|
nietmeer
|
Roy6: dan toch maar een minimeet organiseren en dan zeggen: eerst de tuin netjes en dan krijg je te eten   |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
net iemand verwijderd op hyves, voegt ze me meteeen weer toe als vriend, terwijl ik dat... dat... dat.. dat ding al geen 4 jaar meer heb gesproken  en even voor de duidelijkheid: geen mini-meet gepland  |
|
Violetje Oudgediende
 WMRindex: 182 OTindex: 12.511
|
@Banaal: hahaha zo dom ben ik nie  maar wisten jullie al da wij een mini meet hadden op 12 september ??  |
|
nietmeer
|
Roy6: Volgende keer zeggen dat je een natuurtuin hebt  @Jollie: Hmmmmzz, dan heb ik al wat  |
|
nietmeer
|
@FrankB: Bij ons hebben we de klassen email lijst. Ik wordt binnen ene half uur door 4 mensen toegevoegd op msn.. Ik ken ze niet en ik hoef ze ook niet op MSN |
|
FrankB Oudgediende
|
@Roy,beter op teveel plaatsten bezig als helemaal níét |
|
nietmeer
|
Jollie: nee dat wist ik nog niet   |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@positivily: hmzz, is zo gek nog niet. We vieren zaterdag wel de verjaardag van onze dochters, miss moet ik dan ff alle groene bakken uit de buurt vragen  |
|
FrankB Oudgediende
|
Roy6: 2-ling? iig alvast gefeliciteerd  |
|
nietmeer
|
|
|
FrankB Oudgediende
|
1 kilo onkruid voor een stukje taart  |
|
Violetje Oudgediende
|
wij gaan 12 septembver met zun alle naar walibi en nee neimand is verplciht ergens in t egaan maaar gewoon de gezelligheid  we zijn al met 9 mensen  YMD heefrt al een blogje erover gemaakt  |
|
ladekast Oudgediende
|
FrankB: geen tweeling, Mijn Alicia is van 19-09-2006 en Jollie's Alicia is van 08-09-2006  |
|
nietmeer
|
FrankB: moet ie er ook nog met een weegschaal bij gaan staan nee, gewoon zeggen eerst alle onkruid weg en dan pas feest  |
|
nietmeer
|
Roy6: Wel makkelijk met de taart  1 hele grote met de naam Alicia erop, klaar ben je  |
|
nietmeer
|
Roy6: dus zaterdag verjaardagen en de zondag walibi?? |
|
nietmeer
|
ik ben van 3 december. En ik heet GEEN alicia  |
|
Violetje Oudgediende
|
@Cootje68: ja en m,et foto er op van hun beide  |
|
ladekast Oudgediende
|
@Cootje68: nee nee, met 2 keer Alicia erop dan hé  Posi, ja klopt helemaal  |
|
Violetje Oudgediende
|
Quote positivily: Roy6: dus zaterdag verjaardagen en de zondag walibi?? ja klopt    :d maar kids gaan nie mee naar walibi  |
|
ladekast Oudgediende
|
ff boterhammetje maken  |
|
nietmeer
|
Roy6: Dus op de taart staat zometeen: 2 X Alicia en de foto erbij  |
|
nietmeer
|
|
|
FrankB Oudgediende
|
@Cootje68: nee, ze nemen 2 taarten: 1 appel en 1 ander  |
|
Violetje Oudgediende
|
@Cootje68: nee gewoon : Alicia's 4 jaar !! en dan een foto van hun samen kroelend   |
|