hr
jaargang -23 - laatste artikel 19-4 16:00 - 74422 artikelen - nu online 44 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen'


1 [2]

Poltergeist

17-04-08 17:25:29 - Quote! - @Davh11
Davh11
Oudgediende

WMRindex: 2.175
OTindex: 6.417
Wnplts:  
ELBeemer heeft gedeeltelijk gelijk. als je er energie in stopt dan zal die energie terugkeren in de vorm van een verschijning die voor het menselijk oog zichtbaar is. ik heb het zelf één keer gehad, een heel naar gevoel. ik heb het samen met mijn broer (misschien tijdelijk?) weten te verbannen. ik hoop van wel.
je kan er ook onbewust energie in stoppen.
wat ik aanraar is om samen met iemand anders je te concentreren op "het". wees voorzichtig, er zijn mensen die er gek van zijn geworden. en anders moet je een medium inschakelen, maar alleen als het erger word dan dit...

17-04-08 19:40:53 - Quote! - @Deniz
Deniz
Erelid


WMRindex: 2.086
OTindex: 242
Misschien een keer naar een psycholoog of psychiater voor een onderzoekje? Oke en nu serieus, ik heb een goede vriend die zegt dat hij geesten kan zien. Hij is ooit bij ground-zero geweest in New York en moest daar zo snel mogelijk weg omdat hij gek werd van de stemmen en vragen van de geesten. Ikzelf ben te nuchter voor dit soort dingen maarja, zeg nooit nooit.

18-04-08 11:29:00 - Quote! - @ELBeemer
ELBeemer
Senior lid

WMRindex: 341
OTindex: 406
Wnplts: Roermond -
ik help mensen in mijn stad die dit soort dingen mee maken, geesten/ verbeeldingen etc, en meestal zit het toch tussen de oren, maar soms ook niet, bij elke ervaring die ik meemaak, is wel iets niet te verklaren. Op mijn pad ben ik een medium tegengekomen die mij echt heeft overtuigd dat hij paranormaal is. Als ik de antwoorden niet weet, is hij wel altijd degene die mij helpt... hij zegt dat ik zelf ook een paranormaal ben, maar wat ik precies heb wilt hij niet zeggen :nee

18-04-08 11:57:08 - Quote! - @RonHee
RonHee
Oudgediende


WMRindex: 10.567
OTindex: 4.662
En dat is juist de truc: Ik ga jou vertellen dat je een bepaald talent hebt, maar ga lekker niet zeggen welk talent je hebt. En zo kweek je labiele figuren die denken een gave te hebben. (waarbij ik je overigens niet als labiel beschouw, maar wel beïnvloedbaar) Dus trek je eigen conclusies in het leven.

18-04-08 12:03:02 - Quote! - @WMR-kok
WMR-kok
Oudgediende


WMRindex: 5.850
OTindex: 106.950
S
Ik heb eens een sceance gehouden waarbij getuigen zijn.8)
Balken begonnen te kraken, voetstappen op de trap, licht dat uit en aan ging.
Men haalde de stop eruit en het licht ging aan.
En men zag een witte verschijning achter mij tevoorschijn komen.

22-04-08 11:24:51 - Quote! - @ELBeemer
ELBeemer
Senior lid

WMRindex: 341
OTindex: 406
Wnplts: Roermond -
Quote RonHee:
En dat is juist de truc: Ik ga jou vertellen dat je een bepaald talent hebt, maar ga lekker niet zeggen welk talent je hebt. En zo kweek je labiele figuren die denken een gave te hebben. (waarbij ik je overigens niet als labiel beschouw, maar wel be?loedbaar) Dus trek je eigen conclusies in het leven.

leuk bedacht, maar dat is niet het geval:P want ik weet waarom hij het niet wilt zeggen:ja

22-04-08 11:30:30 - Quote! - @ledi
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Ieder mens heeft paranormale gaven. Alleen zou je die moeten ontwikkelen en de meeste mensen hebben het te druk met andere dingen.

22-04-08 11:41:21 - Quote! - @Madarian
Madarian
Oudgediende


WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
@ledi
Daar ben ik het helemaal mee eens. De mens gebruikt maar een klein deel van de capaciteit van de hersenen. Er zijn mensen die telekinese of pyrokinese kunnen.

Voor de "leken" onder ons: telekinese is het bewegen van objecten door ernaar te kijken. Pyrokinese is het in de fik steken van dingen door ernaar te kijken.

Ik heb een tijdje terug een verhaal gehoord/gelezen over een jochie die niet alleen wou zijn in een ruimte. Als hij dat wel was, dan kwam bijna overal water uit. Of het verzonnen was weet ik niet...

The Lawnmower man is een film die hierop inspeelt. Deel 1 vindt ik beter dan deel 2...

22-04-08 11:46:19 - Quote! - @ELBeemer
ELBeemer
Senior lid

WMRindex: 341
OTindex: 406
Wnplts: Roermond -
Quote ledi:
Ieder mens heeft paranormale gaven. Alleen zou je die moeten ontwikkelen en de meeste mensen hebben het te druk met andere dingen.

klopt helemaal

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven