudgediende


WMRindex: 90.799
OTindex: 39.076
vaak krijg je voor al dat wachten ook nog een telefoonrekening van hier tot Tokio

10-01-08 12:36:56 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
bij de home moet je eerst 50 minuten wachten a 10cent per minuut en vervolgens wordt de verbinding verbroken met de tekst

"op dit moment kunnen wij u niet tijdig van dienst zijn wij verzoeken u op een ander moment nogmaals te bellen"

maar ze hebben wel mooi 5,- verdient.

10-01-08 19:40:00 - Quote! - @krieltje
krieltje
Senior lid


WMRindex: 551
OTindex: 146
S
hier in belgie juist van hetzelfde,als je naar de electrabel belt(elecktriciteitbedrijf) direct een muziekje van mozart ofzo!,een muziekje van 15 minuten hé,een gratis nummer zou handiger zijn!:@

12-01-08 17:54:37 - Quote! - @Tree
Tree
Lid

WMRindex: 73
OTindex: 3
Wnplts: Amsterdam
Dell helpdesk:
eerst 45 minuten een cowboy song gehoord, terwijl ik de nederlandse lijn belde, toen zo vaak heen en weer doorverbonden tussen garantie en technische afdeling dat ik dezelfde mensen weer aan de lijn kreeg, toen was ik het zat, opgehangen, de Amerikaanse service gebeld, binnen 1 minuut een technicien aan de telefoon(met cowboy accent) en het probleem was 3 minuten later opgelost... ik weet wat ik volgende keer ga bellen.

12-01-08 19:13:21 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Quote de Mexicaan:
@pietjevlip, lol ;)
Hoe snel kan je mening veranderen.... vier maanden geleden was het nog top.


Ervaring - Aanvaring - uitvaring

12-01-08 19:22:34 - Quote! - @scarie5
scarie5
Senior lid


WMRindex: 280
OTindex: 88
Toen mevrouw de helpdeskmedewerkster van Hi de vraag niet kon beantwoorden hing ze maar gewoon zonder een kik te geven op. Daar anderhalf uur voor in de rij 'gestaan'

De vraag was ook nog: kan ik mijn prepaid overzetten in abbonement? En zo ja, hoe? Mevrouw zegt Sorry en hangt op:S:S:S

12-01-08 19:26:56 - Quote! - @Itchy
Itchy
Senior lid


WMRindex: 487
OTindex: 878
S
Quote scarie5:
Toen mevrouw de helpdeskmedewerkster van Hi de vraag niet kon beantwoorden hing ze maar gewoon zonder een kik te geven op. Daar anderhalf uur voor in de rij 'gestaan'

De vraag was ook nog: kan ik mijn prepaid overzetten in abbonement? En zo ja, hoe? Mevrouw zegt Sorry en hangt op:S:S:S

wat een trut

18-01-08 16:00:08 - Quote! - @Marsje
Marsje
Lid

WMRindex: 42
OTindex: 17
Wnplts: Alphen a/d
Pff even geduld aub, vertel mij wat!

Eind vorig jaar kreeg ik n enveloppe van mijn vrienden van de belastingdienst met het verzoek of ik ff 120 euro wou terugbetalen. Ik kreeg iedere maand 10 euro van hun, en nu moet ik het terugbetalen. Beetjes domme toetsing hebben ze daar! Nu kreeg ik pas een brief waarin stond dat ik 23 euro per maand zou terugkrijgen, maar ik wil t opzeggen omdat ik geen zin heb om eind dit jaar alles weer terug te betalen haha. Nu moest ik bellen naar de belastingdienst en ik heb zon 30 min aan de phone gehangen en toen werd de verbinding verbroken. Iedere keer nadat ik 2x een keuze had gemaakt kreeg ik te horen dat iedereen in gesprek waas, waarna ik weer in het hoofdmenu terecht kwam. Dus ik moest steeds: 'Toets een 1 voor bla' en dan 'toets dan nu een 1 als u...' Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Belasting dienst, leuker kunnen ze het niet maken....maar ook niet makkelijker lol :)

Ik ben er nog steeds niet tussen gekomen en ben alweer bijna een week verder 8O

06-03-08 15:48:18 - Quote! - @pietjevlip
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Quote pietjevlip:
Zo is het toch met alles? Een negatieve ervaring kan een mening doen veranderen.


En dat probleem speelt dus nog steeds, garantie loopt tot juni, maar als het zo doorgaat, redden ze het niet voor de kerst. Er is inmiddels een afspraak gemaakt voor 13 maart... net zoals die afspraak stond voor 28 februari, en voor 14 januari. Geen telefoontje van "het lukt niet, kunnen we een nieuwe afspraak maken?", nee, als het 's avonds tegen negenen loopt en je hebt nog niets gezien, mag je weer een halfuur aan de lijn hangen bij de helpdesk. Ik ga maar eens een niet-vriendelijk mailtje richting die malloten sturen, hoewel ik me afvraag of dat wel gelezen wordt.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven