iTunes prepaidkaart |
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.240 OTindex: 53.401
|
Ik had een poosje geleden van mijn zoon een prepaidkaart van iTunes gekregen en vond het na een update van iTunes maar eens tijd om hem in te wisselen in de iTunes Store. Aanwijzing 3 op de kaart: "Kras het laagje weg en voer de code in." uitgevoerd. De code verdween gedeeltelijk met het laagje!! Daar heb ik dus geen zak meer aan. Je snapt dat ik nooit meer zo'n kaart hoef. |
|
|
nietmeer
|
Hij bedoelde het goed Leuke verkooptactiek van Apple Maar kan je dat ding niet laten scannen in de winkel waar hij vandaan komt? Staan dat soort dingen niet in de computer? En anders Apple mailen |
|
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.240 OTindex: 53.401
|
Ik heb m'n zoon evengoed hartelijk bedankt natuurlijk. Het gebaar telt meer dan het kado in dit geval. Dan maar verdergaan met illegaal downloaden. |
|
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Krassen Het zal je op een stevig winnend lot gebeuren |
|
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.240 OTindex: 53.401
|
15 Euro naar de gallemiese. |
|
|
nietmeer
|
Misschien moet je de volgende keer wat minder ruw krassen , maar gewoon rustig aan . Of deed je dat ook? |
|
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Hm, wat den Suri al zei, verhaal halen makker |
|
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.240 OTindex: 53.401
|
Ik kraste heel rustig met m'n nagel, meer wrijven dan krassen eigenlijk. Het is een kaart van plastic, net als een bankpas. Alle drukwerk zit er onverwoestbaar op, behalve die code die 15 euro waard is! |
|
|
nietmeer
|
Ach ja, gewoon meeltje sturen naar Peer en als je dan een leuke reactie terugkrijgt hebben wij weer een WMR artikel erbij |
|
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.240 OTindex: 53.401
|
Ik zoek op de site van iTunes Store naar 'klachten'. Ziehier het bedroevende resultaat:
Uw zoekactie naar "Latin America procedureschten" heeft 8 resultaten opgeleverd.
|
|
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.240 OTindex: 53.401
|
Ongeldige, inactieve of onleesbare codes Symptoms
De code kan onleesbaar zijn, of u ziet na het invoeren een melding dat de code "inactief" of "ongeldig" is. Resolution
Zorg dat u de code precies hebt ingevoerd zoals het op de kaart staat. Probeer de code als het onleesbaar is zo goed mogelijk in te voeren. Berichten over ongeldige codes worden meestal veroorzaakt door typfouten. Lees uw code zorgvuldig. De volgende letters en cijfers kunnen erg op elkaar lijken:
* De A en de H * De B en het cijfer 8 * De D en het cijfer 0 * De E en het cijfer 3 * De G en het cijfer 6 * De H en de W * De J en het cijfer 1 * De M en de N * De O en het cijfer 0 * De P en de F * De Q en de O * De Q en het cijfer 0 * De S en het cijfer 5 * De S en het cijfer 8 * De V en de U * De Z en het cijfer 2
Als uw code nog steeds niet geaccepteerd wordt en u hebt de letters en cijfers gecontroleerd, neem dan contact op met de iTunes Store-ondersteuning. U zult de activeringscode en het serienummer van achterop uw iTunes Card moeten opgeven. Het nummer begint met "GCA" of "60" en heeft 16 tekens, of het begint met "EPY" en heeft 14 tekens, of het begint met "PBH" en heeft 22 tekens.
Voorbeelden:
Serienummer beginnend met 'GCA'
Serienummer beginnend met '60'
Serienummer beginnend met 'EPY'
Serienummer beginnend met 'PBH'
Contact opnemen met iTunes Store-ondersteuning
1. Ga naar de iTunes support page (iTunes-supportpagina) en selecteer "iTunes Technical Support" onder uw iTunes-land. 2. Op de iTunes support page (iTunes-supportpagina) kiest u iTunes-kaarten en -codes > Vragen over inwisselen. 3. Klik op de knop Email Us (of de knop Chat Now in sommige gevallen). 4. Vul het formulier in voor assistentie. Zorg ervoor dat u uw activeringscode en het serienummer van de cadeaukaart opgeeft en geef een beschrijving van uw probleem. 5. Klik op de knop Verstuur om uw vraag naar iTunes Store Support te versturen.
Een medewerker van iTunes Store Support zal uw probleem onderzoeken en uw vraag beantwoorden.
Opmerking: sommige functies of services zijn in sommige landen niet beschikbaar in de iTunes Store.
Article source: http://support.apple.com/kb/TS1292?viewlocale=nl_NL Is hierdoor het probleem opgelost? Ja Ik heb geen verdere hulp nodig. Nee Ik heb een andere oplossing nodig. Contact Ik moet contact opnemen met een Apple-expert.
|
|
|
nietmeer
|
Quote Sjaak: Als uw code nog steeds niet geaccepteerd wordt en u hebt de letters en cijfers gecontroleerd, neem dan contact op met de iTunes Store-ondersteuning. U zult de activeringscode en het serienummer van achterop uw iTunes Card moeten opgeven. Het nummer begint met "GCA" of "60" en heeft 16 tekens, of het begint met "EPY" en heeft 14 tekens, of het begint met "PBH" en heeft 22 tekens. Waarom doe je dit dan niet? |
|
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.240 OTindex: 53.401
|
|
|
|
nietmeer
|
@Sjaak: Hopelijk snel antwoord (+WMR-artikel ) |
|
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.240 OTindex: 53.401
|
Antwoord van iTunes ontvangen: ( dat is snel!) Hello Sjaak,
John here from iTunes, thank you for the information you provided. I apologize for any frustration this issue has caused you. Your iTunes Gift Card's redemption code is *****************. I have verified that this is a valid, active code.
Please follow these instructions to redeem your Gift Card:
1) Make sure you're using the latest version of iTunes. It can be downloaded free of charge from the Apple website:
http://www.apple.com/itunes/download Note: Installing the latest version of iTunes will not affect your library or any items in your account that you haven't downloaded.
2) Click this link to launch iTunes and be taken to the iTunes Gift Card redemption page:
https://phobos.apple.com/WebObjects/MZFinance.woa/wa/prepaidWizard 3) Enter the 16-digit activation code beginning with "X" and click the Redeem button.
4) To complete this process, click Redeem Prepaid Card.
Once your Gift Card is successfully redeemed, the credit will appear next to your account name in the upper-right corner of the iTunes Store window. Each time you make a purchase, funds will be deducted from your store credit until the credit is used up. If you run over the credit amount, iTunes will ask you to set up another payment method, such as a credit card.
Thank you for being an iTunes Store customer. If you have further questions regarding this issue, please don't hesitate to reply. Have a great day.
Best wishes John iTunes Store Customer Support
I am currently working: Wed- Mon 8-4:30 PM EST
Thank you for allowing me the opportunity to assist you. You may receive an AppleCare survey email; any feedback you provide would be greatly appreciated.Appologies accepted, John. Thank you very much! |
|
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Nieuw werkwoord: to Apple-logize Fijn dat het in elk geval gefikst is 't is apple, en zoals dat gaat met appels... soms zit er een rotte tussen |
|
|
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
Quote pietjevlip: Nieuw werkwoord: to Apple-logize |
|
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Is weer een duidelijk voorbeeld van de gang van zaken bij Apple? |
|
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.240 OTindex: 53.401
|
|
|
|