hr
jaargang -23 - laatste artikel 24-4 12:00 - 74446 artikelen - nu online 32 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


vragen des levens - vragen des levens - vragen des levens - vragen des levens


1 [2]

Het heelal en de grootheid van God

14-06-06 15:04:59 - Quote! - @Ikje
Ikje
Senior lid

WMRindex: 395
OTindex: 727
@ Kpuc
Lijkt mij ook best gezellig en hun:
"ze bieden hulp aan mensen in nood, komen op voor gerechtigheid en vrede en eerbiedigen de schepping.""is ook zeer nobel en christelijk. Er zitten alleen zoveel onzin leringen binnen de rooms-katholieke kerk. En Kpuc, als je serieus binnen zo'n gemeenschap wil gaan leven, lijkt mij een geloof in God toch wel redelijk noodzakelijk.;)

14-06-06 15:07:18 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
@Ikje, en das nou het mooie van mensen, je hoeft hier niet te geloven in God, geloof in jezelf!! Nogmaals, God bestaat voor mij niet anders had ie allang ingegrepen om zo een mooie creatie te redden. Wat is eigenlijk onzin?? Bijbelse teksten citeren of naar je hart leven?

14-06-06 15:16:09 - Quote! - @Ikje
Ikje
Senior lid

WMRindex: 395
OTindex: 727
@ Kpuc Ik zeg ook niet dat je in God moet geloven, maar het mag wel. Je hebt niets te verliezen als je in hem gelooft, het geeft je enkel voordelen. Het geeft je leven een doel ed.

14-06-06 15:18:36 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
@Ikje. Mijn levensdoel is door een of andere gelovige idi vermorzelt, afgeschoten als een dolle hond. Ik vertrouw liever op mijn gezond verstand.

14-06-06 15:19:22 - Quote! - @Ikje
Ikje
Senior lid

WMRindex: 395
OTindex: 727
@ Kpuc Wil je erover praten?

14-06-06 15:20:19 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Nope, die tijd is verwerkt en bepraat. Je kunt toch niets terugdraaien dus gewoon met leven doorgaan :-)
Wel heel lief van je X

14-06-06 15:24:31 - Quote! - @Ikje
Ikje
Senior lid

WMRindex: 395
OTindex: 727
@ Kpuc Laat ik je dan dit nog zeggen.
Mensen kunnen altijd fouten maken ook al beweren zij gelovig te zijn, maar in God kun je wel vertrouwen. Het leven zoals hij het voor ons in gedachte heeft ligt nog voor ons, en daar stel ik mijn hoop op.

14-06-06 15:48:26 - Quote! - @Laurens
Laurens
Ja, dat is zo #ok

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven