hr
jaargang -23 - laatste artikel 24-4 12:00 - 74446 artikelen - nu online 38 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen'


1 [2] 3

Waarschuwing, koop niets bij alternate nl

18-10-06 12:47:18
NeaRoW
Erelid


WMRindex: 472
OTindex: 2.965
S
Haha, gewoon verkopen dan... wat voor scherm en hardeschijf is het dan?

18-10-06 12:50:38
Tukka
finalist MPPV 06

WMRindex: 292
OTindex: 954
Het is daar wel goedkoop, maar gelukkig heb ik er nooit wat bestelt.

Nog een tip: Koop ook niks bij It's!!
*Ik heb er ooit een digitale camera gekocht, die ging kapot, en na drie maanden "repareren" kwamen ze erachter dat de camera gewoon was kwijtgeraakt.
*En ik heb er daarna nog een videocamera gekocht, en die bleek al gebruikt te zijn, want er zat nog een videobandje in, en er stonden aantekeningen op de gebruiksaanwijzing!

18-10-06 12:52:10
nietmeer
een samsung syncmaster 19" 931C zoiets
een een western digital 250gb externe hardeschijf, een mybook geloof ik.

18-10-06 13:39:39
Tovenaar
Erelid

WMRindex: 370
OTindex: 3.459
dus das iets van 300 euro...

Lullig voor je Denix. Zelf hoor ik overal dat alternate een goede winkel is. Misschien kun je die gast die je mobo heeft zelf contacteren en samen een klacht indienen ofzo.

18-10-06 14:28:53
NeaRoW
Erelid


WMRindex: 472
OTindex: 2.965
S
Whahaha, k zou die monitor houden... en erh, die hardeschijf... verkopen denk ik :P Kun je iets anders leuks voor kopen...

18-10-06 14:48:19
Jannick
Oudgediende


WMRindex: 1.125
OTindex: 42.838
T
Ik heb mijn pc bij Gistron gekocht.. Prima service.. :P

20-10-06 09:04:15
nietmeer
en dan nu, de laatse problemen in een lange rij met idiote dingen die alternate mij geflikt hebben...

- Alle pakketen die onder hun kosten verstuurd zijn, worden in het postsorteercentrum van de tnt post al gefilterd en terug gestuurd, naar de afzender.

- Vervolgens is de TNT mijn pakket kwijt en gaat het zeker 1 week kosten om dit pakket terug te vinden, waarna het alsnog naar alternate verstuurd gaat worden.

- Alternate zegt vervolgens dat zij het dan alsnog weer knetterhard naar mij gaan sturen omdat zij niet voor de kosten gaan opdraaien...

met andere woorden, ik moet weer een weekend zonder mijn computer en mijn pakket is nu helemaal weg !

:[ ik trek dit niet meer, kan iemand mij vertellen waar dit op slaat....ik wordt gek hiero

20-10-06 12:39:20
Tovenaar
Erelid

WMRindex: 370
OTindex: 3.459
Just bad luck, be patient..

20-10-06 15:07:10
nietmeer
Arg en wee, dit heb ik weer....ik moet nu gaan betealen om het pakket bij mij geleverd te krijgen en vervolgens mag ik het persoonlijk naar rotterdam gaan brengen...(lekker dan hey)...ze mogen het van mij part houden

20-10-06 15:08:29
RS-88
Senior lid

WMRindex: 29
OTindex: 224
wat een loosers daar....

20-10-06 16:17:48
Stevie
Senior lid

WMRindex: 381
OTindex: 769
Wnplts: Culemborg
S
Mooi onderbouwd ook RS-88...

"ben ik dus het bewijs kwijt dat ik het uberhaubt verzonden heb."

Dom, eigen schuld.

"ik moet vervolgens wachten tot die andere klant (die mijn moederbord en processor heeft) het zelfde doet en dan pas krijg ik mijn procducten geleverd van alternate, terwijl ik er al voor betaald heb (was onder rembours geleverd.)"

Vind ik vrij logisch.

Ik vind alternate GEWELDIG :D ik mn vader mn broer en talloze andere famillie hebben er al heel veel besteld, nooit problemen gehad kwa bestellingen die niet klopten/problemen daarmee. Het enige dat ooit een keer fout ging is dat we een hardeschijf kregen die dead on arrival was, maar dat kan gebeuren. Je hebt waarschijnlijk gewoon pech gehad, denix.

20-10-06 16:28:19
Dutch Game
Junior lid

WMRindex: 15
OTindex: 11
Wnplts: Heinkensza
Waarom haal je het niet gewoon op?
Met versturen enz.. krijg je meestal wel gezeik enzo :P

20-10-06 18:06:09
Slicky
Erelid


WMRindex: 697
OTindex: 1.759
Quote Dutch Game:
Waarom haal je het niet gewoon op?
Met versturen enz.. krijg je meestal wel gezeik enzo :P


Valt mee, ik bestel best vaak dingen. CD's, Films, shirts, onderdelen...

Nooit problemen mee gehad, behalve laatst, omdat het product voorgoed op was. Maar heb het geld ook meteen terug gekregen daarvoor.

Voor die paar centen extra die je moet betalen voor levering ga ik niet rijden hoor.

20-10-06 20:46:16
my-angel
Oudgediende


WMRindex: 564
OTindex: 11.965
S
Vriend van mij heeft ook een verkeert type moederbord gekregen een ASUS A8V-VM ipv. een MSI K8N Neo4-F heb er zelf nooit ervaring mee gehad, heb altijd nog bij AZERTY of bij onze locale pc boer bestelt

20-10-06 20:57:37
Stevie
Senior lid

WMRindex: 381
OTindex: 769
Wnplts: Culemborg
S
:S Dat heb ik nooit gezegd dus wil je aub quote stevie weg halen :P

edit: Dank

20-10-06 20:58:37
my-angel
Oudgediende


WMRindex: 564
OTindex: 11.965
S
Sorry ging wat mis Stevie :s

24-10-06 12:26:01
nietmeer
hoofdstuk 4 in het debakel genaamd alternate..

Ik bel gisteren de TNT om te zien waar mijn pakket was gebleven, werd me gevraagd of ik mijn formulier al had terug gestuurd....

dit had ik niet, omdat me was verteld dat dit niet nodig was.
ik alsnog dit formulier ingevult en opgestuurd gister avond, wordt ik vanochtend gebelt, we hebben uw pakket gevonden naar aanleiding van ons onderzoek

nu dacht ik 8O da's snel, die binden er geen doeken om, bleek het om mijn telefonische melding te gaan van vorige week, zucht...gelijk maar gevraagt of de volgende persoon dit formulier wil vernietigen bij aankomst.

ik krijg het pakket terug gestuurd voor het luttele bedrag van 15,- en mag het dan wederom opsturen naar alternate.

WAT MOET IK HIER NOU WEER MEE ?? :[:[

24-10-06 12:29:40
Tovenaar
Erelid

WMRindex: 370
OTindex: 3.459
Owieje.. Doorzetten Denix. Zij hebben de fout gemaakt dus zij zullen het moeten vergoeden.

24-10-06 12:40:10
nietmeer
Toen het pakket weg was , bood alternate mij aan om het te leten afhalen bij mij thuis voor hun kosten...
Ik ga wachten tot ik het pakket heb, dan kunnen ze het komen ophalen !

Ben toch niet gek...zou de 3e maal worden dat ik het terug stuur, pfff

24-10-06 12:41:20
mindworks
Erelid

WMRindex: 447
OTindex: 1.244
Wnplts: Emmerich (
S
Euhm bewijs van verzending onder zo'n ding wat overtyped/tekent (volgens mij een kopieerapparaat) leggen en het overgetyped en overgetekende blad meesturen, dan heb je zelf altijd nog het bewijs..

net zoals je altijd doet als je iets naar een bedrijf stuurt, belastingdienst, gemeente...altijd een kopie maken zodat je a) het zelf nog hebt en B) altijd weet WAT je hebt verstuurd....

26-10-06 16:01:16
nietmeer
ik heb het inmiddels met stickers bezaaide
pakketje terug gekregen bij mij thuis en alternate gebelt met het verzoek het op te laten halen met een koerier...

en ze deden het nog ook, morgen komt de koerier het ophalen...
ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik werd zowaar geholpen, nou maar hopen dat die koerier ook echt komt :D

26-10-06 16:20:42
mindworks
Erelid

WMRindex: 447
OTindex: 1.244
Wnplts: Emmerich (
S
das de verrassing denix..die moet uit amerika overkomen per boot :)

30-10-06 10:57:39
nietmeer
*** UPDATE ***

Vrijdag was mijn oude moederbord (of de vervanging hiervan) terug bij de dealer in hengelo, de ironie ook...maar jah.

Ook vrijdag is het pakket met de verkeerd geleverde producten door de TNT afgehaalt en is deze vanochtend bij alternate aangekomen....ik heb waarschijnlijk morgen mijn nieuwe moederbord + processor binnen.....of anders woensdag

De ironie ook :( ik had de nieuwe bestelt om de tijd dat ik de oude kwijt was te overbruggen, en nu heb ik de oude nog eerder weerterug dan ik de nieuwe geleverd krijg...:[:[

30-10-06 11:39:50
mindworks
Erelid

WMRindex: 447
OTindex: 1.244
Wnplts: Emmerich (
S
Tja dat probleem heb je als je niet meer kan wachten :) 2 dingen bestellen is niet altijd handig zoals je merkt..daarnaast kunnen bestellingen dan door elkaar lopen..men verwisseld de ene met de ander en het proces is ook anders...

Edit: maar wel blij voor je dat je nu weer verder kan

30-10-06 13:26:46
nietmeer
Quote mindworks:
ja dat probleem heb je als je niet meer kan wachten 2 dingen bestellen is niet altijd handig zoals je merkt


ik heb geen 2 dingen bestelt, ik had mijn oude ter garantie afhandeling ingeleverd bij mijn dealer...maar dit zou 5 weken gaan duren, aangezien ik gamer ben betekent dat dat ik twee lanparty's moet missen.

Dus om de computer weer werkent te krijgen heb ik een nieuw moederbord en een nieuwe processor bestelt, echter is de oude eerder terug dan het moederbord dat ik bestelt had :P beetje lullig.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2] 3

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven