hr
jaargang -23 - laatste artikel 18-4 18:00 - 74417 artikelen - nu online 16 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


[1]

Taz blog hoekje

23-05-19 12:15:03 - Quote! - @TazDevil
TazDevil
Senior lid

WMRindex: 199
OTindex: 212
Zo en komt hier maar weer es sinds lange tijd maar mijn blog.
Ben een aardig poosje weggeweest hier van waarmaarraar, maar dat kwam natuurlijk door het weghalen van de blogfuncties op de site.
Wat ik nog steeds een doodzonde vind, maar ja verander je niks aan.

Goed om dan maar gelijk van start te zijn, wat doe ik zoal in het dagelijks leven en wat houd mij nu bezig?

Pff tja aardig wat, ik ben nog steeds vrachtwagen chauffeur, wat ik tegenwoordig zo'n 4 dagen in de week doe, zo hou ik nog wat tijd over voor mezelf.
Zoals misschien sommige van jullie ook wel gemerkt hebben heb ik een aantal mensen van mijn FB verwijdert, maar dat komt ook omdat de mensen daar bijna niet reageren.

Ach ja mochten ze het toch leuk vinden kunnen ze altijd nog een vriendschap verzoek sturen ja toch?

Verder ben ik bijna de gehele dag ook wel te horen via Zello (heb ik eerder es een keer een topic voor gemaakt hier op WMR, maar daar was toen vrij weinig animo voor.) Zello dat is zeg maar de digitale opvolger van het 27 MC gebeuren, en ik vind dat echt een ontzettend leuke uitvinding. Lekker de hele dag een beetje slap ouwe hoeren:P

Ik zal proberen om weer es wat vaker hier bij mijn oude vrienden langs te komen, en dan ook weer wat vaker een blogje te schrijven of iets dergelijks.

Het viel mij trouwens op dat het hier tamelijk een heel stuk stiller is geworden sinds de laatste keer.

Zal ook wel te maken hebben met het feit dat iedereen ouder word en zo ook steeds meer andere dingen gaan doen.

Nou goed genoeg over mij, hoe gaat het met jullie hier en is er hier nog wat gebeurd, verandert of wat ook? Laat het me maar weten. Ik lees het wel.
En nu ga ik er zo weer vandoor heb straks om 14:00 uur een gesprek met de baas.

24-05-19 17:43:35 - Quote! - @allone
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.829
OTindex: 90.601
Och, de vaste klanten zijn hier regelmatig aanwezig, en we vinden het altijd gezellig. Met af en toe weer een nieuw gezicht er bij.

25-05-19 21:53:33 - Quote! - @TazDevil
TazDevil
Senior lid

WMRindex: 199
OTindex: 212
Pfff echt he sommige mensen zijn wel heel gemakkelijk. Ik had morgen een feestje gepland staan van de zoon van een vriendin van me, stuurt ze me net een appje dat het niet door gaat.
Nou dat is lekker dan, ach ja scheelt me dan aan de andere kant ook wel weer een rit die kant op, maar echt geweldig vind ik het niet.

Aan de andere kant was er morgen ook nog een rommelmarkt waar ik graag naar toe wou, en daar is nu ineens wel weer tijd voor. Kan ik misschien nog wat leuks op de kop tikken.
Ze hebben er namelijk ook een veiling, waar ik meestal nog wel wat leuke dingen op de kop kan tikken, voor weinig.

25-05-19 22:27:01 - Quote! - @Beereekhoorn
Beereekhoorn
Oudgediende


WMRindex: 1.218
OTindex: 8.400
Ach het ging over een tweejarige die kan best ziek zijn geworden of heeft een rustdagen nodig :)

En jij lekker op koopjes jacht :)

25-05-19 22:53:34 - Quote! - @TazDevil
TazDevil
Senior lid

WMRindex: 199
OTindex: 212
Ik zou het niet weten @Beereekhoorn, ik heb niet gehoord waarom niet, maar ik denk dat ze gewoon wat anders gepland heeft.
En inderdaad, kan ik lekker wat anders gaan doen.

03-06-19 23:49:45 - Quote! - @TazDevil
TazDevil
Senior lid

WMRindex: 199
OTindex: 212

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven