hr
jaargang -23 - laatste artikel 18-4 10:00 - 74413 artikelen - nu online 35 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Consumenten Forum, met welk bedrijf moet je wel/niet zaken doen


[1] 2

Een ogenblik geduld alstublieft..

06-09-07 08:41:24
Verticae
Senior lid

WMRindex: 79
OTindex: 280
Wnplts: het Gooi
S
.."al onze medewerkers zijn in gesprek".

Ik heb echt zo'n afschuwelijke hekel aan het soort 'klantenservice' dat je uren laat wachten. Het ergste is nog wel die van Casema geweest, enkele jaren geleden (net overgestapt op kabel intenet, maar ja - het deed het niet). Ik heb letterlijk drie kwartier moeten wachten voor ik iemand te spreken kreeg. Toen ik vervolgens iemand kreeg, werd ik doorverbonden en zat ik nog eens 20 minuten te wachten.

Het oplossen van het probleem duurde overigens 2 weken. Er moest een knopje in een kastje omgezet worden. Echt ongelofelijk, soms.

Ook slechte (of juist goede!) ervaringen met de wachtstand? GOoi het eruit. :P

06-09-07 10:28:40
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Echt té irritant ja! Orange, zelfde verhaal.. Tenminste, geen 45 minuten maar toch wel ruim 20 :@

06-09-07 11:25:51
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
Ik heb 'n keer anderhalf uur bij @Home aan de telefoon gehangen... Toen kreeg ik 'n dozenschuiver aan de lijn, heb ik de technische dienst aan de lijn geeist, met de dreiging van het opzeggen van ons abonnement. Dat lukte, probleem werd uiteindelijk 3 dagen later opgelost. Nadat ik de technische dienst had gesproken heb ik me met de klantenservice door laten verbinden om de gemaakte telefoonkosten terug te eisen...

06-09-07 11:50:27
Wilco
Oudgediende


WMRindex: 5.099
OTindex: 7.913
S
vriend van mij moest bellen omdat zijn X-box 360 kapot was, moest hij 2,5 uur aan de lijn hangen!!! belachelijk gewoon :@

06-09-07 11:51:13
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
De truc is dat je je niet moet laten afschrikken door de prijzen van zo'n telefoontje: die kun je terugeisen. Gewoon in hun nek blijven hijgen totdat 't opgelost is

06-09-07 12:31:22
Verticae
Senior lid

WMRindex: 79
OTindex: 280
Wnplts: het Gooi
S
@Ikke: Wha? Terugeisen? Op basis waarvan?

06-09-07 13:20:20
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
Home is koploper wat mij betreft. Het leek even wat beter te gaan met de wachttijden, maar de kennis op de helpdesk schiet soms zwaar tekort :S (Firmware in de draadloze router zwaar verouderd, updates hadden ze nooit van gehoord :P Uren in de wacht, nieuwe router, geen oplossing. Uiteindelijk zelf maar ergens de nieuwe firmware opgeduikeld. De router werkt nu al 2 jaar zonder problemen. Home ontkent nog steeds dat er nieuwe firmware beschikbaar is of dat er problemen met de router zijn :S).

Ook digitale TV van Home heeft verschillende heftige discussies met de 'helpdesk' gekost voordat we een extra decoder aan de praat hadden. Op de één of andere mysterieuze manier kon die extra kaart niet geactiveerd worden :S zucht.... Uiteindelijk doet ie het, na urenlang aan de telefoon gehangen te hebben.

De laatste klapper kwam met Home telefonie (ik geef toe, ik blijf in de goedheid van Home geloven :$): Mensen kregen vaak (niet altijd) te horen dat 'het telefoonnummer niet in gebruik was'... Bellen met Home helpdesk leverde de eerste keer het volgende op: 'Blijft U aan de lijn en haal de modem en de router van de spanning.....' juist..... slim.... Mevrouw de helpdeskmedewerker: hoe kan ik aan de lijn blijven als de boel van de spanning af is :@? Overigens schijnt dit probleem na wederom urenlange telefoontjes opgelost te zijn ;) Ik werd zelfs op zondag gebeld door de technische dienst dat ze er mee bezig waren (A) Ik heb de laatste tijd niemand meer horen klagen dat mijn telefoon niet bereikbaar is. Van de andere kant.... het is wel errug rustig met de telefoon :P

Het goede nieuws van Home: als het werkt dan werkt het ook goed, je moet alleen als totale leek geen problemen krijgen :P Aan de helpdesk heb je totaal niets :D

06-09-07 14:55:59
alweerdood
winnaar PW 06


WMRindex: 852
OTindex: 5.796
Ach.. Ik moest een kleine 20 minuten wachten tot ik de frontoffice van school te pakken kreeg:|

Als een familielid zwaar gewond was en hij had nog 1 uur te leven ofzo dan had ik hem dus niet meer kunnen spreken...

Zéér slecht geregeld:nee

06-09-07 15:02:54
ToMxlr
Erelid


WMRindex: 296
OTindex: 7.186
wij hebben ooit 2 uur moeten wachten, en dan konden we een afspraak maken bij het GGzE, voor over 6 maanden :( overheid :nee

06-09-07 17:40:22
Regie
Erelid


WMRindex: 892
OTindex: 2.859
HetNet.
We hebben 6 maanden met problemen gezeten, totdat ze eindelijk hun best wilden doen om het op te lossen.
Verscheidene dagen 4 uur per dag aan de telefoon gehangen.
Je hebt er eindeloos veel geduld voor nodig8O

06-09-07 17:46:53
nietmeer
KPN = het meest erge 8O
Me vader heeft al 2 jaar lang gezeik met kpn over het overzette van t abbonoment 8O

06-09-07 17:49:23
Thommy
Erelid


WMRindex: 352
OTindex: 7.127
AT&T.
Simpelweg Perfect! Ik belde ze, kreeg het befaamde 'We regret to inform you..'-stemmetje. Opgehangen, en werd 10 minuten later gewoon teruggebeld. Wat het probleem was.

Jammer genoeg alleen in de US of A.

10-09-07 22:31:32
gwcbakker
Oudgediende


WMRindex: 7.126
OTindex: 2.741
AL onze medewerkers zijn NOG STEEDS in gesprek... Wat introduceert mij dat nou! Ik wil gewoon geholpen worden. En wel NU! :P

10-09-07 22:37:59
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
@Verticae-Nooit geen problemen met Casema. 8)

10-09-07 23:18:08
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
Quote Verticae:
@Ikke: Wha? Terugeisen? Op basis waarvan?


Omdat je op basis van een contract betaalt voor een service. Als een bedrijf zijn verplichting niet nakomt (de service werkt dus niet) moeten zij dat oplossen op hun kosten. De kosten voor de helldesktelefoontjes kun je gewoon terugeisen, die zijn alleen bedoeld om mensen weg te schrikken

10-09-07 23:26:38
gwcbakker
Oudgediende


WMRindex: 7.126
OTindex: 2.741
Quote Giovanni:
Nooit geen

Dus altijd? (6)

11-09-07 16:55:49
NeaRoW
Erelid


WMRindex: 472
OTindex: 2.965
S
Die van Home spant de kroon... Je hoeft dan meestal niet langer als een kwartier te wachten, maar dan krijg je me een wijsneus aan de lijn, wat een sukkels...

Je moet gewoon 10 keer bellen, 1 op de 10 keer krijg je iemand die er WEL verstand van heeft.

Wil je dit voorkomen? Mijd Home

11-09-07 16:58:08
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
Quote NeaRoW:
Wil je dit voorkomen? Mijd Home


Dat probeer ik m'n ouders dus al maanden aan te praten, maar ze luisteren gewoon niet...

Net zoals: "Koop geen goedkope sitecomrouter, koop een fatsoenlijke linksysrouter".. Wat doen ze: ze kopen 'n sitecomrouter die regelmatig hapert *(*(

11-09-07 17:02:16
WMR-kok
Oudgediende


WMRindex: 5.850
OTindex: 106.950
S
Home valt wel mee, vergeleken met KPN.
Zit je eerst drie kwartier in de wacht, zeggen de daarna ijskoud van: Mr. u moet er iemand bij halen die er verstand van heeft. En vervolgens verbreken ze de verbinding.

KPN: koploper in contractbreuk plegen, blijven geld van je rekening afhalen als je je abonnement opgezegd hebt.
Ze leveren routers die niet voldoen en vele gebreken vertonen.

En helaas is Home de enige andere die adsl hier kan leveren.

11-09-07 18:00:08
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
Quote Peter Willemse:
En helaas is Home de enige andere die adsl hier kan leveren.

Verhip, levert @Sloom nu ook al ADSL 8O?

11-09-07 18:17:23
Andreesie
Oudgediende


WMRindex: 1.051
OTindex: 44.629
Koninklijke Pwn'bare Netwerkissloom,ikweethetnietclub is superirritant wat betreft helpdesk
"tja, dan weet ik het niet meer, meneer. daarvoor moet ik u dus doorverbinden"
(en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer dat verhaaltje)

11-09-07 18:21:55
gwcbakker
Oudgediende


WMRindex: 7.126
OTindex: 2.741
Ach bekijk 't ook 'ns van de kant van de helpdeskmedewerker. Die kan het ook niet helpen dat zijn werkgever uit kostenbewustheid (= schraperigheid) totaal incompetente werknemers achter de telefoon zet (6)

11-09-07 19:44:31
Davh11
Oudgediende

WMRindex: 2.175
OTindex: 6.417
Wnplts:  
bij de blokker was es een MP3 te koop, dus ik bellen...

na 5 keer proberen eindelijk verbonden. resultaat: halfuur wachten.

hadden ze hem niet meer :(

11-09-07 23:53:58
NeaRoW
Erelid


WMRindex: 472
OTindex: 2.965
S
KPN valt niet om de 2 weken uit, @homo wel...

13-09-07 16:30:39
Andreesie
Oudgediende


WMRindex: 1.051
OTindex: 44.629
Quote davh11:
bij de blokker was es een MP3 te koop, dus ik bellen...

na 5 keer proberen eindelijk verbonden. resultaat: halfuur wachten.

hadden ze hem niet meer :(

doet me denken aan de AH,
misschien ken je nog wel dat klaptelefoontje voor 40 euro, van Senyo ofzo, ik bellen: "hebben jullie die?"
"neeee, die is helaas nét op:D"
*zucht*

uiteindelijk kom ik erachter dat de albert heijn ze nooit heeft gehad, toen had ik een gekregen (geen klap, ook niet van senyo) en die was hartstikke k*t en toebn net een paar weken later hadden ze die dingen weer:{
stomme rot AH

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1] 2

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven