hr
jaargang -23 - laatste artikel 29-3 08:00 - 74301 artikelen - nu online 32 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen'


1 2 [3]

stemmen

22-11-06 13:29:11 - Quote! - @Jivebunny
Jivebunny
oud moderator


WMRindex: 2.033
OTindex: 2.918
T
Wouter Bos is echt de clown van het hele circus hoor... Wat een zielige moddergooiert. Hij probeerde zijn tegenstanders aan te vallen en te overtuigen dat ze het verkeerd hebben e.d. in plaats van dat ie de kiezers voor zich probeerde te winnen. Hij richtte zich teveel op het verleden en niet op het heden als je het mij vraagt. Nee, Wouter Bos predikt het 1, maar doet het ander. Ik vind hem dan ook zeer onbetrouwbaar en onbekwaam.

22-11-06 14:19:57 - Quote! - @lanira_mommy
lanira_mommy
Erelid

WMRindex: 833
OTindex: 743
S
helemaal mee eens jivebunny!!!!

22-11-06 14:23:40 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Bos is een draaikont, net als Jan Marijnissen, ageren, weglopen en weer in de aanval, nooit iets constructiefs, ze zouden goed bij Dwaas 66 passen 8)

22-11-06 14:29:41 - Quote! - @behansel
behansel
Senior lid

WMRindex: 425
OTindex: 1
Ach ja woutertje bosaap krijgt zijn banaan toch niet:P

22-11-06 14:39:47 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Wouter de Bos kabouter8)

Kpuc.. dat is Jouw mening over Jan, ik ben het er niet mee eens:P

22-11-06 14:40:58 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
hier staat nix

22-11-06 14:44:06 - Quote! - @Jivebunny
Jivebunny
oud moderator


WMRindex: 2.033
OTindex: 2.918
T
Ik vond het ook jammer dat mkarijnissen naar zo'n standaardvoorbeeldje moest grijpen om zich te verdedigen hoor hehe. Het zielige oude vrouwtje dat met voedselbonnen van de voedselbank moest leven... omdat haar AOW zo laag is... Is dat niet gewoon een probleem van dat specifieke oude vrouwtje? Is dat een probleem omdat de AOW niet meegroeid met de economie? 70% van weinig tot niets is natuurlijk nog minder dan weinig tot niets ja... maar is dat niet omdat dat vrouwtje misschien geen goede baan heeft gehad in haar leven en niet goed verdiend heeft? Of hoe zit dat? Ik denk dat ik me toch wat meer in het hele AOW gebeuren moet verdiepen voordat ik me daar echt verder over kan uitlaten hehe...

Ach ja... Wat iemand anders ook al ergens zei:
Quote:
"Wat heel zeker vast ligt dat straks na de verkiezingen! dat er weer zgn. coalitiegesprekken komen en dat alles wat de partijen hebben beloofd aan de kiezer, weer door handjeklap/koehandel over de ruggen van het Nederlandse Volk in de achterkamertjes te Den Haag teniet wordt gedaan. Ze waren niet in staat om voor de verkiezingen al eerlijk open spel te spelen laat staan dat ze wel eerlijk zijn na de verkiezingen. Of het nu links of rechts is, ze zullen het eerste kijken hoe ze er zelf beter van worden, en zekers straks na de verkiezingen elkaar weer het handje vboven het hoofdje houden. Deze mensen interesseert het niet hoe het met de nederlandse Bevolking gaat. Je hebt nl. ook het recht om je kieskaart te vernietigen en er een protesttekst op te zetten, van dat recht mag je ook gebruik maken, ik doe het zeker, ik vertrouw deze zgn. eerlijke politici van geen kant."


Dat is 1 van de dingen waardoor ik verder niet zoveel waarde hecht aan de verkiezingen.

22-11-06 17:45:24 - Quote! - @Tovenaar
Tovenaar
Erelid

WMRindex: 370
OTindex: 3.459
BLANKO wordt het pour moi.. Das het beste voor mij. Als je gaat stemmen, stem dan op groenlinks die geven teminste nog een beetje om de natuur ;|

22-11-06 18:45:20 - Quote! - @de Mexicaan
de Mexicaan
Oudgediende


WMRindex: 3.266
OTindex: 3.691
Ik heb eergisteren al gestemd (via internet)! Dat kan als je in het buitenland stemt, je moet alleen wel eerst een formulier naar de ambassade sturen.
Op wie? Ik geloof zoals de meesten die in het buitenland wonen en nog de moeite nemen om te stemmen: VVD.

22-11-06 19:48:46 - Quote! - @SoppiejJ
SoppiejJ
Senior lid

WMRindex: 238
OTindex: 80
Wnplts: Bussum
Áls ik zou kunnen stemmen (ben nog geen 18 ) zou ik op groenlinks stemmen..ben echt zo'n milieu-typetje en Femke weet echt wat ze wil.. Al die andere gasten gaan voor hun eige en niet voor de anderen (en de toekomst)!
Quote:
van Kooten en de Bie
De Tegenpartij:
Stemp de Tegenpartij!
Samen voor ons eigen
Geen gezeik, iedereen rijk
Nergens geen maximumsnelheden! Honderdtwintig? Dat rijden wij al in z'n achteruit!
Laat ze zelf eens een keer bezuinigen.
't Is orgineel waar / Je bent de sigaar / Als je in Nederland je klauwen uit je mouwen hangk / Ze lijken wel maf / Ze knijpen je af / Waardoor een vrije jongen maar naar één partij verlangk...

22-11-06 19:55:22 - Quote! - @Everzwijn
Everzwijn
Erelid

WMRindex: 750
OTindex: 616
Wnplts: Apeldoorn
haha, en van Kooten staat gewoon op de lijst van de partij voor de dieren. :P

Ik heb gestemd op femke Halsema. Waarom? omdat ik het programma heb gelezen van zowel GroenLinks en SP en ik me beter kon identificeren met GroenLinks dan met SP. Jammer voor jan aka de tovenaar van Oss, maar leuk voor GroenLinks.

trouwens, ik ken ook eigenlijk maar twee mensen op de lijst van GroenLinks uit mijn hoofd. Femke en Vincent Bijlo. (zie de brievenstrijd op nu.nl) Het gaat ook niet om de personen die in de kamer komen, maar om de ideeën die de partij uitdraagt.

22-11-06 22:33:52 - Quote! - @Pietje Prcies
Pietje Prcies
Senior lid


WMRindex: 604
OTindex: 525
Ik denk dat ik me op glad ijs begeef, maar als ondernemer zal ik nooit voor een linkse partij kiezen.
Ik erger me kapot aan die hypocriet van een Wouter Bos, maar Jan Marijnissen is nog gevaarlijker met zijn CPN verleden.
Dan vind ik Groen-Links nog het meest aansprekend met hun idealen. Maar ja ik ben het er alleen niet mee eens. Dussssss

23-11-06 05:21:43 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Voogeltje; verzocht - een stem poll

Wat hebben we gestemd.. ananiem ofcouze

23-11-06 05:38:38 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Pfff, gelukkig wil de heer Marijnissen niet met de CDA samen in een coalitie. Of zal die draaikont nu ineens zijn woorden weer inslikken? Donkere wolken..

23-11-06 05:39:57 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
BALLEN DE 4
veel erger
waarkomen die CD (a)
Stemmers vandaan?

23-11-06 05:45:56 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Uhmm, Nederland?

23-11-06 05:57:01 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
(erg-genoeg)
Oh, ik dacht uit Italië gekloond...

23-11-06 06:27:35 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Fas est ab hoste doceri
Het is goed ook van zijn vijanden te leren

23-11-06 08:32:14 - Quote! - @Jboog
Jboog
Senior lid

WMRindex: 348
OTindex: 256
Wnplts: roosendaal
Quote Kpuc:
Pfff, gelukkig wil de heer Marijnissen niet met de CDA samen in een coalitie. Of zal die draaikont nu ineens zijn woorden weer inslikken? Donkere wolken..


maar cda is de grootste partij... dus dat gaat nog moeilijk worden.. ik denk dat woutertje toegeeft aan het cda en daarmee de coalitie aangaat

23-11-06 08:34:25 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Het zal mij benieuwen, en ook of Wouterke genoeg pasjes in zijn repetoire heeft om mee te kunnen dansen op de maat 8O

23-11-06 15:17:26 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Dansen
op de maat van de zee
Wankelen
op het krakend hout
Heen en weer
Het schip zoekt zijn
Op en neer
haven zijn begin
Takels tekenen af
heen en weer
Tegen het halfduister
deinen en stampen
horizon met grijs en wit
de boeg ferm vooruit
lichten aan het einde
aan het einde een mok
de geur van havenstad
warme choco
het geluid van arbeiders
en een heerlijk nachtje
de muziek van de economie
bij mevrouw koko..


Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 [3]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven