hr
jaargang -23 - laatste artikel 24-4 12:00 - 74446 artikelen - nu online 38 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


vragen des levens - vragen des levens - vragen des levens - vragen des levens


1 [2]

Zet je zelfgevangen vis terug

25-06-06 22:30:41 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
@Wake29. Het ligt eraan welke soorten vis je wilt vangen. Bij spierinkies en voorntjes zit je idd vrij passief, ga maar eens een ochtendje intensief snoeken, dan loop je toch best veel ;)

26-06-06 11:17:14 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Junior lid

WMRindex: 3
OTindex: 36
Quote "Semtex":
5 minuten? ik weet niet hoe sterk jij bent maar met een marlijn van 500 kilo ben je dus wel ff 2en een half uur bezig en heb je daarna de rest van de week spierpijn. haha 5 minuten wat een giller.


Ik heb zelf geen ervaring met vissen, maar het lijkt me sterk dat jij elke week zo'n marlijn vangt. En er zijn ook heleboel vissers die elke week van die kleine visjes vangen, die heb je wel binnen 5 minuten gevangen.

Quote "semtex":
Nee dan moet je gaan voetballen lekker met 22 man achter een bal aanrennen en dan heb je hem eindelijk schop je hem weg. dat is niet nutteloos?


Ik vind dat jij niet over nutteloosheid mag praten, als je elke gevangen vis weer terug gooit. Dan bereik je er helemaal niks mee. En als je het zo bekijkt is elke sport nutteloos, dus laten we het niet over nut hebben.

Quote "Semtex":
nee weet je wat zielig is paardensport dat is pas dieren mishandeling lekker door zo'n waterbak het beest glijd uit en kan meteen afgemaakt worden omdat zn poot gebroken is .


Ik ben blij dat we het hier over eens zijn :)

Quote "semtex":
ow en nog 1 klein puntje vissen hebben geen tong.
maar het zal wel een gebrek aan kennis zijn dat je dat niet wist.
je haakt een vis namelijk in de lip.


Helemaal gelijk, ik had het beter moeten opzoeken. Bedankt voor het corrigeren.;)

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven