hr
jaargang -23 - laatste artikel 28-3 10:00 - 74296 artikelen - nu online 36 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


vragen des levens - vragen des levens - vragen des levens - vragen des levens


1 [2] 3

Als ik morgen zou sterven

23-08-11 16:55:45
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.718
OTindex: 90.296
beste is, om iedere dag zo te leven alsof t je laatste is
:-)
en ieder moment alsof t de laatste is, oftewel niet aan toekomst of verleden denken, maar NU leven

23-08-11 17:03:59
nietmeer
Dan zou ik het feit dat ik nu een migraine heb vervloeken en heel veel ongezond voer kopen om nog effe te genieten. Naar het bos gaan, dat lijkt mij een hele mooie. En dan rustig in mijn eigen bed inslapen.

23-08-11 21:05:13
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Waar kunnen we niet naar het bos?

23-08-11 23:02:18
nietmeer
@heraux: in de gevangenis. Daarom wil ik daar niet heen :+

24-08-11 01:09:16
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
@DevH: ik wist niet dat de internering ook internet had.. wat een update... zucht

24-08-11 12:42:38
Paultje
Erelid

WMRindex: 966
OTindex: 332
Ik zou de dag doorbrengen met vrouw en kinderen. Dagje dierentuin of dagje pretpark.
Thuis een brief schrijven voor de rest van de familie.
(Brief schrijven klinkt misschien raar maar heb geen zin om op mijn laatste dag 14 uur aan de telefoon te hangen...)

Nog een keer samen eten, met zijn allen naar de mcdonalds of zo.

Over het hemel-topic: Ik neig zelf meer naar reincarnatie, ik kan me namelijk niet voorstellen dat zielen elke keer maar opnieuw worden aangemaakt en dat er in de hemel onderhand 15 miljard mensenzielen zijn. Dat is toch niet efficient...misschien als tijdelijke verblijfplaats totdat je weer terug kunt om het zo maar uit te drukken.
Maar goed, wie kan zich daar nou wel een voorstelling van maken. :)


24-08-11 18:51:22
The-Enflamer
Erelid


WMRindex: 704
OTindex: 1.541
wodka drinken en een Cubaanse sigaar roken.:ja

24-08-11 20:03:42
Alientje
Senior lid


WMRindex: 596
OTindex: 57
Een video voor mijn kinderen maken zodat ze later nog weten hoe ik eruit zag en hoe mijn stem klonk. Bovendien als ze dan later af en toe een beetje gek zijn weten ze gelijk van wie ze dat hebben :).
Verder zou ik iedereen knuffelen die ik zou willen knuffelen.

28-08-11 07:01:26
nietmeer
mijn cavia's en familie knuffelen en op WMR een blog maken dat ik dood ga en dan maar gaan denk ik... 8O
ik hou niet van afscheid nemen, dus ik ga vast huilen :P maar als het eenmaal gedaan is, prima, ik ben christen dus dat zit wel goed :ja

maar voorlopig ben ik denk ik nog niet dood, en te zien aan mijn familie kan ik misschien nog wel zo'n 60/70 jaar mee :P

15-09-11 09:40:25
Jovi-Mama
Oudgediende


WMRindex: 224
OTindex: 10.276
S
Als eerste ga ik naar mijn exman. Die zal ik strak in de ogen kijken wanneer ik hem een kogel door zn kop jaag.

Dan haal ik alle drugs die ik kan vinden. En sigaretten. En sambucca.

En dan verzamel ik alle mensen die me lief zijn.

Feesten, praten, huilen, muziek maken/luisteren.

Samen zijn en dan ogen dicht.
Op naar een volgend leven!

11-10-11 22:10:17
sjonder
Senior lid

WMRindex: 815
OTindex: 90
Wnplts: ergens op
Als ik morgen zou sterven dan denk ik aan wat mijn moeder altijd zei; "morgen krijg je koek"
Ik heb de koek nog steeds niet want die krijg ik morgen pas zodra morgen dan vandaag is komt er een nieuwe morgen, ik blijk dus onsterfelijk te zijn........ of te gierig om zelf koek te kopen!

Nee serieus, ik neem een fles Jagermeister en een pak shag mee, ga naar de kust in dit geval Scheveningen en zet mijn laatste tocht richting mijn geboorteplaats in via de kustlijn al mijn gedachten meegeven aan de wind om aangekomen op de plek waar ik geboren ben aan mijn einde te komen!

11-10-11 23:07:34
zeszeszes
Senior lid

WMRindex: 334
OTindex: 254
Wnplts: *stop stal
mn eigen begrafenis regelen, waar ik vrienden muziek laat spelen, daarna op zoek naar een mooie meid, en dan de hele avond feesten met bier en tie..n en dan de volgende dag gerust heengaan

24-10-11 20:17:21
Rozalina
Met mijn hond gaan wandelen in de bossen of naar zee. Dan bij mijn familie op bezoek. Dan m'n vrienden bellen, een feest of een concert opzoeken en helemaal los gaan.

Dus als ik t volgende zou doen:

Quote @allone:
beste is, om iedere dag zo te leven alsof t je laatste is
:-)
en ieder moment alsof t de laatste is, oftewel niet aan toekomst of verleden denken, maar NU leven


Dan werd 't helemaal niks met m'n leven.

25-10-11 19:36:10
Blend
Oud Moderator


WMRindex: 3.111
OTindex: 13.725
S
Quote @allone:
beste is, om iedere dag zo te leven alsof t je laatste is
:-)
en ieder moment alsof t de laatste is, oftewel niet aan toekomst of verleden denken, maar NU leven

Weet je hoe vermoeiend om elke dag te leven alsof het je laatste is. Je blijft constant van iedereen afscheid nemen en je begrafenis plannen. Schiet je toch niks mee op :nee

Maar ontopic.
Gaan we er van uit dat je weet dat het je laatste dag is? Want anders zou het gewoon een normale dag zijn alleen dan zonder morgen.

25-10-11 23:38:26
FireStorm
Senior lid

WMRindex: 162
OTindex: 297
Zoveel bier zuipen met vrienden dat me dood eerder in de avond gebeurd vanwege alcoholvergiftiging :)

30-10-11 18:40:01
xnaughtyx
Senior lid

WMRindex: 207
OTindex: 286
T
ik zou alle mensen die mij lief hebben willen vragen om te komen mijn vrouw zal mijn hand pakken dat hoef ik niet te vragen

21-11-11 18:39:34
nietmeer
k denk dat ik het em dan op het zuipen zet en maar een hele grote muziekinstallatie gaat kopen waarmee ik de buurt ff op stelten zet.. en natuurlijk bier :D

21-11-11 21:00:39
nietmeer
Ik zal mijn zusje nog goed knuffelen.
Ik zal langs mijn beste vriendin gaan en afscheid nemen.
Dan zal ik naar m'n vriend gaan en onderweg zal ik erover Bloggen, waarschijnlijk.
En dan ben ik de hele dag bij m'n vriend.

22-12-11 15:58:19
Kinkasu
Senior lid

WMRindex: 377
OTindex: 38
Wnplts: Tel Aviv
Ik zal de kerktoren beklimmen en een uur kunnen kijken naar mijn stad en denken wat een tijd ik hier heb beleefd.
Ik zou een papiertje schrijven met me lievelingsliedjes(hint voor diegene die het mochten lezen)
Ik zou nog een laatste biertje drinken met mijn vrienden. Als laatste zou ik lopen naar de plek waar ik begraven wil worden.

02-01-12 17:43:06
ikke98
Erelid


WMRindex: 387
OTindex: 4.105
een flink end gaan lopin in de zuid-duinen en strand en nog effe vissen

12-01-12 22:02:52
Frostbite
Erelid


WMRindex: 472
OTindex: 3.311
Ik zou waarschijnlijk ''f*ck all'' gaan en doen wat ik niet laten kan. ;)

12-02-13 11:37:34
nietmeer
Mocht ik dan nog goed te been zijn, dan zou ik naar een paar mensen gaan die heel erg belangrijk voor me zijn, en hun bedanken voor al de mooie momenten die ik met hun mee heb mogen maken. Door dit te doen krijg je een gevoel van vrede over je.

Toen mijn oma ernstig ziek was, ben ik eens naar haar toegegaan om te zeggen wat voor een lief mens ik haar wel niet vond, en heb haar toen bedankt voor al de leuke momenten die ik samen met haar heb gehad.

Ondanks dat ze ernstig ziek was, is ze toch nog onverwacht gegaan, en heeft eigenlijk niemand verder afscheid van haar kunnen nemen. Daarom ben ik (nu nog) extra blij dat ik destijds het gevoel had naar haar toe te gaan, en haar bedankt heb!

12-02-13 20:09:53
jurjenelzinga1
Senior lid

WMRindex: 279
OTindex: 46
ik zou een enorm afscheidsfeest geven met alle mensen die ik ken, en ik op mijn feest wil hebben. Het zou miljoenen mogen kosten want morgen ben ik toch dood.

het word beter dan de project x feest (film)

12-02-13 21:13:32
nietmeer
@Jur
En dat kan jij regelen in een dag?:P
goodluck!

12-02-13 23:14:21
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
nosphoenix: en nog leuker: @jurjenelzinga1 laat de organisatoren zitten met een onbetaalde rekening.
Aannemende dat hij geen miljoenen bezit.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2] 3

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven