hr
jaargang -23 - laatste artikel 28-3 12:00 - 74297 artikelen - nu online 29 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


1 2 [3] 4 5 6 ...10 11 12 13

Peter R de Vries lost zaak holloway op

04-02-08 11:27:19
nietmeer
heeft iemand ducktape ? ik ga zo even een ticket aruba boeken... die gast heb aan mij een slechte als ie denk hiermee weg te komen...

een gps tracker heb ik wel, en aan een boot kan ik daar ook wel komen....eens kijken hoe hij het vind om 2 mijl uit de kust met armen en benen vast rond te drijven....(6)(6)

04-02-08 11:31:30
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
Eendentape heb ik niet 8O

En er staat nergens dat hij ermee weg komt. Er staat alleen dat het onderzoek volgens de officiëe procedures wordt afgerond zodat hij straks niet moord en brand kan gaan gillen dat hij geen eerlijk proces heeft gekregen en er vervolgens dan mee wegkomt..

04-02-08 11:32:26
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Heel grappig vind ik je opmerking niet - sterker nog - je lijkt een geschikte kandidaat voor ondervragen
daarmee doel ik dan de manier die we toelaten omdat het ons niet aangaan.
kopje onder en even adem inhouden.. we beginnen met 1 minuut. Moet toch lukken, nee?

Zoeen opmerking geeft aan dat men de oorzaak en het gevolg uit het oog is verloren
en semi-emotionaliteit die sterk neigt naar lompigheid is geen
betere aanvulling dan een puberale schuttingstaal expressie op
een aanlengend stuk muur van een plaatselijk urinoir.

Er zit te veel sensatie in deze zaak
het vertroebeld het beeld.

Stel je zelf eens de vraag hoe het zou zijn om
aangeklaagt te worden - continue te worden belasterd en vinger-gewezen door
authoriteiten - die ook de middelen hebben om je
voor langere tijd vast te houden.

Het bederft de waar - het onderzoek
loopt vast.

04-02-08 11:38:38
nietmeer
en toch vind ik dat enige straf verdient als hij niet veroordeelt wordt !!

je kan maar niet zomaar zoiets doen en er vervolgens mee weg komen...

04-02-08 11:39:16
WMR-kok
Oudgediende


WMRindex: 5.850
OTindex: 106.950
S
8) Ik heb nog zat ducktape liggen, ik heb het zelf nog gemaakt.

Maar volgens mij is Nathalee met een partydrug verdoofd en daarna verkracht.
Vervolgens hebben ze haar in zee gegooid zodat ze opgegeten zou worden door haaien.

Ik hoop dat die twee een zware straf krijgen.

04-02-08 12:05:32
nietmeer
laten ze hem maar tussen de haaien gooien, hij zal zich daar wel thuisvoelen bij zijn eigen soort. :ja

ik hoop oprecht dat hij meer beveiliging nodig heeft dan geert wilders en pim fortuin bij elkaar.:P

04-02-08 12:09:47
WMR-kok
Oudgediende


WMRindex: 5.850
OTindex: 106.950
S
Ik hoop dat hij te weinig bewaking bewaking krijgt. 8)

04-02-08 12:11:45
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
Hoe krijg je nog meer kijkcijfers?
Vandaag overdag de volle 2 uur weer herhalen.. Arg arg arg..

04-02-08 12:17:28
Lab Rat
Senior lid


WMRindex: 573
OTindex: 521
@TheE ik vind dit zo jammer dat je dat steeds blijft herhalen.
Denk je nu echt dat het PrdV om de roem, het geld en commercie is te doen....?

04-02-08 12:18:17
WMR-kok
Oudgediende


WMRindex: 5.850
OTindex: 106.950
S
Volgens mij wel Lab Rat. :(

04-02-08 12:25:37
Lab Rat
Senior lid


WMRindex: 573
OTindex: 521
Denk het niet.
dit is groot en verdiend gewoon aandacht.
PrdV heeft zijn sporen al ruim verdiend in dat wereldtje en hoeft zih echtniet meer te bewijzen.
Het enige wat hij wil is de waarheid boven tafel zien te krijgen.
En dat daar dan zo veel media aandcht door komt is niet door hem, dat zijn de tv stations die hem zelf aanschrijven en vragen.

Daarnaast om steeds te bleren dat hij het voor roem en sh#t doet, zouden we blij moeten zijn dat hij het voorelkaar heeft gekregen.
Los van het feit of de verdachte nu ook eindelijk gaat zitten of niet.

04-02-08 12:26:20
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
Ja, dat denk ik echt. Wat is anders het nut van een 2 uur duurende show wat ook in 1 artikel in de kranten van vandaag.. En wat is het nut van een herhaling vandaag, van extra uitzendingen van shownieuws en vanavond ook een extra lange uitzending van shownieuws.. Dat is puur roem en aandachts geilheid..

04-02-08 12:30:25
nietmeer
Het is moeilijk te zeggen of hij het doet voor het geld...

SBS maakt er in ieder geval een grote mediahype van op televisie en ik weet dat Peter ook niet op brood hoeft te teren.

Alle zaken die hij aanneemt hebben wel een sensatie element... en zijn goed bekent bij de media, anders zie je hem de zaken niet oplossen (als hij dat al doet).

ik zou zeggen, peter geef al het geld dat je verdient uit aan een zoektoch naar het lijkt van natalee (als je die ooit nog vind)wie niet zoek zal ook niet vinden.

04-02-08 12:34:41
Lab Rat
Senior lid


WMRindex: 573
OTindex: 521
@TheE nogmaals PrdV heeft zijn sporen al verdiend met verschillende zaken en het zijn de tv station en reporters en wij zelf die er zo'n media hype van maken.
De hele werled is er door gegrepen (vind ik niet gek) en blijft er op door gaan.
Hier op mijn werk praat niemand over iets anders.
Iedereen speculeert en heeft zijn of haar theorie klaar.
Dit soort dingen kan je PrdV echt niet kwalijk nemen.
Vind het zo makkelijk om maar te schreeuwn dat zulke mensen het meteen voor zich zelf doen

De enige die het voor zichzelf deed is de verdachte zelf.
Maar daar hoor ik niemand over.
Net of PrdV nu verkeerd bezig is!!!!!
Dit is dan toch de omgedraaide wereld.

Respect voor PrdV!!!!:ja

04-02-08 12:43:06
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
Ik heb al eerder gezegd dat ik het werk wat hij doet goed vind, zaken die niet opgelost worden door de politie proberen op te lossen.. Maar de manier daarop vind ik verschrikkelijk.. Hij is zelf heel negatief over het feit dat Joran van de Sloot een boek heeft geschreven over de zaak Holloway.. En dat hij daar geld mee heeft verdiend.. maar Peter doet het zelf ook, allen niet in de vorm van een boek maar in de vorm van continu herhalende tv shows die in 1 artikel ook wel in de krant kunnen.. Dan verdiend hij dus ook geld over de rug van Natalee om toch?
Er zijn gewoon veel dingen in die man die me onwijs tegen staan.. En dan niet alleen de media hype enzo.

Maar denk dan aan het feit dat door deze uitzending Joran misschien gewoon niet in de gevangenis komt omdat hij misschien zijn privacy heeft geschonden met de verborgen camera.. Privacy schenden is toch iets wat in Nederland niet mag. Als je in een open, drukke omgeving dit soort bekentenissen doet, ja dan kan je erop wachten dat je erop gepakt wordt. Maar Joran heeft deze dingen gezegd in een auto, waarvan hij dacht dat hij alleen was met een vriend en zijn vriend hem niet zou veraden.. Dat is een prive sfeer, en dan is dit privacy schending.. En met een vader als die van Joran wordt dat geheid aangepakt.. Wat inhoud dat deze bekentenissen worden uitgesloten in de rechtzaak, dus dan komt hij niet achter de tralies, terwijl die jongen levenslang verdient..
Is dat nou goed van Peter R de Vries? Of had hij het anders moeten aanpakken? zonder tv uitzending en gewoon het materiaal naar het OM sturen.. Nu denkt iedereen dat Joran achter tralies komt, omdat ze allemaal hebben gezien dat hij bekende.. Dus als het niet gebeurd wordt het OM op meerdere manieren benadeld.. Door bijv mensen die erg boos zijn dat Joran vrij blijft.. Terwijl het OM misschien gewoon niet anders kan..

04-02-08 12:45:21
WMR-kok
Oudgediende


WMRindex: 5.850
OTindex: 106.950
S
8) Ik hoop dat de rechtzaak in Amerika is. Daar is het bewijs wel toegelaten.

04-02-08 12:47:51
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
En dan krijgt hij de doodstraf en is hij er zo vanaf.. Nee, levenslang, zonder tv, krant of wat dan ook.. Laat maar lijden die jongen..

04-02-08 12:49:14
Lab Rat
Senior lid


WMRindex: 573
OTindex: 521
Quote:
Dan verdiend hij dus ook geld over de rug van Natalee om toch?

ten eerste vind ik dat erg laag om te zeggen, nu suggereer je of dat PrdV zaken op zou lossen om over de rug van de slachtoffers geld te verdienen!!!!
Vergeet niet dat deze man zijn eigen leven in sommige zaken op het spel zet om de waarheid boven tafel te krijgen.
Dan verdien je wat mij betrefd best wel wat roem, respect en aandacht.

Ben het wel met je eens dat die bekentenis op band nog een staartje gaat krijgen.
Maar hij doet het in ieder geval of het nu rechtsgeldig is of niet.
Iedereen weet nu wat er door de verdachte is gezegd.
Dit heeft de FBI/CIA/Politie in NL en Aruba niet voor elkaar gekregen.
Vind je het dan gek dat het ineens zo'n hype is geworden?????

04-02-08 12:53:21
Lab Rat
Senior lid


WMRindex: 573
OTindex: 521
BTW Thee en anderen mijn commentaar is niet persoonlijk gericht hè.
Laatste tijd mzijn hier op WMR nog al misverstanden over bestaan.
Bedoel het gewoon als disscussie ;)

04-02-08 12:57:08
nietmeer
Als hij het niet voor het geld of de roem doet, waarom gaat hij dan wel voor veel geld zijn verhaal doen bij "The Oprah Show" en "The David Letterman Show" ?

Geef me daar nu eens antwoord op...
Oke het is edel werk wat hij doet en de moeder van Natalee weet nu in ieder geval wat er gebeurt is, maar waarom moet hij dat live komen vertellen voor veel geld ?

Als hij echt zo'n edelman was geweest dan had hij wel zaken van lagere prioriteit aangenomen en behandelt en er verder geen publiciteit uitgehaalt.

Begrijp me niet verkeerd, Peter doet goed werk, maar zo'n lievertje als jij hem doet voorkomen @labrat is hij nu ook weer niet !!

04-02-08 13:01:03
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
Dat suggereer ik inderdaad en is dan ook echt mijn mening..

Maar Peter r de Vries is een man zonder vrijstellingen of wat dan ook om politie werk te doen, hij is een gewone burger.. Dus als hij gewoon samenwerkt met de politie is de kans veel groter dat dit soort mensen gepakt worden, dan dat hij er een one man show van maakt..

Ik heb de aftiteling van het programma gister nog meegekregen en zat te walgen op de bank.. Hij laat het boek van Joran in hetzelfde water vallen en meenemen met het water van Natalee nog steeds ligt.. En daarna zie je alle foto's van degene die meegemaakt hebben aan het programma, in plaats van een mooie foto van Natalee met haar favoriete nummer en een eerbetoon aan haar...

04-02-08 13:02:33
nietmeer
precies @TheE :ja:ja

04-02-08 13:08:07
Lab Rat
Senior lid


WMRindex: 573
OTindex: 521
@ Dennis en Thee
Ik heb nooit gezegd dat PrdV een lieverdje is.
En Dennis wie zegt dat hij er geld voor krijgt om zijn verhaal te doen.
En wat dan nog, de ouders van de verdachte kregen ook 5000Euro om bij P&W hun vehaal te doen.
Zo werkt het nu eenmaal in de mediawereld, an kan je hoog en laag springen maar ik vind wel dat PrdV dat heeft verdien (als blijkt dat hij de zaak echt heeft opgelost helemaal).
Zijn team is bijna 3jaar bezig geweest en heeft door gezet waar alle instanties vastliepen.

Snap dat hij zaken aanneemt waar niemand in verder komt.
Wat is btw volgens jou een lage prioriteiten zaak....?

@TheE deze mensen krijgen een eerbetoon naar hun werk, weet jij veel hoeveel ze de afgelopen jaren nin hebben geleverd.
En dat eerbetoon an Nathalee is dee hele zaak, dus!!!!

04-02-08 13:10:56
Lab Rat
Senior lid


WMRindex: 573
OTindex: 521
BTW Thee als je zo tegen die aandacht en die media hype bent waarom heb je dan toch gekeken naar het program......?

Juist nieuwsgierig en dat is de hele wereld.
En daarom kan en mag PrdV zijn verhaal doen bij alles en iedereen.

Ik vind dat jullie in de omgekeerde wereld denken.
Ze hebben een bekentenis op band van de verdachte en het enige waar jullie over kunnen praten is de "egotripperij" van PrdV.
Open je ogen en bekijke het eens uit een ander oogpunt.

04-02-08 13:13:06
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
Vind de zaak niet echt een eerbetoon aan Natalee, en zeker niet de aflevering.. Want die zit vol met wat Peter allemaal gedaan heeft en hoe Joran over haar praat.. Ik heb echt gewalgd van die aflevering..

En Peter neemt vooral zaken aan die in de media spelen.. Alsof hij superman is op het gebied van onderzoeken naar moorden etc.. nee, ga dan samenwerken met het OM, krijg een vergunning, wordt politieman, verdien minder, maar doe je werk eervol..

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 [3] 4 5 6 ...10 11 12 13

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven