|
Kuikentje Actief lid WMRindex: 14 OTindex: 170 Wnplts: Gooreind-W
|
effe testen  edit: dat maakt dus een "hoi" van het bericht |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
hee kuikentje ik ken je nog niet! aangenaam!  ik ben het schaap waar frank het over heeft  |
|
|
ik ben hier al redelijk lang maar dikwijls offline hahaha |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
@Kuiken, die drempel blijft zo, omdat ik net zo lekker zit, en Irthe de enige actieve persoon is, en zij is meisje ,dus die laat ik niet werken  ennuh, idd aangenaam kennis te maken  ennuh, Irth, jij broodje? ik honger  |
|
|
ik ben ook een dame  |
|
FrankB Oudgediende
|
maar jij was er nog niet...  edit 1: alles goed met Kuiken? en hoe is het met Irthe? edit 2: t begint hier op een kinderboerderij te lijken: schaap, kuiken, ezel  |
|
Irthe Erelid
jij bent de ezel neem ik aan frank?  verder gaat goed hoor  komt weer een keelontsteking aan, leuk met kermis as. weekend maar komt wel goed  naja ik heb je nog nooit echt gezien dus naja hoi!  lol  jij had over broodje shoarma  ik voelde me aangesproken  sorry ben nog steeds niet eetbaar  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
*gaap* |
|
FrankB Oudgediende
|
@Irthe: hmz, Quote Irthe: naja ik heb je nog nooit echt gezien dus naja hoi!  is dat een hint?  ennuh, idd, ik de ezel  en heb idd zin in shoarma  hand voor je mond als je gaapt, MM |
|
Irthe Erelid
FrankB: wat van hint? nee bedoel er mee, dat ik haar niet op forum ooit wat heb zien zeggen, of in ieder geval niet bewust  haha oke  bestel je wat  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
nee, ik hoopte dat er wat shoarma naar binnen zou vliegen |
|
FrankB Oudgediende
|
@Irthe: hmz, oh, dat was neit tegen mij  ennuh, geen zin om te bestellen  |
|
Irthe Erelid
FrankB: haha  , oh over zo  dan wandel je er heen?  sorry mensen ik ben in een te erge bui   vrolijk en beetje plaagbui  |
|
FrankB Oudgediende
|
@Irthe: plaag net zo hard terug hoor.. en erheen wandelen in dit weer doe ik niet: het regent niet meer |
|
Irthe Erelid
FrankB: haha merkte ik al wel ja  ik weet het ik weet het!  lang zwart kuilplastic neer leggen, groene zeep er over heen, water er over heen, ga je er buikschuivend naar toe  (shit mijn fantasie is ook weer los gebroken) |
|
FrankB Oudgediende
|
@Irthe: buikschuivend de drukste weg in t dorp over?  wil t wel overleven okay?  |
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
aaawhoeeee ik ben terug van weggeweest  |
|
Irthe Erelid
FrankB: ah wacht, dat wordt een bloedbad, dat moeten we niet hebben en anders heb je je broodje als nog niet  alleen rubber van de banden.. mm dit wordt een moeilijke opgave  met een bootje over de ondergelopen straten?, en anders door riool?(mm minder fris, doe maar de straten) |
|
FrankB Oudgediende
|
of ik doe het gewoon niet?  |
|
pfft Erelid
 WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
FrankB: Als je een leipe stunt uithaalt heb je wel een mooi verhaal om te vertellen  |
|
Wolfje Oudgediende
|
|
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Over 18 minuten (zegt Youtube) is mijn filmpje geüpload! @Wolfje: Dat zijn nog herhalingen. Volgende week beginnen de échte afleveringen weer  |
|
Irthe Erelid
FrankB: ook een goed idee  denk dat je broodjeslust, door mijn geweldige ingevingen ook wat minder is geworden?  |
|
Wolfje Oudgediende
|
dreamertje gtst!!!! |
|
FrankB Oudgediende
|
*WMR-lid geeft leven voor shoarma* ik zie t er al staan @Irthe, ja, na de gedachte overreden te worden door 20 auto's, en bijbehorende beelden is mn eetlust idd erg verminderd |
|