hr
jaargang -23 - laatste artikel 28-3 18:00 - 74300 artikelen - nu online 21 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


vragen des levens - vragen des levens - vragen des levens - vragen des levens


[1]

CFD-BSE

20-03-12 14:09:43 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
je hebt neurodegeneratie door interne invloeden, externe invloeden - leeftijd kan een interne zijn - maar we zijn voortdurend onderhevig aan externe invloeden -
Herstellend vermogen - vermogen om verloren informatie weer te herstellen is afhankelijk van een aantal factoren.

Als je een behoorlijk hersen trauma oploopt en je gaat revalideren is het afhankelijk van een aantal lifestyle factoren hoe goed het je afgaat.

Wat is het verschil tussen Alzheimer en CFD?

Ik vind Bovine Spongiforme Encefalopatie niet geschikt als benamen van CFD patienten.

De aanleiding en oorzaak liggen ook in een andere vector; CFD heeft een spontaniteit en BSE zal die wellicht ook hebben.

Maar besmetting loopt via voedsel en transfer; bij dieren via voeders gemaakt van dieren waarbij hersendelen zijn gebruikt ; bij mensen door het eten van besmet vlees of spontane protiëne verandering- en zoals ik lees overdracht van besmet materiaal.

Het zijn twee losse verschijnselen die zich ergens kruisen - enkelvoudig van dier naar mens - van mens op mens ; ik weet niet of mens-dier voorkomt en hoe.

mens-mens kan ook via voeding- want kura wordt mede veroorzaakt door kanibalisme.
Een stam "fure" at regelmatig medemensen op als ritueel gebruik ; menig van de stam kregen CFD - door de imheemsen Kura Kura genaamd. (we zouden zeggen kierewiet)

20-03-12 14:13:04 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S

20-03-12 15:16:31 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven