hr
jaargang -23 - laatste artikel 29-3 08:00 - 74301 artikelen - nu online 21 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen'


1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11

Wat is je vandaag overkomen

22-07-09 17:58:11
Sjaak
Moderator


WMRindex: 21.226
OTindex: 53.105
Vertel, wat is je niet gelukt dan?

22-07-09 17:58:37
No_u
Senior lid

WMRindex: 348
OTindex: 477
Quote G_Angel:
Vandaag is mij weer duidelijk geworden hoe incompetent de Nederlander is.


Vandaag is mij weer bewijs geleverd hoe asociaal, onintelligent en onsympathiek de Nederlander is :ja

22-07-09 17:59:34
Enkie
Oudgediende


WMRindex: 2.511
OTindex: 18.336
Volgens mij is ook wel bekend hoe negatief de Nederlander tegenover zijn land staat.

22-07-09 17:59:41
Sjaak
Moderator


WMRindex: 21.226
OTindex: 53.105
@No_u: Wie heb je zonder excuses of hulp omver gelopen dan?

22-07-09 18:01:47
G_Angel
Lid

WMRindex: 9
OTindex: 123
Quote:
Ik had vandaag dat ik een roze koek pakte (half in gedachten), er in beet en proevde dat het een beetje raar smaakte. Dus ik kijk er eens naar en raad eens...
de hele onderkant zat onder de schimmel
Heb de smaak de rest van de dag in mn mond gehad, tanden poetsen en andere dingen eten hielp niet


Zou iemand dit willen vertalen svp?

Edit RonHunter: Kun je niet lezen dan??? 8-)

22-07-09 18:05:47
No_u
Senior lid

WMRindex: 348
OTindex: 477
Quote Enkie:
Volgens mij is ook wel bekend hoe negatief de Nederlander tegenover zijn land staat.


Ik had het niet over het land an sich, meer over de inwoner. :P

Quote Sjaak:
@No_u: Wie heb je zonder excuses of hulp omver gelopen dan?


Vandaag ben ik 2x bijna aangereden, terwijl ik voorrang had. Daarbij heb ik nieuwe scheldwoorden geleerd, die toen tegen mij gebruikt werden (das dan wel weer positief).

Vandaag stonden er weer, zoals bijna elke dag, mensen midden in de deuropening van een groot openbaar gebouw met elkaar te praten, terwijl er daarvoor ook naast de deuropening zeer veel ruimte is. Dat vind ik dom.

Vandaag is de kaas bij de Appie 2x aangeslagen en ik kreeg mijn geld niet terug, terwijl ik kon bewijzen dat ik maar 1 kaas had. Na 2 pogingen heb ik het opgegeven om de betreffende persoon het verschil tussen 1 en 2 uit te leggen.

22-07-09 18:06:05
Enkie
Oudgediende


WMRindex: 2.511
OTindex: 18.336
@No_u, met land bedoel ik dus alles, ook de bewoners ;)

22-07-09 18:07:56
Sjaak
Moderator


WMRindex: 21.226
OTindex: 53.105
O, maar het was vandaag 1 halen, 2 betalen bij Appie. Wist je dat dan niet? Met de bonuskaart zelfs 3 keer betalen, dus maar goed dat je die niet bij je had dan.

22-07-09 18:09:59
G_Angel
Lid

WMRindex: 9
OTindex: 123
@No_u:

Ik snap waar je het over hebt, ik moest naar het ziekenhuis fietsen, lopen er continu mensen OP het fietspad (vijf aan vijf) terwijl de stoep 2x zo breed is....

Ik bedoel: hoe dan? als gewoon op de stoep gaat lopen hoef je ook niet de moeite te doen om je met z'n vijven op dat kleine stukkie asfalt te werken!

23-07-09 09:40:29
No_u
Senior lid

WMRindex: 348
OTindex: 477
Quote G_Angel:
@No_u:

Ik snap waar je het over hebt, ik moest naar het ziekenhuis fietsen, lopen er continu mensen OP het fietspad (vijf aan vijf) terwijl de stoep 2x zo breed is....

Ik bedoel: hoe dan? als gewoon op de stoep gaat lopen hoef je ook niet de moeite te doen om je met z'n vijven op dat kleine stukkie asfalt te werken!


Precies; ze zijn bereid om in elke willekeurige situatie het meest onintelligente te doen wat de situatie toelaat. Alles is goed, zolang er maar niet nagedacht hoeft te worden, want dat kost teveel energie en daar worden ze dus moe van. En dat willen ze niet, want dat is verschrikkelijk.
Als je dan (vriendelijk) uitlegt dat hetgeen waar ze nu mee bezig zijn niet zo'n goed idee is (in sommige situaties zelfs omdat het gevaarlijk is, voor hun eigen bestwil dus. Je neemt dan in feite de tijd om ze te helpen), gaan ze onsympathiek doen. Dit doen ze omdat ze individualistisch zijn; ZIJ hebben het altijd goed, en een ander nooit. Dan gaan ze je uitschelden. En dan vinden ze zichzelf stoer en slim.


23-07-09 12:46:56
lucb1e
Erelid


WMRindex: 381
OTindex: 2.139
T S
Quote G_Angel:
Quote:
Ik had vandaag dat ik een roze koek pakte (half in gedachten), er in beet en proevde dat het een beetje raar smaakte. Dus ik kijk er eens naar en raad eens...
de hele onderkant zat onder de schimmel
Heb de smaak de rest van de dag in mn mond gehad, tanden poetsen en andere dingen eten hielp niet


Zou iemand dit willen vertalen svp?


Minulla oli tänään, että otin vaaleanpunainen kakku (puoli mielessä ), ja purevat ja proevde se maistamani hieman outoa. Joten odotan ja arvaa ...
koko alhaalta lauantaina sieni
Onko maku loppupäivästä erityisesti oli suun, hampaiden puhdistus-ja muita asioita syödä ei ole apua

Ken je Fins?

23-07-09 13:00:47
G_Angel
Lid

WMRindex: 9
OTindex: 123
het feit dat je Fins spreekt verklaart een hoop ;)

@No_u:
Inderdaad, ik fietste vanmorgen over de Amstel (nee, niet over het water, maar de straat in Amsterdam die Amstel heet!). Dan kom je van de Blauwbrug en fiets je naar het centrum. Links loopt een duidelijk verhoogd trottoir, daarnaast is een weg, en daarnaast een ROOD fietspad met om de tien meter een afbeelding van een fiets. Elke keer moet ik minstens 100 mensen aanrijden voordat men door heeft dat een fietspad is. Als ik dan uitleg dat het plaatje onomstreden een afbeelding van een fiets is, gaat iedereen faja tegen me lopen doen enzo!

Dan valt het complete gebrek aan hersenen telkens op. Men zou ook kunnen zeggen: Oh, sorry, ik had die fiets niet gezien! in plaats van: rot op, ik loop waar ik wil!

23-07-09 13:36:35
No_u
Senior lid

WMRindex: 348
OTindex: 477
Quote lucb1e:


Minulla oli tänään, että otin vaaleanpunainen kakku (puoli mielessä ), ja purevat ja proevde se maistamani hieman outoa. Joten odotan ja arvaa ...
koko alhaalta lauantaina sieni
Onko maku loppupäivästä erityisesti oli suun, hampaiden puhdistus-ja muita asioita syödä ei ole apua

Ken je Fins?


Jij in ieder geval niet, gezien het feit je het gewoon in een vertaalprogramma hebt gegooid, zonder eerst de spelling te checken.

23-07-09 14:01:53
G_Angel
Lid

WMRindex: 9
OTindex: 123
HAHA, I SUCK!!!!!!!!!!!

Had eerst moeten lezen voordat ik alle vertaal machines ging proberen,

Hahahahahaha

U WIN I LOOSE!

24-07-09 21:10:26
lucb1e
Erelid


WMRindex: 381
OTindex: 2.139
T S
lol dacht ik dat je erin trapte (hadk eigk niet gedacht), komt No_u even spelbreken :( :P

12-08-09 22:50:04
dharma
Senior lid

WMRindex: 310
OTindex: 4
Wnplts: NH
Had een afspraak met een mevrouw die ons een huis zou laten zien. Wij wachten en wachten. Kijk ik op de brief die ik heb gekregen: tis over een week.

24-08-09 00:07:13
someone_here
ik heb vandaag ontdekt dat mijn beste vriend mij vroeger leuk vond en ik denk nu ook dat ik hem leuk vind en ik was zo dom het hem te vertelen :( en nu ben ik bang dat onze vriendschap helemaal verknald is... :(

17-09-09 13:25:19
nietmeer
Eigenlijk gister EN vandaag, maar goed.

Loop stage op de ICT afdeling van Romi Smilfood. moest gister overwerken van half 9 tot half 9, vanwege de telefooncentrale upgrade, kwam ik thuis, was de verjaardags bezoek voor me pa der :| hele huiskamer vol van familie vanaf me pa's kant. ik maar uit fatsoen derbij gaan zitten. gaan ze pas om 1:15 weg 8O en vanochtend der om 06.00 der weer uit en zit nu weer op me stage van half 9 tot half 5 blehhh

18-09-09 10:59:03
nietmeer
Ik repareer pc's van mensen. kwam gister me vader met een pc van een collaga van hem aan. hij ging niet aan. ik allereerst de kast maar even openmaken even zien hoe het deruit ziet. HELEMAAL vol stof. dus wij hem even schoon geblazen (compressor). Ik sluit net-snoer aan op voeding en druk op de *aan* knop en KABOEMMMMMMMM en rooooooook 8O

Voeding beetje kapot :P 30 euro, nieuwe en hijs weer klaar. reactie van die collega: ow leve jullie daar allemaal nog wel? en hoe kon dat gebeuren? "uhm weet niet hoor maar IETS teveel stof ingezeten"

Pfff, en stinken dat het deed :(


21-09-09 14:07:56
lucb1e
Erelid


WMRindex: 381
OTindex: 2.139
T S
Ik mocht vandaag toch nog de bus in terwijl ik eigenlijk een strip te kort kwam :D
't was zo: ik had 3 strippenkaarten in m'n beurs zitten, eentje vol, eentje had nog 4 strippen, en een half vol (nog 20 ofzo). Ik dus thuis die volle wegleggen met de gedachte die met 4 strippen op te maken (5 strippen nodig), en dan op de volgende half-volle kaart verder stempelen.
Wat doe ik nu met mn slaapkop; ik leg de halfvolle kaart weg en neem de volle mee.. Had dus eigenlijk een strip te kort maar ik mocht gelukkig toch mee :)

21-09-09 14:59:56
Lenni
Erelid


WMRindex: 763
OTindex: 4.667
T S
Een hele hoop werk over me heen gekomen en dat op maandag

22-09-09 22:40:50
lucb1e
Erelid


WMRindex: 381
OTindex: 2.139
T S
Ik heb vandaag van 8.45 tot 11u niks zitten doen op school... Leraar viel uit, net als de roostermaker ziek dus we konden het niet weten. Had anders lekker 2 uur langer kunnen slapen.

We hebben morgen weer dat vak als eerste, maar er komt dus niks op de roosterwijzigingen.. Ben aan het twijfelen om te gaan.

22-09-09 22:42:13
Pablo
Oudgediende


WMRindex: 1.461
OTindex: 22.116
ik ben vandaag 2 uur later naar huis gegaan en ik heb met ene weddenschap een mars gewonnen. normaal ben ik half 12 uit, vandaag waren we pas half 2 klaar. maar ik ben voor volgende week dinsdag klaar:P

24-10-09 16:57:23
Panne
Senior lid

WMRindex: 120
OTindex: 17
Wnplts: Haarlem
M'n fiets is uit de tuin gejat. Hij stond op slot, net zoals de tuindeur. De tuindeur zit zelfs verstopt in de schuur, je moet echt goed kijken voor je door hebt dat er een deur zit. Het slot was open gebroken en naar m'n fiets kan ik ook fluiten. Jippie joehoe, wat moet je nog doen om je fiets veilig te houden? In een f***ing brandkluis proppen?

25-10-09 20:36:44
lucb1e
Erelid


WMRindex: 381
OTindex: 2.139
T S
Quote Panne:
wat moet je nog doen om je fiets veilig te houden? In een f***ing brandkluis proppen?

Kun je proberen :D

wel vervelend voor je.. Ik zou iig denk ik wel een nieuwe krijgen van m'n ouders

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven