hr
jaargang -23 - laatste artikel 25-4 18:00 - 74450 artikelen - nu online 34 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen'


1 [2]

Medische Keuring @ NeaRoW

10-08-06 12:05:36 - Quote! - @ratm
ratm
Lid

WMRindex: 14
OTindex: 51
Heb vorig jaar keuring gedaan... Stelt niet zo veel voor :?

Gaat je vast wel lukken, maar toch: SUCCES NeaRow!!!

Voor welke rang ga je?? soldaat, KMS of KMA??

10-08-06 21:45:32 - Quote! - @frank1993NL
frank1993NL
Senior lid

WMRindex: 244
OTindex: 432
Wnplts: Boskoop
S
M'n broer hoefte niet. Heeft een chuman rug (of hoe je het ook schrijft)

10-08-06 21:46:46 - Quote! - @heb ik
heb ik
Oud Moderator


WMRindex: 1.801
OTindex: 1.045
Ik denk dat NeaRoW aan het slapen of bijkomen is:lol:

10-08-06 22:21:58 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Hey, NeaRow, hoe ist gegaan??

10-08-06 22:23:37 - Quote! - @heb ik
heb ik
Oud Moderator


WMRindex: 1.801
OTindex: 1.045
toch niet, 'het' leeft nog;):lol:

10-08-06 22:31:34 - Quote! - @NeaRoW
NeaRoW
Erelid


WMRindex: 472
OTindex: 2.965
S
Nee, moest nog even naar de verhuziing...

Maar zo ging het vandaag: 5 uur op 8O 6:08 trein naar amsterdam, ongeveer 10 voor 8 daarzo, gewacht in de kantine, toen kon k mee... ongeveer na 10 minuten al een urinetest, stond je daar met 3 bij de pisbakken te wachten tot je plasje naar benee kwam, moest helemaal niet.. :p

Daarna moest ik een geneeskundig en psychisch iets afleggen, ging allemaal ok enzo, alleen mijn rug was wat aan de matige kant, en moest daar thuis wat spieroefeneingen voor doen. Ook mijn gewrichten hadden wat speling, maar ben nogniet uitgegroeid.

Toen zat k effe in de kantine, moest k nog een keer zeiken 8O8O was nog geen half uur gelee geweest, niet eens geprobeerd :p gewoon weggelopen en gaan drinken, toen k net 2 bekertjes water ophad, werd k naar een hoortest gesleept, duurde allemaal teringlang enzo, maar had wel een goede uitslag (ondanks ik drum in een band, godzijdank :D)

Uhm, ff denken, toen ben ik dus naar de oogtest gegaan, kon net met mijn schele ogen :p Moest de 2e rij oplezen (minimale eis Luchtmacht, en dat lukte net zonder lenzen ;)

Daarna het hartfilmpie, Was heel saai, woog 66 kilo @ 1.89 m :p maar k mocht opzich wel wat aankomen zei die gast. MAM BURGER KING!!!! SNACKEN!!! :p

Ben zelfs nog naar de tandarts geweest :) Alles was ok...

Daarna naar nog een arts gewest, mar dan een soort betere, die was nog ff me rug aan t bekijke, en toen dee ze ff me boxer half naar benee, en k moest al een scheet laten 8O8O8O gelukkig net niet gebeurd... :):) En toen ineens... Het laatste, ze moest kijken naar eventuele liesvreuken 8O8O, ZO Bram, doe je broek maar op je knieën 8O8O8O OMG!!

Daarna lunchen van jullie belastingcenten ;) dank u :D

Toen het onderdeel waar iedereen voor vreesde, de fysike killeroefeningen, een krachttest en een MAXIMALE conditietest (dus tot je niet meer kan), nou ja, eerst de kracht... Ik ben dus heel snel gegroeid, en mn spieren zijn niet echt heel veel meegegroeid, heb nog wel paar push-ups gedaan maar het mocht niet baten :( Ik zat op het vrouwengemiddelde :(:(:( Had de het toppunt van m'n kracht ook nog gevonden: ineens hoorde ik iets van achter komen, later gehoord dan meer mensen dat hadden :) gelachen...

Toen de absolute ergheid waar iedereen al lekker aan het zweten was... Het fietsen! dus ik op die fiets, plakkertje op... mocht beginnen, en hoe dat dan gaat:
Elke minuut gaat het ietsje stroever, dat gaat in het begin wel, maar als je je grens hebt, en echt veel kracht moet zetten dan word je onstabiel en zit je zo onder de 70 watt, klaar, had een minuut of 11...

Toen de uitslag:

Hoef alleen nog even langs de huisarts voor de urine controle, die sturen het dor en ben ik goedgekeurd, die gozer gaf me 90% kans, me ma zegt dat het niets kan zijn, ze werkt in de zorg.. :p

De rest is allemaal ok, als de urine klopt, dan ben ik goedgekeurt op Cluster 1 en kan ik beginnen met mijn opleiding Vliegtuigonderhoudstechnien (VTOC)

Met een aantal mensen die ook naar het zuiden moesten teruggegaan naar Tilburg, maar had een retourtje Eindhoven, de conducteur nog ff gestrikt :p deed net of ik van niets wist :p Ik zat express in de trein naar Roosendaal :)

10-08-06 22:35:13 - Quote! - @heb ik
heb ik
Oud Moderator


WMRindex: 1.801
OTindex: 1.045
#ok, veel geluk op je studie

10-08-06 22:40:57 - Quote! - @Mmore
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Ja, een baan bij defensie is altijd goed :D

10-08-06 22:43:15 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Dat is allemaal positief, komt goed dus ;)

10-08-06 22:47:19 - Quote! - @Luna
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
@NeaRoW, goed gedaan...Luna is trots op je haha...ik heb echt gelachen om je verhaal trouwens :D

10-08-06 23:03:19 - Quote! - @ratm
ratm
Lid

WMRindex: 14
OTindex: 51
Ja dat klopt allemaal wel idd...
Wees niet bang met je urine... ze doen bij een hoop mensen iets verder dingen uit laten zoeken zodat ze zeker weten dat je niet met een ziekte ofzo de dienst in gaat en dan straks geld gaat claimen...

Ik had 10 jaar geleden een paar keer migraine gehad, en ze wouden mijn hele medisch dossier doornemen enzo... achja

En de kracht test is ook klote want die dingen geven niet mee, maar meten alleen weerstand... is heel anders als opdrukken of gewichtheffen ofzo...

Wel apart dat ze bij jou alles op 1 dag hebben gedaan. Ik moest twee keer terug komen (ook zo vroeg:?) en heb uren daar zitten wachten..

ben je er toch goed vanaf gekomen :lol:

Wat ga je nou doen? Gewoon manschap of KMS of KMA??

Succes iig!!!

10-08-06 23:08:15 - Quote! - @NeaRoW
NeaRoW
Erelid


WMRindex: 472
OTindex: 2.965
S
Opleiding aan het ROC, Vliegtuigonderhoudstechniek (VTOC) (gvd ik blijf die opleiing typen :p)

Maar ik had alleen een geneeskundige keuring, psychisch was allemaal niet veel enzo... niet zo veel als dat je er alleen voor zou komen.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven