hr
jaargang -23 - laatste artikel 20-4 08:00 - 74424 artikelen - nu online 24 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen'


[1]

Dag klant !!

27-10-06 17:25:26 - Quote! - @willyowinki
willyowinki
Senior lid

WMRindex: 159
OTindex: 415
Wnplts: Halfweg
S
Had zo'n heel klein batterijtje nodig voor mijn horloge,dus binnengestapt bij een horlogezaak.Ja,men had wel zo'n "celletje": 6 (ZES) euro alstublieft. ZES euro,hoeveel winst zou daar inzitten? Wat mij betreft in ieder geval genoeg om NOOIT die winkelier de kans te geven ooit nog iets aan mij te verdienen.Dus hoe mooi de zaak ook en hoe prachtig de reclame wordt gepresenteerd...mij zien ze daar nooit meer iets kopen!

27-10-06 17:54:19 - Quote! - @Slicky
Slicky
Erelid


WMRindex: 697
OTindex: 1.759
Dat komt omdat het luxegoederen zijn. Daar moeten ze forse winst op maken, omdat ze niet vaak aangeschaft worden. En die winkeliers moeten wel geld verdienen om te blijven bestaan.
Voor een supermarkt is een paar cent per artikel genoeg, maar zo'n horlogezaak... Hoe vaak komt daar uberhaupt iemand binnen?

27-10-06 18:25:16 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
ja, dat is een feit - je gaat de volgende keer bij de blokker - belachelijk lage prijzen - ergens sterven mensen aan een hongerloon met veel plezier! ik heb een baan - de rest moet het daarvan leven..

ons fortuin elders ellende!

27-10-06 19:46:32 - Quote! - @willyowinki
willyowinki
Senior lid

WMRindex: 159
OTindex: 415
Wnplts: Halfweg
S
@Slicky. Later even naar de markt geweest.Een horlogekraam. Prijs voor dit batterijtje? 0.75 Euro = 75 eurocent. En deze verkoper toonde zich bepaald niet ongelukkig.Bewijs dat het met zijn winst wel goed zat. Dus die bovenmatige winkelierswinst...laat ik maar ophouden.

27-10-06 19:47:54 - Quote! - @Luna
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
@Willy, ik denk dat die winkel met hele andere kosten te kampen heeft, zoals vaste lasten,verzekering,energie,advertentiekosten,personeelskosten etc...speelt ook mee denk ik.

27-10-06 20:30:34 - Quote! - @Slicky
Slicky
Erelid


WMRindex: 697
OTindex: 1.759
Inderdaad. Wat kost zo'n kraampje op de markt nou? een paar planken op een onderstel.
Plus op een markt lopen heel wat potentiële impuls-aankopers rond.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven