hr
jaargang -23 - laatste artikel 25-4 18:00 - 74450 artikelen - nu online 27 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen'


[1]

Koninginnedag 2009

30-04-09 22:47:49 - Quote! - @Kameleon
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Hier kan je je mening kwijt over vandaag, wat heb je beleefd, wat heb je gekocht, gedaan, niet gedaan.

Vertel het hier maar! :D

P.S. Je kan hier ook jezelf ontluchten over het schandaal van 2009 op deze dag ;)

30-04-09 22:59:17 - Quote! - @Ezziej
Ezziej
Lid

WMRindex: 28
OTindex: 5
Wnplts: delfzijl
nou ik heb eigenlijk niet zoveel speciaals gedaan vandaag.. nou ja voor koninginnedag dan.. alleen naar het centrum geweest en op de rommelmarkt gekeken.. wat betreft het schandaal: voor de mensen die zijn om gekomen, rust in vrede :-( en de mensen die gewond zijn geraakt, heel heeeeel veel beterschap:ja en de mensen die erbij waren en alles met eigen ogen gezien hebben, heel veel sterkte! dat moet vreselijk geweest zijn. :(

30-04-09 23:08:30 - Quote! - @miel
miel
Senior lid

WMRindex: 49
OTindex: 266
Wnplts: ZITTERD!
T S
nou heb de hele dag gewerkt..:)
hoorde een vaag berichtje van een klant toevallig wat er was gebeurd, maar toen waren het nog maar 2 doden.. lees net dat t er 5 zijn..
maar iedereen had t wel even er over maar ging zelf gewoon weer verder met hun leventje.. gelukkig..:ja

30-04-09 23:57:33 - Quote! - @Kameleon
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
@ Ezziej, ik weet dat ik via de tv zat te kijken naar de hele Koninginnedag Apeldoorn 2009, en dat ineens er iets gebeurde. Ik weet niet hoe ik er achter kwam dat dit gebeurde. Ik weet dat ik zat te kijken, maar dat het ineens gebeurde, ik weet het niet meer. Vreemd. Toch leuk geweest de rommelmarkt? :)

@ Miel, inderdaad, 5 overledenen al.

Gelukkig dat ze lekker door gingen met hun leventje, ik kon dat niet, ik was er zo door geschokt, ik kon er niet bij met mijn hoofd.

Mijn vader vind het zo 'mooi' dat die agent op die fiets net niet geraakt is.

Ik weet niet wat ik ervan moet denken.

01-05-09 10:31:15 - Quote! - @No_u
No_u
Senior lid

WMRindex: 348
OTindex: 477
het filmpje

Voor wie het nog steeds niet gezien heeft.

Ik was thuis aan het werk, totdat ik om 12.00 dacht: "och, laat ik eens een lekkere lunch nemen en eens naar dronken mensen op tv gaan kijken, altijd leuk"

Toen zag ik dat dus. Met zoiets doe je niet alleen die mensen die je aanrijdt pijn, ook niet de nabestaanden / familie, je doet niet de koninklijke familie pijn. Nee, je doet een heel land pijn. Zieke geest :r:nee:r

01-05-09 10:32:24 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Er is inmiddels een zesde dode...de dader zelf.

Maar goed...ik ben het huis niet uit geweest om het te vieren, want ik heb het helemaal niet gevierd (A). De Italiaanse vlag is voor het raam blijven hangen, en die hangt daar al bijna drie jaar _O_. Ik heb geen Nederlands volkslied geluisterd (heb ik ook niet eens) (A), kortom, Koninginnedag, maar niet in mijn kamer :P

En die halve zool in Apeldoorn, ik ben blij dat hij nu dood is.
Overigens is de straf voor het 'plegen van een aanslag op de leden van het koninklijk huis' 30 jaar cel, dat is best veel, zeker voor Nederlandse begrippen.

Maar goed, hij is dood, dat scheelt.

01-05-09 11:29:09 - Quote! - @Kameleon
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
@ No_u, ik was er inderdaad gelijk klaar mee, met heel de dag :-:

@ Vailan, toch vind ik wel, toen het gebeurde, dat er adequaat en goed gereageerd is op de situatie. :ja

Dat vind ik dan weer complimentwaardig. ;)

En de dader, die scheen hersendood te zijn, dan ben je dat al voordat je dat probeerde :-:

01-05-09 11:40:44 - Quote! - @No_u
No_u
Senior lid

WMRindex: 348
OTindex: 477
@valian
Ik vind het jammer dat hij nu al dood is. Ik ben wel echt heel benieuwd naar zijn motief

@Kameleon
Ja, dat vind ik trouwens ook. Er is prima opgetreden. Natuurlijk kun je speculeren over de organisatie om het feit dat die man er in de 1e plaats doorheen gekomen is, maar inderdaad complimentwaardig

01-05-09 11:48:02 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Dat er goed gereageerd is op de situatie: mee eens.

Voor de rest... ik ga mezelf niet herhalen dus verwijs ik alle geïnteresseerden door naar mijn blogje.

01-05-09 14:25:20 - Quote! - @oplk
oplk
Senior lid

WMRindex: 262
OTindex: 320
Wnplts: Baarn
S
Dagje in Amsterdam rondlopen en dan krijg je opeens de melding "Uit respect voor de slachtoffers in Apeldoorn verzoeken wij u naar huis te gaan!" zonder dat je ergens van weet8-)

Van menen om ons heen en met mobieltjes het nieuws een beetje achterhaald. Vreselijk dat mensen zoiets gewoon kunnen doen.

01-05-09 15:22:03 - Quote! - @Luna
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Ik zou naar Apeldoorn gaan, want mijn vriendje en ik wilden ook gelijk vieren dat we twee jaar samen zijn.
Ik kon niet gelijk 's morgens al de trein pakken, dus tegen uur of twaalf wilde ik weggaan en toen hoorde ik het nieuws 8O
Ben uiteindelijk thuis gebleven en blij ook dat ik niet woensdagavond al naar Apeldoorn ben gegaan, want dit soort dingen trek ik niet :nee

01-05-09 18:19:52 - Quote! - @tosti
tosti
Senior lid

WMRindex: 416
OTindex: 249
Ik zat in utrecht, en ik moet eerlijk bekennen dat ik pas 's avonds toen ik thuis kwam hoorde van het nieuws. Volgens mij waren er ook geen feesten o.i.d. afgelast

01-05-09 19:18:01 - Quote! - @de Mexicaan
de Mexicaan
Oudgediende


WMRindex: 3.266
OTindex: 3.691
Ik zat op WMR, en las het op de blog van Relpa.

01-05-09 19:26:06 - Quote! - @Relpa
Relpa
Oudgediende


WMRindex: 3.482
OTindex: 10.385
S
Ik was thuis bezig met het opruimen van de kamer toen ik de mensen op radio 1 melding hoorde maken... luiterde even... ging naar't Café en daar wist niemand ergens van dus heb ik maar een blogje met een paar 'links' gemaakt :S

laten we vooral dóórgaan met K-dag vieren :ja al is het alléén uit pure 'koppigheid' :)

02-05-09 09:39:45 - Quote! - @Kameleon
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Inderdaad!

We gaan gewoon door met Koninginnedag :ja

Wij laten ons niet zomaar ontmoedigen hierdoor :O

02-05-09 21:49:49 - Quote! - @ledi
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Quote Vailan:

Overigens is de straf voor het 'plegen van een aanslag op de leden van het koninklijk huis' 30 jaar cel, dat is best veel, zeker voor Nederlandse begrippen.

Maar goed, hij is dood, dat scheelt.

Dat scheelt inderdaad alles, want anders was er een maandenlange discussie op gang gekomen over psyciatrisch onderzoek en over de vraag of hij het nu wel of niet op de koningin gemunt had. Reken maar dat de advocaat daar zijn tanden op stuk had gebeten.
Is allemaal niet meer nodig. Alleen nog maar zoveel mogelijk informatie zien op te graven, om herhaling door andere probleemfiguren te voorkomen.

05-08-09 11:47:05 - Quote! - @glamour
glamour
Junior lid

WMRindex: 1
OTindex: 1
S
saaaaaaai

05-08-09 13:21:38 - Quote! - @No_u
No_u
Senior lid

WMRindex: 348
OTindex: 477
Quote glamour:
saaaaaaai


1. necro
2. obvious troll is obvious

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven