hr
jaargang -23 - laatste artikel 28-3 18:00 - 74300 artikelen - nu online 50 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen'


[1]

Verwarmingsperikelen

06-04-08 14:51:27 - Quote! - @ledi
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Leuke dingen voor de mens .................. of niet?

Sinds gisterenavond heb ik storing op de verwarming. Door een van de schakelaars in de electriciteitskast op en neer te bewegen, kreeg ik de verwarming weer aan de praat. (Niet dat ik het verband tussen die 2 zag, maar het hielp). Overigens: de verlichting die ook op die stop zit, brandde en brandt wel gewoon.

Ook vandaag viel de verwarming weer 2x uit. Niet dat die nu direct nodig is, maar vannacht lijkt me enige warmte toch wel prettig. Helaas, de laatste keer werkte mijn trucje niet meer, dus tijd om de storingsdienst 24 uur/7dgn te bellen.
Eerst heette het dat alle (?) medewerkers in gesprek waren (ja, ja) , maar goed, ik wachtte geduldig, totdat ..... de verbinding wegviel en een vriendelijke damesstem me bedankte voor het gevoerde telefoongesprek. Ggrrrrrrrrrrrrrr.

Straks nog maar eens proberen, of heeft iemand van jullie nog een tip?

06-04-08 15:05:56 - Quote! - @CrazyM
CrazyM
Senior lid

WMRindex: 133
OTindex: 406
Wnplts: Cairns
Ja dat had ik thuis ook pas, de ketel was gewoon versleten, die hadden we al 20 jaar ofzo. Als bij ons de verwarming uit viel, moesten we warm water laten lopen uit de kraan en sloeg de verwarming weer aan. Maar ik zou gewoon de lootgieter bellen.

06-04-08 15:08:22 - Quote! - @Yun
Yun
Erelid


WMRindex: 199
OTindex: 2.891
euhm... bij ons ging de verwarming plots aan en uit , aan en uit... De ketel deed ook heel raar, ging bellen naar Eneco en daar vertelde ze dat de druk te laag was... misshien is dat de probleem? :3

06-04-08 15:25:21 - Quote! - @ledi
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
@CrazyM en Yun70: ik denk dat jullie allebei gelijk hebben en dat de druk af en toe te laag is. Die emmer water vullen als noodoplossing lijkt me een goede; op dit moment doettie het echter weer, en ik hoop dat ik kan wachten tot morgen om hulptroepen aan te laten rukken.

11-04-08 11:08:28 - Quote! - @Yun
Yun
Erelid


WMRindex: 199
OTindex: 2.891
Is het nu gelukt, Ledi? :3

11-04-08 11:11:10 - Quote! - @Pingey
Pingey
Senior lid

WMRindex: 138
OTindex: 170
Wnplts: Heijen
S
Hebben wij ook wel is ... had met t drukvat te makne, je zou kunnen kijken hoeveel bar erop staat (bij ons moest het volgens mij tussen de 2,5 en 3 bar zitte.

11-04-08 11:15:56 - Quote! - @dharma
dharma
Senior lid

WMRindex: 310
OTindex: 4
Wnplts: NH
Een mannetje bellen en ondertussen eens ouderwets warme truien en sokken aandoen, nog goed voor het milieu ook.

11-04-08 12:19:53 - Quote! - @ledi
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Quote yun70:
Is het nu gelukt, Ledi? :3

Bedankt voor je belangstelling. Wat de reden ook was, de problemen zijn na het weekend nog niet teruggekomen.

Quote dharma:
Een mannetje bellen en ondertussen eens ouderwets warme truien en sokken aandoen, nog goed voor het milieu ook.

Ja, dan komen die truien ook eens uit de kast. :P

11-04-08 13:52:00 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Optijd laten maken.:ja
Want je schrikt je het apezuur van de gas rekening die je dan tegemoet komt.:[

11-04-08 14:22:14 - Quote! - @ledi
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Quote biekje:
Optijd laten maken.:ja
Want je schrikt je het apezuur van de gas rekening die je dan tegemoet komt.:[

Dat klinkt als een goede tip!!! Ik zal inderdaad binnenkort er eens naar laten kijken.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven