hr
jaargang -23 - laatste artikel 28-3 18:00 - 74300 artikelen - nu online 56 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen'


[1]

Een bar slechte acomondatie.

31-07-08 22:59:36 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Is ook wat denk je een leuke vakantie huisje geboekt te hebben bij landal Greenparks.Kom je toch wel erg slecht weg kwa acomondatie.De huisjes zijn ten eerste niet schoongemaakt.Ten tweede ziet er alles zo slecht uit dat een krottewijk er niks bij is.De lamp van de badkamer begeeft het kan niet meer aan het touwtje trekken want die is er zomaar afgevallen.Melding van gemaakt hebben ze gemaakt zeggen ze niet dus.Ramen kunnen niet meer dicht want op de een of ander mannier hou je het raam en al in je handen.Lekker voor de muggen s'avond's.Denk je een 6 persoons huisje te hebben geboekt krijg je inderdaad een zes persoons huisje met drie slaapkamers maar de beneden verdieping is zo klein als het dan regent struikel je over de gene die er bij zijn.En zo kan ik nog wel doorgaan.Kortom hebben meer mensen zo'n leuke vakantie achter de rug dan zou ik het heel graag willen weten.:ja

03-08-08 02:47:13 - Quote! - @Henise
Henise
Oudgediende


WMRindex: 6.287
OTindex: 6.684
Jammer voor jullie, dat bederft de pret toch wel een beetje.
Wij hebben alleen maar goede ervaringen met Landall.
We zijn in het verleden op drie verschillende parken geweest en het was altijd goed.
Misschien kan je een schadevergoeding krijgen?
Maar laat je vakantie niet door dergelijke gebreken vergallen.
Hopelijk hebben jullie desondanks veel plezier.

03-08-08 08:02:36 - Quote! - @ledi
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Sneu Biekje, dat alles zo tegen zit. Het klinkt alsof er een tekort aan personeel is, maar dat zou niet jullie probleem moeten zijn.
Overigens geldt bij alle vakantiewoningen: wil je met 6 personen niet over elkaar heen rollen, dan moet je echt een 8-persoons huisje nemen.

03-08-08 10:04:45 - Quote! - @Isis-Nova
Isis-Nova
Senior lid


WMRindex: 757
OTindex: 381
Inderdaad, een 6-persoonshuisje is alleen geschikt voor hele kleine mensjes, die niet bewegen ofzo :P.

03-08-08 12:00:00 - Quote! - @stora
stora
Oudgediende


WMRindex: 18.714
OTindex: 2.861
Daarom blijf ik lekker thuis, als het vies is dan zit ik tenminste in mijn eigen vuil:P

03-08-08 12:26:56 - Quote! - @ledi
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
@stora: en je houdt bendes geld over om ijsjes van te kopen })

03-08-08 18:57:03 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
@Henise We hebben ondanks dat een hele goede vakantie gehad gelukkig.:ja

@ledi wij bleven daar twee weken en die vrijdag kwamen daar de werksters en er was er een die zei een gedaan nog 33 te gaan.En dat op 5 uur tijd ondanks dat de huisjes zo klein zijn.8)

@stora Dat is nu eens een goede tip ik geloof niet dat ik mijn huis nog ga verlaten voor zo'n krotje en mijn pctje.:P

03-08-08 19:09:26 - Quote! - @ledi
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
33 huisjes in 5 uur is nog geen 10 minuten per huisje. Godsonmogelijk tenzij ze met minstens 3 schoonmakers waren.
Een half uur per huisje is voor ervaren helpers wel te doen.

03-08-08 19:12:40 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Twee schoonmakers en eentje die nog op school zit en eentje wat ouder gaat er maar aan staan.:ja

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven