hr
jaargang -23 - laatste artikel 25-4 18:00 - 74450 artikelen - nu online 28 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


moppen en spelletjes - moppen en spelletjes - moppen en spelletjes


1 2 [3]

Jantje

20-07-13 19:49:51 - Quote! - @Mamsie
Mamsie
Oudgediende


WMRindex: 45.635
OTindex: 94.601
De dag daarop ziet Jantje dat de juf een prachtige roos in haar decolletee gestoken heeft. Omdat de bloem niet verlept denkt Jantje even door en vraagt: Juf kunnen rozen zich ook voeden met melk?
Nee joh, zegt de juf daar is water voor nodig.
Ooooo, zegt Jantje, wist ik dattie zó'n lange steel heeft!

20-07-13 21:17:10 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Jantje mag per dag maar 1 woord telkens hetzelfde zeggen. Deze dag mag hij alleen maar JA zeggen. Komt hij bij de slager: wil je een plakje worst? Jantje: Ja! Komt hij bij de groenteboer: Wil je een stukje sla? Jantje: Ja! Komt hij bij een boxer: Wil je een blauw oog? Jantje: Ja! Jantje komt thuis met een blauw oog. De volgende dag mag Jantje alleen maar NEE zeggen. Kom hij bij de slager: Wil je een plakje worst? Jantje: Nee! Komt hij bij de groenteboer: Wil je een stukje sla? Jantje: Nee! Komt hij bij de boxer: Wil je het me vergeven? Nee! Komt hij thuis met een blauw hoofd. De volgende dag mag Jantje alleen maar HOERA zeggen. Komt hij bij de slager: Wil je een plakje worst? HOERA! Komt hij bij de groenteboer: Wil je een stukje sla? HOERA! Komt hij bij de boxer: Mijn oma is vanacht overleden. Jantje: HOERA! Komt Jantje terug met een blauw lichaam.

28-07-13 08:45:08 - Quote! - @Giovanni
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Jantje: "Papa, wat is het verschil tussen "in feite" en "in principe"?" Papa: "Om je dat goed uit te leggen moet je eerst aan mama vragen of ze voor €500.000,- met de buurman naar bed zou willen." Nadat Jantje dit aan zijn moeder gevraagd heeft komt hij bij zijn vader terug. Jantje: "mama zei: "Natuurlijk jongen, maar zeg het niet tegen je vader!"." "Maar wat is nu het verschil tussen "in feite" en "in principe"?" Papa: "Eerst moet je hetzelfde ook nog aan je zus vragen." Als Jantje ook deze opdracht heeft uitgevoerd, rent hij naar zijn vader en verteld hem dat zijn zus zich geen twee keer zou bedenken voor een half miljoen. Jantje: "Nou, ga je het me nog uitleggen?" Papa: "Kijk Jantje, in principe zijn we miljonair maar in feite zitten we met twee hoeren in huis."

15-02-14 18:10:20 - Quote! - @Luna
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Geweldig :D

23-02-14 06:47:17 - Quote! - @botte bijl
botte bijl
Oudgediende


WMRindex: 90.799
OTindex: 39.076
het wordt tijd dat men Jantje leert dat een slet een vrouw is met een mannelijke mentaliteit :ja

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 [3]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven