hr
jaargang -23 - laatste artikel 28-3 14:00 - 74298 artikelen - nu online 47 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen'


[1]

Ook werkgevers maken wel eens een foutje

30-01-12 17:50:21 - Quote! - @bennies
bennies
Wat ik vandaag heb meegemaakt  

Mijn vrouw en ik hebben een zelfstandige kinderopvang, in de middag ga ik even een kijkje nemen op de opvang om ook wat pappierwerk door te nemen.  

'Johan (de medewerkers noemen ons bij onze voornaam) kunt u even helpen' hoor ik vanuit de speelzaal. Ik loop de zaal binnen en reuk gelijk wat er aan de hand is, een van de juffen houd een meisje vast van zo deze hebt zekers een vuile luier. 'kunt u haar  verschonen want we hebben een beetje onze handen vol' Eigenlijk niet maar we helpen wel meer tussendoor als we aanwezig zijn dus kom maar op.  

Ik met het meisje naar de verschoonruimte waar ook een andere medewerkster is met een andere baby. 'o wat leuk dat u helpt met verschonen, het lijkt wel of deze week de kleindjes op de lopendeband luier verschonen liggen' Ik glimlachen, en verschoon zonder enige moeite de jongedame. 'kunt u ook even opletten op deze dame, ik moet even wat halen' Natuurlijk dat is niet zo moeilijk, ondertussen kleed ik het meisje weer aan. Tjonge tjonge wat een kleine reserve kleertjes heeft je moeder geven, na enig wurmen en een beetje behelpen heb ik de jonge dame aangekleed. Het duurt even voor de medewerkster terug is zo kleed ook alvast de andere jonge dame aan want die lijkt wel het koud te hebben, de net verschoonde dame leg ik even in een bedje.

Dan komt de medewerkster weer terug als ik Lisa weer terug wil brengen naar de zaal' o heeft u alvast Annet aangekleed, eigenlijk moest ze nog een zalfje op maar komt zo wel even. en u heeft haar aangekleed met haar vuile kleertjes haar schone heb ik net gehaald. Zal ik haar overnemen dat zal ik eerst de fles geven'. Ze gaat zitten en pakt de jonge dame over en wilt net de fles geven maar dan kijkt ze goed naar de jonge dame in haar handen en begint te hard te lachen  'volgens mij heeft u een fout gemaakt' welke fout vraag ik 'u heeft juist Lisa  aangekleed met de vuile kleertjes van Annet van 5 maanden'  Ik met rood gezicht, vond al zo vreemd met die te kleine reserve kleertjes want Lisa is  6 maanden oud en wat steviger.  En inderdaad Annet leek eigenlijk wel te zwemmen in haar kleertjes, maar niet lopen denken van, tja die ander had te kleine kleertjes.  

Denkend wat er nu was gebeurt, de medewerkster had de vuile keertjes van Annet netjes opgevouwen en naast Lisa gelegd, waarom opgevouwd?  Dus dacht doe de vuile kleren van Lisa in een zak, de schone kleertjes voor liggen al klaar naast haar. Eigenlijk wel logisch dat dit haar kleertjes zijn want die van Annet liggen links van haar. Dus zonder na te denken heb ik haar gewoon aangekleed met de te kleine kleertjes.  

 Volgende keer maar beter opletten.   

30-01-12 21:06:46 - Quote! - @de Mexicaan
de Mexicaan
Oudgediende


WMRindex: 3.266
OTindex: 3.691
Ik dacht eigenlijk dat je ook niet alleen met de kindjes mag blijven.

30-01-12 22:45:11 - Quote! - @bennies
bennies
Dat klopt en het is ook een beleid in onze kinderopvang, dat werknemers en indien werkgevers niet alleen bij kinderen

Ja ik stond alleen met twee baby's voor ongeveer 20 minuten, dit konden we doen omdat er een raam was tussen de ruimtes waar ik me bevond en waar de werkneemster was. Het raam beslaat de gehele tussenmuur, ze heeft mij gezien maar niet de verwisseling van kleding of aankleding.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven