hr
jaargang -23 - laatste artikel 28-3 10:00 - 74296 artikelen - nu online 22 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen'


1 2 [3]

bloedneus

15-05-07 13:21:43 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
@Loek, ik ben al een keer naar de dokter geweest vanwege de hoeveelheid, gaan ze vragen hoevaak ik een bloedneus heb, en dan gaan we weg met als antwoord: ja, sorry we kunnen u niet helpen... ga je daar voor naar de dokter??

mijn oma vertelde dat ze altijd een bloedneus had als ze in een ziekenhuis kwam, ook adertjes dicht laten branden en toen had ze het niet meer..ik word er wel gek van..soms kan ik gewoon mijn neus niet meer snuiten of ik krijg een bloedneus:S:S:(

15-05-07 13:49:17 - Quote! - @Loek
Loek
Oudgediende


WMRindex: 1.758
OTindex: 19.409
@ yfke, zou gewoon weer naar de doktor gaan en een verwijzing naar de kno vragen heb ik ook gewoon gedaan

21-05-07 20:55:42 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
@Loek, we hebben nu een nieuwe huisarts, en omdat ik nu nogsteeds/al weer ziek ben, ben ik daar vandaag heen geweest. We hadden het gelijk over die bloeneuzen, en zij zei: Als je weer beter bent dan ga ik er naar kijken, msischien dat we er dan wat aan kunnen doen. De andere dokters zeiden: hoevaak heb je eenbloedneus? weet je dat niet? dan kunnen we er ook niks aan doen...

05-06-07 15:51:17 - Quote! - @Davh11
Davh11
Oudgediende

WMRindex: 2.175
OTindex: 6.417
Wnplts:  
de laatste keer zal een jaar of 2 zijn, ik heb et echt nooit

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 [3]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven