hr
jaargang -23 - laatste artikel 28-3 10:00 - 74296 artikelen - nu online 47 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 .... 300 301 302 303

SamuiAxes Off Topic shit-

02-01-13 23:55:33
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
bah, kinderen verliezen
kleine kinderen

we hebben een herinnering..
al is ze niet de mijne
het voelt alsof ik er bij was..

verlies..

de dood ligt op de loer
maar het leven raakt ons
met elke zonnestraal.

03-01-13 00:02:01
nietmeer
SamuiAxe: Nou, zoiets heb ik dus ook. Ik heb een ontzettend lieve man waarmee ik samenleef, ik heb twee geweldige zonen op de wereld gezet waar ik supertrots op ben, ze zijn nu 29 en bijna 31...Ze hebben allebei een vaste baan, doen waar ze goed in zijn en ontwikkelen zich nog wat dat betreft.
En ja, ik ben trots op het feit dat ik mijn ouders nog steeds heb, al vind ik het meer opmerkelijk voor mijn broer, want die is 12 jaar ouder dan ik. Die heeft dus op zijn 63ste allebei zijn ouders nog! Dat zie je toch niet heel veel....

03-01-13 00:09:21
nietmeer
@Lennie: Ik en de hele wereld weet van jouw zoons, je paradeert ermee, zo trots als een pauw! :D En volkomen terecht! :ja Je hebt het goed gedaan schat! Wees trots op jezelf, ben blij dat iedereen waar je van houdt er nog steeds is en geniet elke dag maximaal, dan doe je het goed schat, beter kan niet :nee Mijn zoons zouden nu 32 en 29 zijn geweest, nu heb ik er nog maar eentje, die jongen woont zo je weet in Amerika en heeft het geweldig naar zijn zin daar met zijn geliefde Mary, ook daar ben ik zo trots als een pauw op: Die jongen leeft precies zijn leven zo hij het wilde gaan leven! Over twee jaar wil ik hem en mijn schat van een schoondochter gaan bezoeken, ze zijn nu al dingen aan het plannen voor als die ouwe heer komt :D

03-01-13 00:14:29
nietmeer
SamuiAxe: Dan mag je dus over twee jaar ook echt opa gaan spelen???? En Niet heel de wereld weet van mijn zonen...alleen hier op WMR, Ik zit niet op andere sites....:P Maar ik ben inderdaad heel trots op hen..!

03-01-13 00:25:25
nietmeer
@Lennie: Was een overdrijving lieverd, om de zaak duidelijk te maken! Maar geloof me als ik zeg dat ik je volledig snap hoor, ik ben zelf ook trots op mijn zoon. Overigens heeft mijn andere zoon ook een kind achtergelaten toen hij stierf, maar die is met zijn moeder zo'n 2000 km van hier gaan wonen. Bovendien zijn zijn moeder en ik enigszins gebrouilleerd en ik verwacht dan ook niet dat ik Jayden, mijn kleinzoon, ooit nog zal zien. Mijn zoon in Amerika is stiefvader van een 11 jarig meisje geworden, maar ja, dat is niet hetzelfde als een echte opa zijn, het kind zal mij als een complete vreemde zien, en terecht, ach, life's a bitch. Kom ik ook wel weer overheen, zoals over zoveel dingen...

03-01-13 00:49:22
nietmeer
Je weet ooit nooit, misschien gaat Jayden wel nog eens op zoek naar zijn grootvader....En dan zal hij een man leren kennen die de moeite waard is om te leren kennen! En dat meen ik echt! Dat zou ik je zó gunnen! (L)

Ik zal ook nooit oma worden. Mijn oudste zoon is autistisch en wil dat niet verder verspreiden , om het zomaar stomweg te zeggen en mijn jongste zoon heeft een partner die aan een spieraandoening lijdt, waardoor kinderen produceren niet tot de mogelijkheden behoort. Dus na hen sterft het geslacht uit....Jammer dan!

03-01-13 02:00:46
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
@Lennie: en ik dacht nog aan de overbevolking te denken en nog meer te besparen.. -.-

ja, kinderen.. er zijn er genoeg zonder ouders - grabbel maar in de ton

03-01-13 11:23:08
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.718
OTindex: 90.296
al op pagina 7

je krantje loopt lekker :)

04-01-13 22:10:27
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Wie denkt aan Windows 8 te gebruiken?

05-01-13 00:24:52
nietmeer
@heraux: Ik in ieder geval niet...Voorlopig dan tenminste. Of het moet zo zijn dat ik zonder Windows 8 mijn computer niet meer kan gebruiken, dan is het wat anders....Dan móet ik wel...

05-01-13 11:59:45
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
@heraux: op een tablet of slimme telefoon wel, maar thuis op de laptop nee:O

En als ik het zou gebruiken, dan zou ik het zo instellen dat je dat Metrogedoe niet hoeft te gebruiken:)

05-01-13 16:14:51
nietmeer
@heraux: Ik heb Win 8 op USB staan maar durf hem niet goed te installeren, eerlijk gezegd weet ik niet goed wat mijn voordeel zou zijn t.o.v. Win 7. Die draait als een tierelier en ik heb geen touchscreen, dus wat is het voordeel? Iemand enig idee?

05-01-13 17:24:19
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
SamuiAxe: volgens mij moet je vooral niet veranderen zolang Win 7 goed draait.
Win 8 geeft weer veel werk voordat alles naar wens is (meer dan bij vorige installaties)

05-01-13 17:26:54
Sjaak
Moderator


WMRindex: 21.226
OTindex: 53.087
Windows 7 is nog lang niet verouderd. Ze hebben Windows 8 alleen maar op de markt gebracht vanwege de groei in tablet-pc's.

05-01-13 17:28:52
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
ik denk niet dat tablets
de vervanging voor PC's
is - want het schuiven idee
is alleen interessant
als je de tablet vlak legt

als je een docking systeem
gebruikt kun je beter win7
aanhouden - met muis en
toetsenbord.
(office modus)

05-01-13 17:41:48
nietmeer
Bedankt voor de info luitjes, ik ben er uit.. Ik laat lekker Win 7 er op staan :ja

05-01-13 19:31:10
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
ARM wie kent het
het is een steeds weer terug kerende
technologie.. ik kan de dag als gisteren
herinneren.. een leraar nam zijn StrongARM
mee naar school.. een hybrid Intel/ARM systeem waarop Windows en Linux kan draaien..

"Advanced RISC Machines"
google maar eens

06-01-13 00:10:07
nietmeer
@heraux: Toch erg als je als leraar de sterke arm mee naar school moet nemen.....

06-01-13 00:55:34
nietmeer
@Lennie: Zou zomaar kunnen hoor, ik spreek zo vaak Engels dat het echt een tweede taal geworden is voor mij. Ik download veel series en films die ik voor het gemak ondertitel, ik zoek dan altijd de Engelse subs erbij, vind ik veel plezieriger dan Nederlandse subs. Dus bij nader inzien zou het inderdaad de Engelse uitvoering geweest kunnen zijn, het is allang geleden, maar kan me herinneren dat het allemaal korte verhaaltjes waren, 20 minuten ofzo 8O

06-01-13 01:18:07
nietmeer
SamuiAxe: Ja, klopt! Half uurtje...maar ik zit nou zo te denken, Tales of the Unexpected was zonder meer Engels, maar ik kan me vaag herinneren dat die vertelling ooit in het Nederlands geweest is. Met, als ik me niet zwaar vergis, Dora van 't Groen als hoofdrolspeelster! Geweldige actrice!

06-01-13 01:27:33
nietmeer
@Lennie: Wat mij bijstaat over die aflevering is dat de politie blauwe, Nederlandse politiekleding droeg. Maar het is niet zo heel belangrijk, het gaat erom dat we het kennen en beiden een goede Dahl vinden :ja Overigens, bedoel je toevallig niet Dora van der Groen? Er is een filmografie van haar, maar ik heb geen idee hoe de Nederlandse titel zou moeten luiden? 8O

06-01-13 01:38:50
nietmeer
SamuiAxe: Overigens, ja hier kan dat want gelukkig off topic: Vandaag zijn mijn ouders 64 jaar getrouwd.....Oh, ik kijk effe naar de datum, gisteren waren ze 64 jaar getrouwd! op 5 januari dus....'smiddags dus daar naar toe, bloemetje mee uiteraard. Mijn broer en zijn vrouw waren er ook, mijn jongste zoon met zijn vriendin waren er, die wilden twee vliegen in één klap slaan, want die waren met Nieuwjaar niet bij opa en oma geweest, toen zaten ze heel roosmantisch in Parijs! Het was volle bak! Stikgezellig! We hadden het over: 64 jáár getrouwd! Jeez, da's veel man! Mijn broer zei op een gegeven moment heel droog: Hee pa, zie dat je de 65 jaar haalt, dan ben je van haar af! Met een stalen gezicht he? Mijn schoonzus en ik keken elkaar aan: Huh? Wa's dat nou voor opmerking?? Mijn moeder: Nou, je wenst me nogal wat toe! Mijn pa keek mijn broer aan en toen begonnen ze tegelijk te lachen! We snapten er niks van! Ons pa zei: Ja.....dan ben ik aan de 65....dan kan ik eindelijk met pensioen!!! :D:D:D

06-01-13 01:40:00
nietmeer
SamuiAxe: Dora van der Groen zou ook wel kunnen. Ik weet niet hoe die titel dan zou moeten heten....

06-01-13 03:12:09
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
echo punt

Wat vind jij van Pulp-clikc?

06-01-13 03:12:38
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Quote @Lennie:
@heraux: Toch erg als je als leraar de sterke arm mee naar school moet nemen.....


beetje laat.. maar wel modern

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 .... 300 301 302 303

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven