hr
jaargang -23 - laatste artikel 23-4 18:00 - 74444 artikelen - nu online 10 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen'


[1]

Eigenzinnige mensen

02-03-08 17:06:07 - Quote! - @P33rd
P33rd
Senior lid

WMRindex: 265
OTindex: 60
Wnplts: L'berg
Laatst weer een zeer goed voorbeeld van de eigenzinnigheid van mensen meegemaakt.
Bij mij op school was een marsautomaat kapot.. je geld viel er gewoon weer uit. En mars ho maar.
Maar goed, er staat daar dus een rij van 4 mensen. De eerste gooit er geld in, komt erachter dat de automaat kapot is en loopt weg. Wat doet de volgende? die probeert het natuurlijk ook, komt erachter dat de automaat het niet doet en loopt weg. De volgende twee deden precies het zelfde... Kortom: een stel mensen dat denkt het beter te kunnen dan een ander..
Vond ik wel grappig, omdat die laatste drie gewoon zo dom zijn.

02-03-08 17:12:03 - Quote! - @Giovanni
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Die dachten natuurlijk allemaal misschien doet ie het bij mij wel. :|

02-03-08 18:44:26 - Quote! - @Mmore
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Kan toch.. Wie weet. Niet geschoten is altijd mis 8O

02-03-08 18:48:49 - Quote! - @Luna
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Had ik ook van de week, er hangt een joekel van een bord aan de koffieautomaat met de tekst: DEFECT
Ik sta mijn flesje water te vullen, ben tegenwoordig aan de ranja :P
EN zoveel mensen proberen het toch en dan zeggen ze nog: O, hij is echt kapot

Pffff

02-03-08 21:35:01 - Quote! - @gwcbakker
gwcbakker
Oudgediende


WMRindex: 7.126
OTindex: 2.741
Had ik laatst met de geldautomaat: Twee naast elkaaar, één vrij. Maar daar zie ik dus een groot papier "DEFECT, geen pas invoeren" op hangen en het scherm was helemaal zwart. Ik wacht tot de andere vrij is en tap m'n flappen. Vervolgens zie ik iemand ondanks het grote papier toch zijn pasje erin doen ... en? ... ook flappen tappen! Kijk ik daarna naar die automaat: is op miracileuze wijze dat papier verdwenen en staat het normale scherm weer voor. Zo zie je maar, het is zo gek nog niet om het tóch te proberen. (Dan maar niet zalig ...) (A)

03-03-08 22:03:53 - Quote! - @P33rd
P33rd
Senior lid

WMRindex: 265
OTindex: 60
Wnplts: L'berg
oke mischien een keer proberen, maar als er drie mensen voor je staan bij wie het niet lukt, dat snap je toch ook wel dat het bij jou ook niet gaat lukken..

28-04-08 20:34:33 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
dom dom dom toch weer met die marsautomaat

28-04-08 22:08:01 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
bij het zwembad was ook een keer een mars auto maat kapot gooide de hele tijd 10 cent in hij pakt hem niet toen ik er 2 euro in ik krijg 16marsen... wel uit gedeeld ook al waren we met zijn 11

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven