hr
jaargang -23 - laatste artikel 28-3 18:00 - 74300 artikelen - nu online 11 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


moppen en spelletjes - moppen en spelletjes - moppen en spelletjes


[1]

Maquis

07-09-06 12:44:10 - Quote! - @Stryfe
Stryfe
Senior lid

WMRindex: 525
OTindex: 572
Wnplts: Den Bosch
S
Tijdens W.O. II rijden vier mensen in één trein compartiment. Een wat oudere Franse mevrouw, een erg knappe jonge Française, een jonge Fransman en een jonge Duitse soldaat. Er zijn geen andere mensen of dieren in het compartiment. De trein nadert een tunnel, en in de duisternis hoor je het geluid van een kus en van een klap in het gezicht. Na een paar seconden verlaat de trein weer de tunnel, en ziet men de Duitse soldaat over zijn wang wrijven. Wat is er gebeurd, en wat denkt ieder persoon?

Spoiler-> De jonge vrouw dacht: "Waarom heeft de Duitser de oude vrouw gekust?" De oude vrouw dacht: "De Duitser kreeg zijn verdiende loon." (een klap van de jonge vrouw voor zijn vrijpostig gedrag). De Duitser dacht: "Wat oneerlijk, de Fransman kust de jonge vrouw maar ik krijg een klap." De Fransman dacht: "Een nul voor het Verzet. Ik kus mijn eigen hand en verkoop een Duitser een klap, en er is niemand die daar iets van weet."

07-09-06 14:33:15 - Quote! - @kazz1980
kazz1980
Erelid

WMRindex: 1.704
OTindex: 1.181
Wnplts: Nee
hm... geinig... maar niet echt lachen gieren brullen ofzo.

07-09-06 14:58:20 - Quote! - @Stryfe
Stryfe
Senior lid

WMRindex: 525
OTindex: 572
Wnplts: Den Bosch
S
Solly... Misschien vind je deze beter:

De CIA organiseert een vergelijkend examen voor moordenaar. Een paar honderd kandidaten leggen een aantal proeven af, waarna er drie finalisten overblijven: twee mannen en een vrouw.

De eerste man wordt bij de jury geroepen.

"Mijnheer, zegt de voorzitter, U moet nu een allerslaatste proef afleggen om aan te tonen dat U in alle omstandigheden welk bevel ook zult uitvoeren..."

"OK"

"Hier is een geladen pistool. Uw vrouw zit in het lokaal hiernaast op een stoel. Ga binnen en schiet haar neer!"

De man, heel verontwaardigd: "Mijn vrouw? Nooit van mijn leven!" ... en is gebuisd.

Zelfde scenario bij de tweede kandidaat. De man zegt: "Ik zal proberen", gaat het lokaal ernaast binnen... en komt na een minuut terug buiten, tranen in de ogen. "Ik hou echt teveel van haar. Ik kan het niet...!" - Gezakt!

Nu is de beurt aan de vrouw. Haar wordt verteld dat in het hiernaast haar man enz... enz...

De vrouw neemt het pistool aan en gaat het lokaal binnen. De jury hoort zes schoten, vervolgens geschreeuw en een hoop hels kabaal, gevolgd door een veelzeggende stilte.

De vrouw komt terug binnen bij de jury en wrijft het zweet van haar voorhoofd. "Jullie hebben me daar wat geleverd, zegt ze, dat pistool was geladen met losse flodders ! Ik heb hem met zijn stoel moeten doodslaan !!"

07-09-06 15:36:21 - Quote! - @kazz1980
kazz1980
Erelid

WMRindex: 1.704
OTindex: 1.181
Wnplts: Nee
:lol:
Ja, dies stukken beter! 8)

07-09-06 15:42:28 - Quote! - @De Reus
De Reus
Senior lid

WMRindex: 245
OTindex: 354
Wnplts: Valkenswaa
S
:lol::lol::lol: ik ze allebij wel geinig 8)

07-09-06 19:07:47 - Quote! - @Tovenaar
Tovenaar
Erelid

WMRindex: 370
OTindex: 3.459
Idd, alhoewel ik ze beide al kon (:

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven