|
kojak Erelid
 WMRindex: 2.665 OTindex: 1.934
|
durf nu pas hier te komen sinds ik een avatar heb!  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
 WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
kojak: want? |
|
kojak Erelid
|
voelde me zo kaal!  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Kokkie: nee nee  volgens mij heb je nog genoeg  . kojak: ik kwam in het begin ook nooit hier hoor  . heel af en toe had ik wat op het forum bekeken, maar sinds dit jaar ben ik echt hier bezig  . |
|
kojak Erelid
|
oeps verslik me bijna in mijn stokje.  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
|
|
kojak Erelid
|
@flyingdutchy: bezig?  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Quote kojak: flyingdutchy: bezig?  Ja joh, ech nie normaal...   @FD: waar is vladimir eigenlijk? |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
kojak: actief  . niet zo bijdehand XD. @jovi: ik weet het niet. hij is heel af en toe nog eens online maar komt nooit meer op het forum. |
|
kojak Erelid
|
krijg dat plasticje niet los van mijn chuppa-chup, ......help....  |
|
kojak Erelid
|
Vladimir??? klinkt als een russische conculega?  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
kojak: gebruik je tanden  of pak een schaar  . vladimir is lid hier en kwam hier ook altijd op het forum, maar sinds een aantal maanden is hij nooit meer hier gekomen maar waarom weten we niet. heel af en toe komt hij nog wel eens online op wmr maar daar blijft het ook bij. |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Oh, ik zie m nooit meer... Niet dat me dat ene ruk uitmaakt hoor.... kojak: beter peuteren dus.   @kojak2: ben je eigenlijk een meisjespapa of een jongenspapa? |
|
kojak Erelid
|
rommel rommel, ik heb mijn kunstgebitje weer terug gevonden maar ben mijn schaar nog kwijt.  en da's best raar want ik ben een kreeft...  |
|
kojak Erelid
|
mmmm ik zal vladje op de telex zetten en er een paar van mijn inspecteurs op zetten.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Jovi-Mama: er zal vast wel een reden zijn waarom hij niet meer komt hier. het is wel een stuk stiller geworden toen hij wegging  . kwam ie altijd aan met van die vage verhalen waar niks van klopte XD. kojak: beter zoeken  . |
|
Jovi-Mama Oudgediende
flyingdutchy: met z'n gereedschap dat allemaal vrouwennamen had...  kojak: niet dubbelposten, je hebt een edit knop in je bericht... |
|
kojak Erelid
|
Ben een echte meisjepapa, en mijn meisje(4 jaar) is de grootste uberknuffelaar die er is...  beetje nieuw hier he! blijf de hele avond maar editen dan?????  heb al vaker dan een keer gepost!  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Traevel is er ook maar weinig. |
|
Jovi-Mama Oudgediende
kojak: geweldige leeftijd, 4 jaar! En babbelen maar...de hele dag door??? Leuk man  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Jovi-Mama: haha ja dat was echt erg  . ze hadden de namen van ex vriendinnen of zo als hij die ook had  . of dat hij zoveel alcohol drinkt was ook niet normaal  . en ik vind hem er ook veel ouder uit zien op z'n foto's  . |
|
Jovi-Mama Oudgediende
flyingdutchy: zoals ik al eerder zei; ik mis m niet hoor. Vond m zwaar vermoeiend...   |
|
WMR-kok
Oudgediende
Drank maak je ook vroeg oud fd.  |
|
kojak Erelid
|
stel je voor een vrouw die heel graag heel veel praat, en een dochter van 4 die er heel erg op lijkt!  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Daarvoor hebben ze ducktape uitgevonden kojak.  |
|