hr
jaargang -23 - laatste artikel 18-4 18:00 - 74417 artikelen - nu online 22 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen'


[1]

WMR-artikelen op je oogleden.

06-02-09 14:26:06 - Quote! - @ledi
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
8O

De eerste 2 dagen van de griepaanval (met misselijkheid en pijn) waren voorbij en de 3e dag bracht het gelukzalige gevoel dat gewoon ontspannen op bed liggen een feest was. Er was genoeg om aan te denken en ik verveelde me geen minuut. Trouwens als ik al even opstond (wc-bezoek en drinken halen) had ik daarna het gevoel een uur lang intensieve lichamelijke training te hebben gedaan en was blij om weer te liggen.

Op zeker moment toen ik zo aan het wegsoezen was (ik sliep echter niet) zag ik opeens op mijn gesloten oogleden 2 blokken verschijnen, die deden denken aan artikelen van WMR. De tekst was eigenlijk niet te lezen omdat er een soort nevel voor hing, maar de indeling was - net als bij WMR - met een kop en verschillende letterdiktes. Grappig, maar ik hechtte er verder geen waarde aan.

Kort erna gebeurde het weer en nu had ik het gevoel de tekst wel te kunnen ontcijferen als ik maar de tijd nam (van dat laatste had ik immers in overvloed :D ) En inderdaad . . . . . . de regels helemaal lezen lukte niet, maar de essentie van het artikel werd me duidelijk en ik besloot een reactie te "schrijven" . Ook daar wist ik me een hele tijd mee te amuseren . Tevreden deed ik mijn ogen eindelijk weer open en meteen was uiteraard zowel het zgn. WMR-artikel foetsie als ook mijn reactie erop. <LOL>

Dit spelletje herhaalde zich meerdere keren zowel deze dag als ook de dag erna, zonder dat ik er iets voor hoefde te doen. Het bleef een fascinerend tijdverdrijf. Waarom het daarna stopte? Geen idee, maar ik heb het een leuke ervaring gevonden en apart genoeg om ergens in het Forum te vermelden.

06-02-09 15:12:53 - Quote! - @Cee-N-Cee
Cee-N-Cee
Oudgediende


WMRindex: 1.300
OTindex: 15.343
S
ijlen dus :P

06-02-09 17:21:45 - Quote! - @Fallout
Fallout
Oudgediende


WMRindex: 1.234
OTindex: 15.282
in je droom is het onmogelijk om te lezen want de tekst veranderd vaak of doet het niet :nee
maar je kunt ook lucide worden in je droom :ja dat je bewust ben dat je aan het dromen ben :D
info over luciditeit :D

06-02-09 18:42:02 - Quote! - @ledi
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
@Fallout: ik weet van lucide dromen, maar dat is toch anders.
IJlen - zoals Cee-N-Cee denkt - komt er nog het dichtst bij in de buurt. Gewoon superduf door de griep en dan je ontspannen laten gaan.

06-02-09 18:43:15 - Quote! - @Fallout
Fallout
Oudgediende


WMRindex: 1.234
OTindex: 15.282
ik heb ook griep gehad (2 weken :|) en ja begin je allemaal dingen te dromen zoals (wmr blogs 8-)) maar ik weet waar je over hebt :ja

06-02-09 22:22:32 - Quote! - @Marike
Marike
Erelid


WMRindex: 396
OTindex: 3.721
oklijkt me coolok
wat stond er trouwens in die artikelen?:P
zou grappig zijn als die echt op de site staan:P
paranormaal gedoe op WMR:P

06-02-09 23:00:52 - Quote! - @ledi
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
@Marike: hihi, misschien zeg ik volgende week opeens "hee, dat artikel heb ik al eerder gelezen".
Maar zonder dollen: zodra ik mijn ogen open deed was ik alles kwijt. Ik heb vreselijk mijn best gedaan om althans een paar trefwoorden te onthouden. Zelfs dat ging niet. Volkomen maf.

07-02-09 12:51:16 - Quote! - @Marike
Marike
Erelid


WMRindex: 396
OTindex: 3.721
oh, da's jammer:(
weet je 1 trefwoord?O+
je weet tenminste ook dat het op WMR was:D

07-02-09 13:04:37 - Quote! - @Andreesie
Andreesie
Oudgediende


WMRindex: 1.051
OTindex: 44.629
ik heb wel eens gedroomd dat ik op wmr aan het typen was en toe ik net wakker werd was ik nog met me handen aan het bewegen alsof ik aan het typen was 8O

07-02-09 13:15:58 - Quote! - @Marike
Marike
Erelid


WMRindex: 396
OTindex: 3.721
Quote Andreesie:
ik heb wel eens gedroomd dat ik op wmr aan het typen was en toe ik net wakker werd was ik nog met me handen aan het bewegen alsof ik aan het typen was 8O

mss een andere vorm van slaapwandelen:P
maar droom jij van typen op WMR?8O

07-02-09 22:08:27 - Quote! - @Sjaak
Sjaak
Moderator


WMRindex: 21.240
OTindex: 53.399
Ik was met m'n toen 10-jarige zoon in de botsautootjes geweest en hij had mogen sturen. Lekker van opzij andere autootjes rammen vond hij erg leuk. 's Avonds lag hij in bed te slapen en bewoog zijn handen alsof hij een stuurwiel plotseling naar rechts draaide.:D

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven