hr
jaargang -23 - laatste artikel 19-4 12:00 - 74420 artikelen - nu online 30 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Kunst - Muziek - Film - Tekeningen & andere culturele uitspattingen


[1] 2

Rammstein

25-08-06 14:11:37
nietmeer
nou we het toch over rock muziek hebben, wat is jullie mening over Ramstein en die andere hard-Rock muziek ?

mijn mening : "als je die gitaar op de grond gooit en er op gaat staan stampen en springen, dan krijg je het zelfde geluid"

en Hardcore is ook al niets, dat is gewoon het geluid van een opgevoerde hijpaal met een deuntje eronder.

geef mij maar john williams & de boston pops (onder andere de muziek van jurrasic park, superman, batman, enz muziek uit films dus) hij heeft alle films van spielberg gedaan.

25-08-06 14:22:55
Tovenaar
Erelid

WMRindex: 370
OTindex: 3.459
Je moet eens echte hardcore luisteren... Daarmee bedoel ik, hardcore met gitaren..

Ik houd niet van hard rock.. Alleen Punk Rock.. hard rock is vaak te simpel.

25-08-06 15:31:29
Morpheus30
Erelid

WMRindex: 389
OTindex: 1.549
Wnplts: Dordrecht
Het is Rammstein 8)
Comment Luna: Ik heb het ff verbeterd,stond zo lullig :-)

25-08-06 15:40:39
Tovenaar
Erelid

WMRindex: 370
OTindex: 3.459
Die fout hbe ik ook een keer gemaakt. De tijd dat ik nog onzeker was op dat gebied 8)

25-08-06 16:04:45
Loempia
finalist MPPV 06

WMRindex: 415
OTindex: 2.528
Ik vond Rammstein eerst ook niks aan. Pas toen ik naar de lyrics ging luisteren zag ik toch wel dat het best mooie muziek is. Ook Metallica, System Of A Down en Nirvana heeft mooie nummers. Ikzelf hou ook van dance/trance oudere rock 80's 90's zoals Queen, Guns N' Roses, Meat Loaf en weet ik het allemaal. Ik ben geen kenner geen fan maar zo af en toe ben ik wel een luisteraar.

25-08-06 16:14:33
Aranarth
Senior lid

WMRindex: 211
OTindex: 271
Wnplts: Schiedam
Als je eens serieus naar de death metal gitaarsolo's gaat kijken op YouTube ofzo(mag dit soort reclame?) dan zie je dat dit heel moeilijk is en niet zomaar rammen op dat ding. Het lijkt wel zo tijdens een liveoptreden door dat haar draaien en alles. De drummer ziet er ook zo standaard uit maar een drum-solo(heel bekende op YouTube van Joey Jordison, klik hier en dan zie je dat dit ook redelijk ingewikkeld is en niet zomaar rammen. Over hardcore ben ik wel met je eens, staat een DJ op een paar knopjes te drukken om waarop het liedje uit de speakers komt en daarna doet alsof die wat aan het doen is.

25-08-06 17:14:20
Vivi
Senior lid

WMRindex: 203
OTindex: 1.523
Wnplts: Meerle, Be
Ik vind Rammstein lekker klinken, maar niet echt om de lyrics, liedjes als Buck dich spreken mij niet echt aan ;)

25-08-06 17:19:05
NeaRoW
Erelid


WMRindex: 472
OTindex: 2.965
S
Rammstein is egt een toffe band, zware akkoorden, en dan raar stemmetje, gewoon geweldig, eigen stijl is ook heel tof gemaakt allemaal... Goede band #ok

25-08-06 18:22:51
Morpheus30
Erelid

WMRindex: 389
OTindex: 1.549
Wnplts: Dordrecht
Ik vind Rammstein ook heel goed, zeker als je klote dag hebt

26-08-06 12:27:30
BlackHana
Lid

WMRindex: 47
OTindex: 11
Wnplts: Almelo
S
Persoonlijk houd ik wel van Rock.
Maar Rammstein vind ik niet echt HARDRock.
Ook goeie bands(banden?band'?) zijn trouwens8)
Journey, Thin Lizzy.
(So what dat de helft ervan dood is!)

26-08-06 14:49:21
Pluppel
Oudgediende


WMRindex: 2.068
OTindex: 13.920
S
Verschrikkelijke bagger, wat is er nou leuk aan een paar jochies die wat met een hamer op een gitaar zitten te knotsen...

26-08-06 14:51:13
Vivi
Senior lid

WMRindex: 203
OTindex: 1.523
Wnplts: Meerle, Be
Rammstein jochies?!

26-08-06 16:23:20
Cryptosan
Hey Loempia 8) System o.a.Down rules!
Chop suey B.Y.O.B. etc.
Metal is dus echt niet met een hamer op
een gitaartje rellen. Alleen cultuurbarbaren die naar monotone Idio en T. luisteren zou zo'n ongenuanceerde mening toegedaan kunnen zijn. Trouwens jochies Ze zijn vaak ook een stuk breder dan die pillenDJ's. :evil:(they eat weaklings for breakfast

05-09-06 20:30:33
baggerlip
Senior lid

WMRindex: 394
OTindex: 199
Wnplts: Rozenburg
S
rammstyn is gwn te vet

05-09-06 20:32:33
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
en nu Rammsteen... -*rinkelde*kinkel*-

lekkere muziek buurman..

10-09-06 19:35:41
Twaggy
Oudgediende


WMRindex: 1.552
OTindex: 9.593
Quote BlackHana:
Persoonlijk houd ik wel van Rock.
Maar Rammstein vind ik niet echt HARDRock.
Ook goeie bands(banden?band'?) zijn trouwens8)
Journey, Thin Lizzy.
(So what dat de helft ervan dood is!)
Rammstein heeft een compleet eigen geluid ontwikkeld waardoor het niet echt in een bepaalde catagorie past.

Als je naar veel teksten luisterd hoor je dat ze veel zingen over sex yup het zijn mannen;) maar als je verder kijkt dan de standaard tekst *hoor* je meer.
De teksten zijn dan haast filosofies alla Goette enzo.

btw maybe een leuk weetje voor sommige Flake (keyboard) is officieel geen lid van de band hij is er eens bij gekomen voor 1 liedje en is niet meer weggegaan.

10-09-06 19:45:37
Twaggy
Oudgediende


WMRindex: 1.552
OTindex: 9.593
Voor de Fans :„VÖLKERBALL“ ARRIVES !The child has a name and we shall herewith be the ones to officially announce it! Before Christmas Rammstein’s new DVD titled „VÖLKERBALL“ will hit the stores worldwide. As we have learned from Rammstein’s manager Emanuel Fialik we can expect the maximum only! „More is not possible – we show everything that can be packed onto a DVD nowadays. Almost 3 hours Live recordings filmed in France, Japan, England and Russia. Also there is an audio CD featuring 75 minutes concert footage. In a special edition the band will release a 2nd DVD with 2 documentaries running a total of over 90 minutes. That makes 3 discs in a special edition; 2 DVD’s and 1 audio CD. On top of that we are working on another surprise...Now it is most important to release the finished work soon. I don’t want to keep anybody waiting longer than to the end of October. It was hard work and we are absolutely proud of it! We are now looking forward to the verdict of the Rammstein – fans.“

Plain – talking „Völkerball“ will be released in 2 configurations:

- as a 1 DVD/1 CD package – the so called „Standard Edition“ as well
- as a 2 DVD/1CD package – the „Special Edition“ !

Rammstein’s manager also announced the news to us that one will find both editions as well as in CD format (in the CD shelves) plus in the common DVD format (in the DVD sections) in stores. Both editions always as high – quality digi-packs. Let’s wait and see!


02-07-07 21:00:34
Djon
Junior lid

WMRindex: 15
OTindex: 9
Wnplts: Zeist
S
Ik vind rammstein wel vet, en alle andere hardrock is zoooooo breed, hardrock vind ik wel gaaf in feite, maar echte metal (zoals dissection) vind ik dan weer iets minder.

02-07-07 23:34:54
AerO
Senior lid

WMRindex: 33
OTindex: 359
Wnplts: Stadskanaa
Rammstein is wel goed, niks mis mee.

19-07-07 11:46:47
stryper
Senior lid

WMRindex: 197
OTindex: 578
S
Rammstein is geen hardrock of rock. Rammstein speelt Tanzmetall dat is Metal met techno, industrial metal en gothic invloeden. Zegt wikipedia.

Eigenlijk is het vooral industrial metal. En imo klinkt het goed, sommige nummers erbuiten gelaten.

Geef mij maar wat Heavy metal( niet te oude, na 2000) Of death en doom metal.

19-07-07 17:48:59
possible
Senior lid

WMRindex: 118
OTindex: 167
Wnplts: verhuist
Rammstein? doet me denken aan youtube alle idiote daar denken dat 'moppie' van 'ome henk' een duits liedje van Rammstein is.

19-07-07 17:57:23
Loek
Oudgediende


WMRindex: 1.758
OTindex: 19.409
rammstein is wel goed, ze brengen nog wat uit in hun teksten, schelden (meestal) niet zo. niet als slipknot waar de meeste teksten uit "fuck you" bestaan (hier krijg ik ook weer commentaar op :P)

19-07-07 21:39:14
alweerdood
winnaar PW 06


WMRindex: 852
OTindex: 5.796
zoek eens op Enge Buren - Rammbauwer
Beetje weird nummer, moet je maar eens kijken:P

19-07-07 23:32:23
nietmeer
Gatver, ik moet niks hebben van die harde muziek zoals:, hard rock, Hardcore, enz.

12-03-08 22:31:53
Kumiko
Senior lid

WMRindex: 452
OTindex: 75
Wnplts: Zoetermeer
S
Heerlijk, ik hou wel van wat duits ^^.
Eigenlijk luistert iedereen thuis hiernaar.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1] 2

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven