|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
Banaal: Ben je zo blij me te zien  |
|
nietmeer
|
Ja |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
hey Steffie  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Hey frank   Banaal: of heb je wat nodig, dat je zo blij bent  |
|
nietmeer
|
@SteffieKooij: Nee hoor  . Ik kan aardig zijn voor mensen, dat weten niet veel mensen. Maar ik KAN het wel |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
tis een zeldzaamheid, maar het komt voor  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Dan ben ik blij dat ik daar dan nu getuige van kan zijn  |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
dat kan  |
|
nietmeer
|
SteffieKooij: Hoe staat het met het leven? |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Wel goed, ben dus bezig met 8 weken co-schappen in Vlissingen en op een of andere manier is de vakantie alweer 7 weken terug geeindigd, wat betekent dat ik nog maar 1 week in Vlissingen hoef te werken    Dus vanavond weer terug en dan nog maar 4 dagen interne geneeskunde en dan vrijdag mijn mondelinge examen  Daar ben ik nu een poging voor aan het doen om te studeren, alleen lukt het niet zo  Meeste wat ik lees daarvan denk ik, Oke, dit weet ik wel ongeveer. Maar je weet nooit wat voor examinator je krijgt  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Delenn
Oudgediende
komt je zusje vandaag nog bij jou? Of krijg je je cadeau pas als je uit Vlissingen weg bent?  en je toets komt vast goed   |
|
nietmeer
|
@ WMR-Kok: fascinerend.. @Steffie: ga je ook nog een keer in Eindhoven coschappen lopen?  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Too much info Kokkie... |
|
Delenn
Oudgediende
Eindhoven kunnen we niet uit kiezen Banaal, alleen Breda en Tilburg  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Stefsel
Oudgediende
|
@WMR-kok: waarvan @Delenn: Nee, die komt waarschijnlijk pas vanavond laat en ik ga rond 6 uur weg. Nou ja, die ene week kan dan ook nog wel, nou ja eerder 4 dagen  Banaal: In eindhoven kom ik niet  . Ik zit in zeeland en in regio rotterdam. Andere mensen zitten wel weer in Tilburg of Breda, maar Eindhoven zit er dacht ik niet bij  |
|
nietmeer
|
SteffieKooij: Awh anders kon ik een ziekte faken en langskomen  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Steffie, dat wil je niet weten, obstipatie heeft er mee te maken en is de vader  |
|
Delenn
Oudgediende
dan mag je hem pas open maken als je weer op kamers gaat  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
@Delenn: ja, het is wel lollig, toen ik voor de co-schappen al die info over die zuur base en elektrolytstoornissen las dacht ik oke, hoe ga ik dat onthouden. EN nu lees ik dat en denk ik: o ja, dat had die patient en dat had die andere en kan ik het gewoon allemaal onthouden  En het is nu ik er naar kijk ook allemaal superlogisch @Delenn: dat is pas weer in april 2011 En telt het ook als ik volgende week zondag een nachtje op kamers ga bij mijn oma? |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Stefsel
Oudgediende
|
@WMR-kok:  Maar soms moeten de opgegroeide kinderen plaatsmaken voor nieuwe kindjes  |
|
Delenn
Oudgediende
tis wel houdbaar tot april 2011  |
|
nietmeer
|
|
|