hr
jaargang -23 - laatste artikel 18-4 18:00 - 74417 artikelen - nu online 12 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen'


[1]

Rotonde Feest

11-11-09 09:57:36 - Quote! - @Melosity
Melosity
Senior lid

WMRindex: 145
OTindex: 14
Wnplts: Zoetermeer
Vanmorgen ging ik op de Brommer naar me werk. Stond aan de ene kant alles vast omdat een Vrachtwagen samen met een personenauto gingen knuffelen op een Rotonde. Al het verkeer stond dus gewoon steenvast en niemand kon er meer door. Mensen keerden in paniek en wilden weg.(anders zijn ze te laat op hun werk)
Hierdoor nog meer chaos op de weg. Gelukkig kon ik overal tussendoor omdat ik op de brommer was. Toch werd ik teruggestuurd en moest ik een omweg maken. Dus ik via een andere wijk richting het industrieterein. Ik hoefde nog maar 1 Rotonde. En ja hoor Ook een enorme file. Was dus weer een fietser niet gezien en aangereden. De bestuurder stond voor de ingang van de rotonde waardoor niemand er meer door kon. Ook daar dus chaos. De politie was hier gelukkig nog niet dus ik kon overal langs scheuren.

11-11-09 10:53:43 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Lang leve de brommer.

11-11-09 12:09:38 - Quote! - @amazing_idiot
amazing_idiot
Senior lid


WMRindex: 388
OTindex: 1.173
S
Als er wèl politie was geweest, had je dan netjes "op je beurt" gewacht om er langs te mogen?

19-11-09 16:32:27 - Quote! - @Melosity
Melosity
Senior lid

WMRindex: 145
OTindex: 14
Wnplts: Zoetermeer
Nee, was ik alsnog op die manier gegaan. Politie heeft het op dat moment te druk met andere dingen :)

20-04-10 10:31:40 - Quote! - @lele0124
lele0124
Junior lid

WMRindex: 0
OTindex: 3
Verkeer dient om goed beheerd te worden!

Edit Sjaak: Overtreding v.d. regels, reactie gewijzigd. Verboden reclame te maken.

12-08-10 17:11:06 - Quote! - @botte bijl
botte bijl
Oudgediende


WMRindex: 90.799
OTindex: 39.076
@Melosity:
noem je dat feest 8O
elke keer dat ik in Nederland ben, ben ik blij dat mijn vader (bouwjaar 1918, gestorven 1998 ) de 'turbo-rotonde' niet hoefde mee te maken :$

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven