|
nietmeer
|
Zo...boodschappen voor het weekend zijn gedaan  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Morgu ouwgie  Waarom heb je mijn bijbaantje nou weer online gezet ?  |
|
nietmeer
|
Stand met de rust...8-0 voor  ze doen het weer goed  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Roy, The Stig is ook met de billen bloot gegaan, nu jouw autobiografie nog even vinden  |
|
ladekast Oudgediende
|
Kpuc: leef je uit, veel zal er niet te vinden zijn  Laat me maar weten als je wat hebt gevonden  LessienElensar: was de tegenpartij een 20 min eerder gaan rusten ?  |
|
nietmeer
|
Roy...binnen een kwartier stond het al 4-0 voor  tegenstander is er wel, maar volgens mij staan die stil ofzo  |
|
ladekast Oudgediende
|
hoeveelste staan ze op de ranglijst ?  |
|
nietmeer
|
Ze zijn D5 elftal, er is nog geen ranglijst bij de jeugd...D5 waar Robin in zit, is voor de helft eerste jaars D-tjes en de andere helft tweede jaars D-tjes...misschien is Robin met zijn elftal wel niet zo zwaar ingedeeld...nadeel alleen, dat met de voorjaars competitie ze dan zwaarder ingedeeld worden en dan ineens niet meer zo vaak winnen  |
|
ladekast Oudgediende
|
daar leren ze van  |
|
nietmeer
|
Dat wel ja  Vorig seizoen zijn ze najaars kampioen geworden en toen met de voorjaars competitie werden ze ook zwaarder ingedeeld en werd er niet veel meer gewonnen. Maar wel leuk...de helft van het elftal speelt voor het eerst op een volledig veld  en dan toch zo goed gaan, vind ik op zich wel leuk  |
|
ladekast Oudgediende
|
dat is het ook, vooral het tijdstip waarop dat plaats vindt is  |
|
nietmeer
|
Dat is dus echt een stuk minder  Ben al blij dat Robin niet in D1 zit, dat is een selectie elftal en die trainen twee keer per week, hebben door de weeks een wedstrijd en dan op zaterdag ook nog een wedstrijd  en soms door de weeks twee wedstrijden en de zaterdag  |
|
Violetje Oudgediende
 WMRindex: 182 OTindex: 12.511
|
|
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
Violetje Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
|
|
Violetje Oudgediende
|
|
|
ladekast Oudgediende
|
Gratis Zonnebank !!!!! zie blogje  wie wil ?  10-0 , ach die andere kinderen moeten zich echt bagger voelen  |
|
nietmeer
|
Denk dat de tegen partij nu niet echt meer zin heeft nee  Jollie...en je hebt nog wel zo'n lekker bed  als het zo doorgaat, winnen ze nog met 15-0  Robin scoorde bijna van de middenlijn af  keeper hield 'm nog net tegen  |
|
ladekast Oudgediende
|
als ze met meer dan 20 doelpunten verschil winnen , wil ik een brokkinggebakje van jullie  |
|
nietmeer
|
Roy...het is nog maar een oefenwedstrijd hoor  volgende week begint de competitie pas echt...hopelijk doen ze het dan ook zo goed  |
|
Violetje Oudgediende
|
hahaha doet ie goed  als ie hoger dan 15 scoort krijgt ie rolo van mij  hahahaha |
|
ladekast Oudgediende
|
LessienElensar: niks mee te maken, dan ik eis ik alsnog een brokkinggebakje  |
|
nietmeer
|
Jollie...dan zal ik voor 'm gaan duimen  al heeft hij er zelf nog geen eentje gemaakt, aangezien hij in de verdediging staat  Roy...hoop ik dat ze bij 19-0 affluiten  |
|
Violetje Oudgediende
|
 hahaha ben benieuwd  |
|