|
nietmeer
|
Morgen  |
|
dj13 Erelid
 WMRindex: 239 OTindex: 1.881 S |
morgen banaal  |
|
nietmeer
|
ik werd ook altijd om half 6 gewerkt voor hartslag, bloeddruk en nieuw infuus dinges... ik was altijd zo out dat er gewoon doorheensliep  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
@DJ: helpt het als ik gewoon die dubbelposts ga verwijderen  ? |
|
Jovi-Mama Oudgediende
 WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
Doppert: dat lukt me dus echt niet. Mensen die aan me gaan zitten rukken....GRRRR...
Banaal: hey beest! |
|
dj13 Erelid
@MuseMatt: haha ik dnek dat ik het dan miss wel afleer  het helpt wel als jullie sneller typen  |
|
nietmeer
|
kwam mijn huisgenoot mij wekken omdat we volgens hem nu even allemaal overbodige spullen kunnen gaan deleten. Ik heb maar een slipper naar zijn hoofd gegooid |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Banaal: doe toch eens een beetje lief! @dj13: ja snel typen kunnen ze hier niet zo goed...   |
|
nietmeer
|
jovi, lig je nu alleen op een kamer ofzo?  |
|
nietmeer
|
|
|
dj13 Erelid
Doppert: alleen op een kamer liggen is helemaal erg althans vind lorenzo dan  lijkt mij ook wel leuker als je iemand hebt om mee te kletsen  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Waah ik stuiter nog steeds dat ik naar Londen ga  |
|
dj13 Erelid
londen is cool  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Nee ik lig niet alleen, d'r komen telkens mensen bij en gaan mensen weg. @dj13: ik zou het liefst alleen liggen... Gisteravond moest ik internet afsluiten omdat mensen last hadden van het getik op het toetsenbord... |
|
dj13 Erelid
@Jovi-Mama: ja het is ook maar net of je een zeur of een gezelkig iemand naast je hebt liggen  lorenzo die kreeg gister voor even een kamergenootje wat hij heel graag wilden, maar die mocht in de middag weer naar huis , lorenzo balen.... |
|
Jovi-Mama Oudgediende
@dj13: dit zijn allemaal ouwe zeikwijven met baarmoederproblemen....BORING!!!! Dussss....let me out of here!!! |
|
nietmeer
|
@Jovi-Mama: Wat heb jij dan? Is je broedstoof ook niet helemaal oke? |
|
nietmeer
|
@Jovi-Mama: haha oh ik kan het me zooo goed voorstellen  ik had een oudje die aan 3475340973 mensen over de telefoon precies hetzelfde verhaal ging vertellen over de vakantie in Zwitserland |
|
Jovi-Mama Oudgediende
|
|
dj13 Erelid
|
|
nietmeer
|
@dj13: en kinderafdelinge zijn leuk later |
|
dj13 Erelid
|
|
Jovi-Mama Oudgediende
Doppert: ja, laten ze me maar op de kinderafdeling leggen, is vast leuker dan hier...   Vleesboom dit, verzakking dat... GET ME OUT OF HERE!!!! |
|
nietmeer
|
*ontvoert jovi*, per heli  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Vet!! Huur Ladineko in, die gaat toch al vliegen in zo;n ding dus... |
|