hr
jaargang -23 - laatste artikel 28-3 10:00 - 74296 artikelen - nu online 16 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Consumenten Forum, met welk bedrijf moet je wel/niet zaken doen


[1]

BNI

01-10-11 22:03:10 - Quote! - @poppeke
poppeke
Lid

WMRindex: 1
OTindex: 66
Wie kan mij meer informatie geven over BNI.

Business Network International.

01-10-11 22:15:16 - Quote! - @FrankB
FrankB
Oudgediende


WMRindex: 179
OTindex: 13.577
dit hoort niet in suggesties thuis volgens mij..

maar wat wil je precies weten? doelgerichtte vragen zorgen voor meer duidelijkheid, anders krijg je alleen algemene info die ook wel op hun site te vinden is

01-10-11 22:20:59 - Quote! - @poppeke
poppeke
Lid

WMRindex: 1
OTindex: 66
Hoe kan je geld verdienen met BNI

01-10-11 22:25:54 - Quote! - @poppeke
poppeke
Lid

WMRindex: 1
OTindex: 66
Ik weet nog niet precies hoe het er op dit forum aan toe gaat, maar daar kom ik vanzelf wel achter. In ieder geval geef ik wat meningen weer en dan zie ik wel wat er van gaat komen.

01-10-11 22:38:07 - Quote! - @poppeke
poppeke
Lid

WMRindex: 1
OTindex: 66
Valt dit onder suggesties, medelingen of consumenten?

01-10-11 22:46:44 - Quote! - @FrankB
FrankB
Oudgediende


WMRindex: 179
OTindex: 13.577
consumenten denk ik, maar een mod zal het wel verplaatsen naar waar het hoort :)

ik benniet echt bekend met BNI, maar volgens mij gaat het erom dat mensen van verschillende bedrijven kennis maken, en dan mondeling reclame aan elkaar maken enzo

01-10-11 22:48:48 - Quote! - @poppeke
poppeke
Lid

WMRindex: 1
OTindex: 66
Ja, ik probeer er achter te komen , hoe men er geld mee kan verdienen. Ik hoor er nog al wat verhalen over en dat zijn weer suggesties...

01-10-11 22:50:37 - Quote! - @poppeke
poppeke
Lid

WMRindex: 1
OTindex: 66
De ene zegt het is een goede organisatie en de andere vind het een piramide organisatie, maar wat het nou precies is en hoe het in mekaar zit is bij mij tot nu toe niet echt duidelijk geworden.

01-10-11 22:53:04 - Quote! - @FrankB
FrankB
Oudgediende


WMRindex: 179
OTindex: 13.577
suggesties in dit forum, is bedoeld in de zin als "suggesties om WaarMaarRaar te verbeteren" ;)

het idee zal goed zijn, maar in de top van de organisatie zullen wel een paar zakkenvullers zitten ;)

01-10-11 22:55:04 - Quote! - @poppeke
poppeke
Lid

WMRindex: 1
OTindex: 66
ok, nou dan hoort het thuis bij consumenten.

Nou dat gevoel heb ik namelijk ook. Maar er is nog weinig over bekend. Dus eigenlijk probeer ik dat uit tevissen hoe het nou werkelijk zit?

01-10-11 22:56:50 - Quote! - @poppeke
poppeke
Lid

WMRindex: 1
OTindex: 66
Op het eerste gezicht zijn ze netjes, maar ik vermoed dat er meer achter zit. Een kennis had mij benaderd om mee te gaan, maar zo vroeg op de morgen gaan ontbijten zie ik niet zo zitten. Ik slaap liever uit.

01-10-11 23:03:42 - Quote! - @FrankB
FrankB
Oudgediende


WMRindex: 179
OTindex: 13.577
@poppeke: het heeft gewoon met het uitbreiden van je netwerk te maken..
etentje met mogelijke klanten of leveranciers, zeg maar :)

01-10-11 23:59:49 - Quote! - @Deus
Deus
Erelid


WMRindex: 240
OTindex: 2.514
@FrankB:
zoals ik het begrijp na even snel te lezen gaan de andere BNI lui voor jou promoten als daar aanleiding toe is en zij verwachten hetzelfde van jou.

Je gaat je eigen netwerk verkopen om gebruik te maken van andermans netwerk -als iedereen de regeltjes van het spel respecteert dan-

- -
Lever je een goed product en heb je autoriteitswaarde krijg je op natuurlijke manier wel brand advocates. Dan hoef je jou netwerk niet beschikbaar te stellen aan een ander. Het piramidespel van populariteit, door oprechtheid en te delen wordt je zelf populairder! Goes around comes around dingetje :) of je bent gewoon compleet niet interessant xD

Ik zou het bijzonder ironisch vinden wanneer mensen het zien als spam en ze niet langer deel willen uitmaken van jou netwerk,,

Persoonlijk ben ik sceptisch wat dit betreft. Ik vind het veel te veel neigen naar opdringen en je vrienden/contacten verkopen. Ik ben van de "don't do evil google generatie" en ik denk dat in deze de scheidslijn dunnetjes is.....



02-10-11 09:20:08 - Quote! - @poppeke
poppeke
Lid

WMRindex: 1
OTindex: 66
Ja, BNI vraagt een hoop geld en je moet ook nog voor je eigen ontbijt betalen.

Ik zie er niet zoveel in.

Lokale Business Clubs zijn gratis.

Via Business Network International moet je goed voor betalen.

Ze staan open voor iedereen.

Ja, als je er maar voor wil betalen.


07-10-11 13:13:49 - Quote! - @poppeke
poppeke
Lid

WMRindex: 1
OTindex: 66
Inschrijfgeld is 900 euro. De chapter kerijgt er geld van.

Het doel is het werven van nieuwe inschrijvingen, die geld inleggen.

Beetje oplichting vind ik BNI:[ wel

17-11-11 22:45:37 - Quote! - @sjonder
sjonder
Senior lid

WMRindex: 815
OTindex: 90
Wnplts: ergens op
Quote @poppeke:
Hoe kan je geld verdienen met BNI


Door in de tijd te gaan reizen en dan naar het punt dat BNI zich introduceerde in Nederland je inkopen, alles wat nu instroomt is pech geld weg!
Dit is de zoveelste variant van het Pyramide systeem, straks heet het weer anders iets andere insteek geen ontbijt maar lunch, want diner werd onder andere firma naam eind jaren 80 geintroduceerd en werd door teveel negatieve media aandacht omgetoverd tot dit.

Als je de policies naleest zie je een onvervalst pyramide-systeem!

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven