hr
jaargang -23 - laatste artikel 28-3 18:00 - 74300 artikelen - nu online 9 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Consumenten Forum, met welk bedrijf moet je wel/niet zaken doen


1 [2]

Aan- Afraders

08-01-09 22:35:05 - Quote! - @pietjevlip
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
pfew :)

26-01-09 01:49:47 - Quote! - @Loek
Loek
Oudgediende


WMRindex: 1.758
OTindex: 19.409
ff over trust, ik heb 3,5 jaar geleden een MI 7200 Laser muis gekocht, hoewel ik op i-net er alleen maar bagger over lees ben ik er nog zeer tevreden over
okee hij werkt niet op een muismat, daar bepaalt hij zelf welke kant hij op gaat, maar een muismat is sowieso al klote, de batterijen gaan leeg, maar er zijn super goedkope batterijen meegeleverd, ff van de hema rechargers halen, die gaan 2x zo lang mee.
hij deed alleen soms stom toen mijn bureau van metaal was...
ik vind dat stukje trust techniek behoorlijk lekker werken hoor :P webcam van trust ook echt geen problemen mee

maar om de een of andere reden werkt apparatuur bij mij heel vaak goed, ik ben er gewoon heel lief voor :D

26-01-09 18:34:22 - Quote! - @Andreesie
Andreesie
Oudgediende


WMRindex: 1.051
OTindex: 44.629
4launch.nl kan ik aanraden :ja
duidelijke emails etc, best snelle winkel, en heel erg uitgebreid :ja
hebben ook best outdated spul :D

wel jammer dat ik een witte laptopvoeding wou voor 24,50. ik had een mail gestuurd met of ze die nog wel hebben aan gezien de lange levertijd en dat ze het model laptop niet meer verkopen... nee die konden ze niet meer leveren. toen maar de zwarte versie van 26,00 gekocht. een dag na de bestelling stond dat de witte verkrijgbaar was:|
jammer, maar goed, wel fijne winkel :ja

26-01-09 18:37:13 - Quote! - @Ikke
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
Dan had je gerust nog een mailtje kunnen sturen van ik heb toch liever de witte. Dat doen ze daar wel hoor ;)

26-01-09 18:39:35 - Quote! - @Andreesie
Andreesie
Oudgediende


WMRindex: 1.051
OTindex: 44.629
ja maar ik had hem al besteld, en ik wou toch snel me voeding hebben, maar goed, wist niet dat je alsnog kan veranderen :nee

13-04-09 23:03:13 - Quote! - @zjopske
zjopske
Senior lid


WMRindex: 445
OTindex: 30
S
4launch heeft goede prijzen. maar zijn snel uitverkocht als je meerdere artikelen besteld. (4geheugen.nl allemaal `t zelfde)
ik moest een maand wachten en een mailtje sturen voordat ik mijn 4 2gb micro sd kaartjes binnen had.

11-05-09 21:00:46 - Quote! - @Cee-N-Cee
Cee-N-Cee
Oudgediende


WMRindex: 1.300
OTindex: 15.343
S
Salland Automatisering uit Raalte is een prima winkel, lage prijs, ietwat hoge verzendkosten imo maar wel een redelijke service.

Heb alleen 1 aanvaring gehad toen een product ineens niet meer leverbaar was, maar kreeg keurig netjes mijn geld terug.

Conrad is een uitstekende winkel, bijna alles op voorraad en binnen 2-4 werkdagen thuis, met 6 euro verzendkosten en 0 euro bij betaling met iDEAL is het vrij voordelig, maar pas wel op: PC onderdelen zijn vaak duurder dan bij de internetconcurrent.

NoRRoD computers in Groningen, koop er vaak bij. Professionele zaak met een professionele en goede service, goede prijs voor een gewone winkel (ligt natuurlijk wel enkele euro's boven de internet winkels).

Over Fujitsu-Siemens: Heb daar een laptop van, prima ding, soms wat kuren qua software maar heb er nooit crashes of andere ernstige dingen mee gehad

Over Trust: Heb daar een webcam van en heb niks te klagen, al vermijd ik dat merk doorgaans als de pest.

22-06-09 16:19:46 - Quote! - @Loek
Loek
Oudgediende


WMRindex: 1.758
OTindex: 19.409
Quote Cee-N-Cee:

Over Fujitsu-Siemens: Heb daar een laptop van, prima ding, soms wat kuren qua software maar heb er nooit crashes of andere ernstige dingen mee gehad

fujitsu laptop en een computer thuis, laptop 2x gecrashed, waarvan 1x beetje eigen schuld
computer heeft al 2x zijn boot.ini en NT loader eruit gegooid, is en 2.6 Ghz maar loopt als een 1Ghz, echt absurd traag,

heb nu een toshiba, ben zeer tevreden!

20-11-09 04:10:55 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S

20-11-09 09:04:52 - Quote! - @No_u
No_u
Senior lid

WMRindex: 348
OTindex: 477
Afrader: ebookers.com (reizen en hotels boeken)

reden:
het is slechts een voorval, maar ik boek er nooit meer een reis.
Voor mijn werk moest ik naar een congres in Wenen. Ik dacht: 'leuk, ik neem de betere helft ook maar mee, kan die Wenen ook zien'. Dus voor haar een hotel geboekt via ebookers, vlucht met Sky Europe (maanden van tevoren geboekt, toen was nog niets bekend over een mogelijk faillissement). Sky Europe ging 2 weken voor onze reis failliet. Gelukkig had ik een annuleringsverzekering bij ebookers afgesloten, die uitval van het vervoermiddel dekte... dacht ik.

Er werd niets vergoed, want het hotel gaf geen restitutie, want het was congrestijd. Deze voorwaarde was nergens op mijn boeking te zien. Ik had dus een compleet waardeloze annuleringsverzekering afgesloten. Mijn vrindin had ebookers gebeld en zei dat ze flink uitgescholden was. Ze vroegen of we de boeking konden mailen. Antwoord op de mail bleef uit, dus ebookers nog maar eens gebeld.

Nadat mij op een 'bitchy' toon werd uitgelegd dat ik de voorwaarden maar moest lezen, zei ik dat ik dat gedaan had en of ze me alsjeblieft konden vertellen waar ik deze voorwaarde, dat ik in congrestijd geen restitutie kon krijgen, kon vinden.
Hierop werd ik uitgemaakt, en -geloof het of niet- ik citeer letterlijk: 'domme idioot' en 'klootzak'. Verder werd het woord 'kanker' herhaaldelijk gebruikt en werd er gezegd: 'dan moet u maar met een slimmere vrouw trouwen' en 'domme mensen, zoals u, vergoeden wij niets'. Ondanks dit alles, ben ik gedurende het hele gesprek vriendelijk en kalm gebleven en naar mijn weten heb ik geen van deze verwensingen uitgelokt.

Doe ermee wat je wilt, maar je bent gewaarschuwd.

Dan ook nog een goede ervaring:
bol.com

Ik koop er regelmatig boeken, games en films. Een keer had ik er iets besteld. Er stond: levertijd - voor 21.00 besteld, morgen in huis. Maar na 3 dagen had ik het nog niet.
Een mailtje gestuurd en gezegd dat het in principe geen haast heeft, maar dat ik wel graag wilde weten wanneer het ongeveer zou aankomen. Binnen een half uur had ik een officieel excuus en 5 uur later had ik het product in huis, met nog een officieel excuus en een kortingsbon.
Dat noem ik service.

04-01-11 01:19:30 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Niet doen: Vlaamse Frieten kopen bij Broodje Ploff te Utrecht. Vette bagger en de frietjes die ik kreeg waren op het hoogtepunt net 3 centimeter lang en goor. Even een hoek verder en je neemt een broodje El Grecco, oelala, te lekker. Vergeet Broodje Ploff en denk aan je smaakpapillen.

04-01-11 19:59:19 - Quote! - @Giovanni
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Mozilla Thunderbirdafbeelding

Hij accepteert mijn wachtwoord niet. Ik gegoogled. Zegt er een: je moet het wachtwoord van je provider gebruiken. Ik gebruik dat, maar vergeet het maar. Wordt niet geaccepteerd:nee

Waardeloosafbeelding

Meteen weer verwijderd:?

04-01-11 20:00:17 - Quote! - @Kameleon
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Bij mij werkt het perfect Gio, gewoon even kijken of je je @domein.nl moet toevoegen of niet ;) Welke provider heb je? :)

04-01-11 20:03:02 - Quote! - @Giovanni
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Ziggo. Ik heb een heel nieuw wachtwoord gekregen, wat ik opnieuw moest aanmaken na overleg met de helpdesk om een account te maken voor Windows Mail. Die gebruik ik dus. Als ik het wachtwoord gebruik, wat in de brief staat die ik kreeg toen ik internetaansluiting kreeg, wordt dat óók niet geaccepteerd:?

04-01-11 20:09:26 - Quote! - @Kameleon
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Giovanni, dat is raar, heb je geprobeerd om mét en zónder de @ziggo.nl te doen? ;)

04-01-11 20:19:35 - Quote! - @Giovanni
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Ik heb alles geprobeerd, maar niets helpt. Dus helaas:|

04-01-11 21:18:36 - Quote! - @Ikke
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
@Giovanni: Je moet Thunderbird als volgt configureren:

Inkomende mailserver: pop.ziggo.nl, poort 110, geen beveiliging, authenticatie: wachtwoord, onveilig verzonden

Uitgaande mailserver: smtp.ziggo.nl, poort 25, geen beveiliging, authenticatie: wachtwoord, onveilig verzonden

Als gebruikersnaam moet je invullen accountnaamziggo.nl en als wachtwoord het wachtwoord dat je ingesteld hebt.

Dit ligt niet aan Thunderbird, maar aan het feit dat Ziggo niet duidelijk is met welke poorten ze gebruiken voor POP en SMTP verbindingen. Omdat je dan de goede instellingen niet kan maken, kan Thunderbird natuurlijk geen verbinding krijgen.

04-01-11 21:22:52 - Quote! - @Giovanni
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
@Ikke: Waarom lukt het met Windows Mail dan wel?*8

Thunderbird stelt account automatisch in:?

04-01-11 21:24:38 - Quote! - @Ikke
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
@Giovanni: bij dat automatisch instellen gaat het fout ja, ik snap niet dat ze dat er ooit in hebben gezet.

04-01-11 21:26:13 - Quote! - @Giovanni
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Volgens mij heb ik ook bijna alle poorten dicht:)


04-01-11 21:29:24 - Quote! - @Kameleon
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Ikke, bij mij werkt automatisch instellen perfect :D

04-01-11 21:51:37 - Quote! - @Ikke
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
Voor Gmail en dergelijke wel, maar bij de rest gaat hij raden.

04-01-11 22:44:43 - Quote! - @Kameleon
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Ikke: bij mijn mail van Telfort werkt het anders ook :P

04-01-11 23:07:50 - Quote! - @Ikke
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
Omdat hij dan toevallig goed raadt, bij ziggo gaat het fout. Bij mijn twee universitaire emailaccounts gaat het ook niet goed :P

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven