hr
jaargang -23 - laatste artikel 20-4 14:00 - 74427 artikelen - nu online 31 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen'


[1]

KPN en UPC onbekwaam.

28-01-12 22:15:53 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Ik heb geprobeerd van UPC naar KPN glasvezel over te stappen.
Van KPN de bevestiging gekregen dat de monteur op 26 januari tussen 8.00 en 10.00 uur alles zou komen aansluiten. Van UPC de bevestiging dat mijn 2 telefoonnummers naar KPN zouden worden geporteerd op 26 januari. Zover ging alles goed.
Op 26 januari om half 11 toch maar eens gebeld met KPN af de monteur nog kwam. Nee dus. Er was iets fout met één van de nummers. Wat, dat was niet bekend. Ik zou de volgende dag teruggebeld worden voor een nieuwe afspraak. Op mijn vraag of dat dan wel goed zou gaan met de telefoonnummers kreeg ik te horen me geen zorgen te maken.
Voor de zekerheid toch maar even met UPC gebeld. Het probleem uitgelegd en nadrukkelijk gevraagd mijn telefoons voorlopig niet af te sluiten. Geen probleem hoor, was het antwoord.
Vandaag 28 januari deed geen van mijn telefoons het meer. Digitale televisie was dood. Internet werkt gelukkig nog wel.
Gebeld met UPC.
Telefoonummers waren als door KPN overgenomen. Foutje gemaakt met de televisie. Die had pas over een maand de lucht uit gemoeten. Ik hoop maandag weer TV te hebben maar ik heb er niet veel vertrouwen in.
KPN gebeld met de vraag om alles zo snel mogelijk aan te sluiten. Bijvoorbeeld maandagochtend om 8.00 uur.
Nee hoor: de order was geannuleerd (niet door mij). Ik kan wel opnieuw aangemeld worden maar dat duurt een maand.
Telefoonnummer (ja, eentje, van de andere weet niemand waar dat is gebleven) is op mijn uitdrukkelijke verzoek direct teruggestuurd aan UPC.
UPC maar weer eens gebeld. Kan ik mijn opzegging per direct ongedaan laten maken?
Ja hoor maar dat duurt maximaal een week.
We proberen het wel sneller te doen maar garantie alleen als ik een duur zakelijk abonnement neem. Stelletje geldkloppers.

Ik wacht vol spanning af.

Goede raad: Neem nooit maar dan ook nooit iets af van KPN en probeer UPC zo ver mogelijk links te laten liggen.

Kennelijk is tegenwoordig niemand meer in staat om gewoon zijn of haar werk naar behoren uit te voeren.

28-01-12 22:25:55 - Quote! - @WMR-kok
WMR-kok
Oudgediende


WMRindex: 5.850
OTindex: 106.950
S
:-: Ik had vroeger ook problemen met KPN, dan weer geen internet, dan weer geen telefoon, dan weer geen internet en geen telefoon.
Pas na een half jaar gaven ze toe dat de modem niet in orde was, maar ik heb nooit een andere modem gekregen. :@
Ik heb toen mijn abonnement toen beëindigt, maar na beëindiging bleven ze geld van mijn rekening afschrijven.
Toen ik na een paar maanden daar achter kwam deden ze daar heel moeilijk over en wilden ze eerst niets terugbetalen.
Dankzij mijn administratieve hulp heb ik toch nog mijn geld terug gekregen een paar maanden later.

29-01-12 11:32:23 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Reden te meer om NOOIT meer iets met KPN te doen.

30-01-12 17:35:39 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Inmiddels is UPC weer aangesloten. KPN heeft mijn telefoonummer weggemaakt zodat ik nu een nieuw nummer heb. Nu moet ik er nog achter komen aan wie ik dat allemaal door moet geven.

07-02-12 15:28:37 - Quote! - @DeathJester
DeathJester
Erelid

WMRindex: 890
OTindex: 403
Wnplts: Roosendaal
En wie je voor de gemaakte kosten op kunt laten draaien. Dat hier fouten worden gemaakt is overduidelijk, maar wie zit er met extra kosten? Sjuust.

07-02-12 22:26:37 - Quote! - @Giovanni
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Van KPN naar Casema (nu Ziggo) overgestapt. Geen problemen gelukkig8)

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven