|
nietmeer
|
dan had je wel een ouwe zonnebank, die van mijn stiefpa had ik in mijn eentje de trap uit getild |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
FrankB: jij bedoelt dus gewoon de muur eruit en klaar ?  |
|
Violetje Oudgediende
 WMRindex: 182 OTindex: 12.511
|
Banaal: was best zwaar.. 2 mannen hebben hem weg getilt  meer ruimgte |
|
ladekast Oudgediende
|
Banaal: klopt kerel, een dikke 15 jaat oud was ie maar nog wel helemaal goed, zelfs niemand op marktplaats wilde dat pokkeding gratis hebben  |
|
nietmeer
|
Dat of ik ben de incredible hulk, maar dat lijkt me stug
Roy6: eentje huren voor een maand is relatief goedkoper, die lampen zijn zo duur als de tering |
|
Jovi-Mama Oudgediende
 WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
Ik wou altijd zo graag zo'n ding, maar ja, ik heb gewoon te veel kinderen...   |
|
Violetje Oudgediende
|
Banaal:  hahaha schat je bent gewoon heeeeeeeeeeeeeeel sterk  |
|
ladekast Oudgediende
|
Banaal: sja, mijn ex gebruikte dat ding altijd, eigenlijk werd dat ding al 3 jaar niet meer gebruikt. Deed dat ding laatst aan en 1 lamp deed het niet verder alles nog  Oud spul is vaak goed spul  |
|
Violetje Oudgediende
|
@Jovi-Mama: kan je nie in je slaap kamer neer zetten ?? ja stom da ik het vraag maar hij is al weg  |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
|
|
Violetje Oudgediende
|
en ik ben voor die lampen alergisch dus ik kan nie  |
|
nietmeer
|
Jollie: allergisch voor UV? |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Aaaaargh! Ik heb 'n stukje eten achter m'n laatste kies zitten en dan bij m'n verstandskies bij het tandvlees. Hoe irritant is dat  Krijg het maar niet weg. |
|
ladekast Oudgediende
|
Banaal: ja ze krijg uitslag of zo  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
 WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
Ik wil die dingen niet in mijn slaapkamer, net als bijvoorbeeld een tv.. In je slaapkamer SLAAP je, of je neukt er. Maar zonnen en tv kijken dus niet... FrankB: Ik zeg het wel eens tegen ze hoor: "en nu ophouden, anders zet ik jullie op marktplaats...   " |
|
Violetje Oudgediende
|
Banaal: ja ik krijg dan hele grotte bulyen over heel me lijf en lijkt dan net alsof ik in de fik sta  |
|
nietmeer
|
Lichtallergie is niet ongewoon. En ja zo'n bombardeert je gewoon met meer UV dan standaard zonlicht |
|
Violetje Oudgediende
|
@Jovi-Mama: ik heb een tv met dvd speler in er staan... nie da we die ooit gebruiken.. we zijn dan met andere dingen bezig  |
|
DreamerTje Oudgediende
Jollie: Dus je kan ook niet echt in de zon?  |
|
nietmeer
|
Quote DreamerTje: Aaaaargh! Ik heb 'n stukje eten achter m'n laatste kies zitten en dan bij m'n verstandskies bij het tandvlees. Hoe irritant is dat  Krijg het maar niet weg. op een gegeven moment rot het wel weg  |
|
Violetje Oudgediende
|
Banaal: ik mag ok maar MAX 30 mminuten in de volle zon  weet je hoe kut da is  |
|
ladekast Oudgediende
|
ik vind het gewoon te warm op een zonnebank, ik zweet me compleet het lazarus @Jovi-Mama: en vrouwen zoeken in de slaapkamer ook vaak uren naar kleding  |
|
nietmeer
|
Ik heb een TV in mijn slaapkamer. maarja het is ook mijn Woonkamer, eetkamer, washok en opberghok, en mijn studeer ruimte
@jolie: Kan ik me goed voorstellen ja |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote nosphoenix: Quote DreamerTje: Aaaaargh! Ik heb 'n stukje eten achter m'n laatste kies zitten en dan bij m'n verstandskies bij het tandvlees. Hoe irritant is dat  Krijg het maar niet weg. op een gegeven moment rot het wel weg   Dat is echt smerig. |
|
Violetje Oudgediende
|
|
|