hr
jaargang -23 - laatste artikel 16-4 18:00 - 74405 artikelen - nu online 25 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


1 2 [3]

Wilders vergelijken met Hitler: juist of onzin

01-12-09 09:03:22 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Heraux iets voor jou? lees het even door?

http://www.dagelijksestandaard.nl/2009/11/02/something-is-rotten-in-the-state-of-denmark/

01-12-09 12:01:05 - Quote! - @wino
wino
Senior lid

WMRindex: 438
OTindex: 274
Wnplts: Grolle!!
S
@rickhoogenband: Controleer ook even de bron van het artikel :ja Onee die heeft die niet :nee

01-12-09 12:04:14 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Ohja wino, en iemand zou dit gewoon voor de lol gaan typen.. Of je geeft gewoon toe dat je het niet wilt zien?

01-12-09 12:09:21 - Quote! - @wino
wino
Senior lid

WMRindex: 438
OTindex: 274
Wnplts: Grolle!!
S
rickhoogenband: Ik heb het bericht doorgelezen en ik weet ook wel dat er problemen zijn. Maar de cijvers en gebeurtenisen die in het artikel staan zijn onbetrouwbaar zonder bron. En mensen schrijven dit soort artikelen om hun ideeen te versterken en overdrijven daarbij vaak hun artikel om gelijk te krijgen.

Of neem jij het artikel waarin een proffessor schrijft dat de islam de meest vrouwvriendelijke religie is, ook serieus?

Bekijk artikelen die je leest critisch, neem niet alles op als waarheid.

01-12-09 13:41:17 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Ook al bekijk je ze critisch is het alsnog een gigantisch probleem blijkbaar.. Ik weet dat sommige dingen overdreven zijn en dik erop zijn gelegd. Maar al halveer je alles wat erin staat is het alsnog huge..

* Of neem jij het artikel waarin een professor schrijft dat de islam de meest vrouwvriendelijke religie is, ook serieus? *

En ik zou geen een artikel over een religie serieus nemen, wel de mensen die de religie volgen. In de Bijbel staan ook onacceptabele dingen, alleen is het verschil daarmee dat de Christenen het niet doen (niet meer).

Geen geloof of Boeddhisme lijkt mij een mooie oplossing :P Heb nog nooit van een Boeddhistische zelfmoord terrorist gehoord lol.

01-12-09 14:05:50 - Quote! - @wino
wino
Senior lid

WMRindex: 438
OTindex: 274
Wnplts: Grolle!!
S
rickhoogenband: Tja verschil in geloof zorgt voor veel problemen. En alle geloven afschaffen klinkt zo mooi maar is natuurlijk geen optie. Niet geloven is ook een geloof.
Maar ik geloof niet dat het in denemarken een veel groter probleem is dan hier in Nederland. En wat van problemen hebben we hier met moslims? In mijn dagelijkse leven niks. Hoor af en toe op het nieuws dat er weer wat moslim jongen iets hebben geflikt. Er zijn een paar incidenten maar geweest. Dus 95% van de moslims doet niks maar wordt wel aangekeken.

Wilders is mischien geen Hitler, maar ik vind wel dat we de fouten moeten onthouden die in (eigenlijk voor) de tweede wereld oorlog zijn gemaakt. Hoe de joden de schult kregen van alle maatschappelijke problemen. En wat de gevolgen daar van waren.

01-12-09 19:26:42 - Quote! - @Davh11
Davh11
Oudgediende

WMRindex: 2.175
OTindex: 6.417
Wnplts:  
wil iedereen hier g*dv*rd*mm* ophouden met hitler vergelijken met wilders. dat is GEWEEST, OVER en het heeft geen zin om het te HERHALEN. wat mij betreft kan dit hele topic weggehaald worden. te zielig voor woorden dat mensen dat gaan vergelijken met wilders.

en trouwens, kunnen we niet gewoon één topic gebruiken voor die rechts extremist? dat vind ik al genoeg :r.

01-12-09 19:28:34 - Quote! - @pfft
pfft
Erelid


WMRindex: 647
OTindex: 1.017
@David: Zo is het. Volgens mij kun e helemaal niemand die nu leeft met Hitler vergelijken*8:r

01-12-09 19:30:27 - Quote! - @Davh11
Davh11
Oudgediende

WMRindex: 2.175
OTindex: 6.417
Wnplts:  
moderators, willen jullie alsjeblieft dit topic verwijderen? ik word spuugzat van al die wilders-topics.

de enige gelijkenis die ik zie tussen wilders en hitler is dat ze allebei lelijk haar hebben *8.

01-12-09 19:33:40 - Quote! - @Luna
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Hitler kon beter lullen, daardoor werd hij toegelaten tot de partij toen.
Raar om die twee te vergelijken verder, slaat nergens op.

01-12-09 19:39:43 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
@David.: wie heeft je gedwongen hier te komen lezen dan.

01-12-09 19:39:58 - Quote! - @DreamerTje
DreamerTje
Oudgediende


WMRindex: 1.305
OTindex: 19.848
T S
@David.: Dit topic staat er al sinds juni dit jaar.. Zullen na die tijd nog wel meer topics zijn gekomen hoor..

01-12-09 19:40:04 - Quote! - @Relpa
Relpa
Oudgediende


WMRindex: 3.482
OTindex: 10.385
S
Zulke onzin hoort eerder in een blog thuis dan in't forum lijkt me :? 8-)

*Mag van mij ook wel 'geschrapt' worden* :S

Zijn op't forum toch zeker genoeg topic's waarin 'pro's & con's' ge-uit kunnen worden ? 8O

@DreamerTje, :$ had ik nog niet gezien maar dan is er ook maar bitter weing bijgekomen sinds de zomer* 8O 8-)

01-12-09 19:42:17 - Quote! - @DreamerTje
DreamerTje
Oudgediende


WMRindex: 1.305
OTindex: 19.848
T S
Nja, dan is dit vooral terug halen van topics die er al even staan.. Beetje onzin om dan nu nog te zeggen dat er al zoveel topics van zijn terwijl deze al bijna 'n half jaar bestaat :S

01-12-09 20:22:03 - Quote! - @Davh11
Davh11
Oudgediende

WMRindex: 2.175
OTindex: 6.417
Wnplts:  
punt is dat er ongeacht het onderwerp overal dezelfde discussie word gevoerd. gooi het dan op één hoop in plaats van dat het verspreid is over 6 topics :|

02-12-09 08:40:45 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Quote David.:
moderators, willen jullie alsjeblieft dit topic verwijderen? ik word spuugzat van al die wilders-topics.

de enige gelijkenis die ik zie tussen wilders en hitler is dat ze allebei lelijk haar hebben *8.


David als het je niet bevalt, lees je het toch gewoon niet? Ik bedoel wat kom je hier zoeken als je er zo ziek van word? Kpuc, Invisible, Wino en Timwijn + heraux + ik zijn hier nog steets actief. Dont like it? Leave.

02-12-09 10:45:22 - Quote! - @wino
wino
Senior lid

WMRindex: 438
OTindex: 274
Wnplts: Grolle!!
S
@David.: MMM, hij heeft wel een punt dat er twee soortgelijke topics zijn over de zelfde persoon. Maarja de discussie neemt vaak een andere wending in de verschillende topics waardoor beide interesant blijven.
En David de anderen hebben wel gelijk. Je hoeft deze topic niet te lezen, je kan het ook gewoon negeren ;)

02-12-09 18:24:54 - Quote! - @Davh11
Davh11
Oudgediende

WMRindex: 2.175
OTindex: 6.417
Wnplts:  
de hele sectie politiek op dit forum word overheerst door dit soort discussies :|

02-12-09 20:55:52 - Quote! - @wino
wino
Senior lid

WMRindex: 438
OTindex: 274
Wnplts: Grolle!!
S
@David.: Daar heb je gelijk in. Maar dat komt gewoon doordat het ook het gespreksonderwerp is van de huidige politiek/samenleving.
Het is gewoon wat er nu speelt

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 [3]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven