Eerste Hulp Bij Bril Doormidden |
Tukka finalist MPPV 06 WMRindex: 292 OTindex: 954
|
Ik heb een prachtige nerdobril maar hij is doormidden gebroken. (Is al drie keer eerde gebeurd :cry ). Ik ga zo op vakantie. Iemand een suggestie? |
|
|
nietmeer
|
De lokale brillenmaker? |
|
|
|
Quote Kpuc: De lokale brillenmaker? De lokale brillenmaker is om 1 uur open en ik ga over anderhalf uur op vakantie helaas al. |
|
|
nietmeer
|
Ajjj, plastic of metalen montuur? Plastic kun je nog wel eens dmv versmelten oplossen maar ik heb daar slechte ervaringen mee. Ductape?? |
|
|
|
Quote Kpuc: Ajjj, plastic of metalen montuur? Plastic kun je nog wel eens dmv versmelten oplossen maar ik heb daar slechte ervaringen mee. Ductape?? Plastic montuur, maar er zit metaal in waardoor je de brilpoten heen en weer kan doen, en dan is noujuist gebroken helaas. Ik denk dat ik maar ductape moet gaan gebruiken. |
|
|
nietmeer
|
@Tukka. Als het pootje is gebroken kun je het spalken  |
|
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Jeetje dat is flut... misschien is er een opticien in de buurt die wél open is |
|
|
Be@stie
Senior lid WMRindex: 535 OTindex: 781
|
in ieder geval hoop ik dat je wel wat kunt zien op vakantie, anders heb je ons niet veel te vertellen als je terug komt. Ik hoop toch een fijne vakantie Tukka  |
|
|
SlomNoel Senior lid WMRindex: 731 OTindex: 338 Wnplts: Landgraaf S |
Gamma, Praxis, weet-ik-veel bouwmarkt... Daar hebben ze meestal zat brillen (WC brillen, dat wel)  |
|
|
NeaRoW
Erelid
 WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Ga ik je de bekendste vraag ooit stellen: Je kunt hem toch nog lijmen?  ander plakbandje... Koop op je vakantie anders een nieuwe, geen nerdobril... |
|
|
Refugee Senior lid WMRindex: 171 OTindex: 247 Wnplts: Ridderkerk S |
Heej, Je kunt ook lenzen dragen, dan is t hele probleem opgelost (moet je aleen je (doorzichtige) lenzen niet kwijtraken  ) |
|
|
|
Ik ben weer terug van vakantie, ik loop nog steeds met een geplakte bril, ik ga denk ik maar een nieuwe kopen. WC-brillen kijk ik nog voor, ze waren niet in de aanbieding bij de Gamma dus daar wacht ik nog voor.
Tja lenzen, lijkt mij irritant om een stuk plastic op je oogbollen te hebben. |
|
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
@ Tukka, lenzen zijn juist handig. Ik heb ze, en geen problemen. |
|
|
nietmeer
|
@Pluppel. Vraag je oogarts eens hoe het zit met oogboldeformatie... |