hr
jaargang -23 - laatste artikel 18-4 18:00 - 74417 artikelen - nu online 13 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Consumenten Forum, met welk bedrijf moet je wel/niet zaken doen


1 [2]

Elektrische Auto

02-10-11 12:21:05 - Quote! - @poppeke
poppeke
Lid

WMRindex: 1
OTindex: 66
ja, ja ik was te laat met klikken.

02-10-11 12:25:40 - Quote! - @poppeke
poppeke
Lid

WMRindex: 1
OTindex: 66
Maar ehh het is mooi weer voor een cabrio.

02-10-11 22:58:41 - Quote! - @Thaiko
Thaiko
Erelid


WMRindex: 238
OTindex: 1.814
S
De elektrische auto heeft zeker wel toekomst. Wij zijn op dit moment bezig in samenwerking met shell om een systeem te ontwikkelen die je auto binnen 30sec voorziet van nieuwe, opgeladen accu's. Op deze manier ga je dus accu's leasen. Je rijdt gewoon weg, er wordt automatisch afgerekend.

Ook zijn we bezig met systemen in garages te installeren en opladen zonder stekker. Dat laatste is een heel mooi systeem maar er is vrij veel verlies.

Voor kleine auto's blijf ik elektrische energie de beste optie vinden. Voor vrachtwagens en bestelbussen zouden ze waterstof moeten gebruiken. Een ander prachtig systeem.

Voor het opwekken van de elektrischiteit zijn wij ook verkeerd bezig. In Nederland is vrij weinig zon. Ze zouden hier dus gewoon zonnepanelen moeten verbieden. Er is te veel zeldzame materiaal voor nodig. Wij kunnen beter grote waterkrachtcentrales bouwen. Ook kunnen wij veel gebruik maken van wind energie (en dan bedoel ik of heel hoog of in de Noordzee).

s'Nachts wekken wij veel overbodige energie op. Door voor iedere wijk een grote accu neer te zetten kunnen wij energie opslaan. Met een slim netwerk kunnen wij dan energie kopen wanneer de prijs laag is en van verschillende bedrijven. Dit kan handmatig of automatisch.

03-01-12 08:16:31 - Quote! - @DoccieDraaiorgel
DoccieDraaiorgel
Erelid


WMRindex: 151
OTindex: 5.767
S
Het leuke aan elektrische autos is, is dat als hij leeg is dat je hem dan niet mag slepen met 4 wielen op de grond. Kan ernstige motorschade opbrengen (Bij de Nissan Leaf dan).

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven