hr
jaargang -23 - laatste artikel 25-4 18:00 - 74450 artikelen - nu online 33 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen'


[1]

auto-brand

04-06-11 18:36:59 - Quote! - @thamishan
thamishan
Senior lid


WMRindex: 384
OTindex: 1.078
hallo allemaal,

OUD-BEIJERLAND
vandaag zou het een gezellige dag worden, we gingen 3 kwartier verder naar kennissen om te gaan BBQen.(gezellig)
maar, ze waren stokbrood vergeten, dus we gingen met z'n drieen (mijn moeder, de kennis die reedt en ik)
geloof het of niet, maar 'set fire to the rain was op de radio.
we waren net op de parkeerplaats en we hoorden een raar geluid (je kan het vergelijken met een band die strak trekt om bloeddruk te meten)
de het accu-lampje ging opeens branden en de ruitenwissers gingen aan(maar de auto viel uit)
mijn moeder rook iets raars en we gingen maar snel de auto uit.
gelijk daarna ging de moterkap roken, en we hebben naar hun huis gebeld. toen er een paar seconden later meer rook kwam, hebben we 112 gebeld. dat mens ging weer allemaal vragen stellen en ondertussen lekte de auto al brandende vloeistof en begon de lak te bubblen. en er kwam nog best veel rook.
10 minuten later ( dat voelde echt als uren!) stond de auto al in lichter laaie, en kwamen er allemaal omstanders met kleine brandblussers.
dat maakte niks uit, net voordat de brandweer arriveerde(de politie was er al)
was er een grote knal te horen. dt was blijkbaar de airbag, die als een ballon opgeblazen was, die gelijk de voorruit eruit knalde.
toen de brandweer er eindelijk was, was het vuur zo uit, maar de auto zat wel even aan de tegels vastgesmolten.
hij is nu al weggetakeld, maar er is nog wel een grote zwarte vlek te zien.
toen toch nog maar boodschappen doen, en toen was alles wat we moesten hebben al op:r
lekker opzoek naar een alternatief.
niemand is gelukkig gewond geraakt!

een paar foto's, ik heb alle foto's zelf gemaakt.
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding

03-01-12 08:11:06 - Quote! - @DoccieDraaiorgel
DoccieDraaiorgel
Erelid


WMRindex: 151
OTindex: 5.767
S
Ja, officiëel gezien is een airbag een explosief. Door de explosie gaat er warme lucht in, en 0.(0)2 sec. later klapt hij weer in om de nek niet te breken van de persoon die er tegenaan komt.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven