|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Morgu Cootje  |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
hey cootje  |
|
nietmeer
|
Môggel Roy  Hoi Frank  Jeutje, wat een hoop bezoekers op mijn blog gisteren  |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
alles goed?  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
@Cootje: Heb je geen geluidsdichte kamer die je op slot kan doen, waar je TT te slapen legt, zodat jij kan uitslapen?  |
|
nietmeer
|
@Giovanni: Helaas niet, zou ook niet verstandig zijn als ik de huisraad heel wil houden  Binnenkort mag hij gaan logeren één keer per maand  Dan mogen we eens uitslapen  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Jij verheugt je nu al op die dag;) |
|
nietmeer
|
Gio: ja echt wel... Na 5 jaar vroeg opstaan wel  ik ben s'ochtends een echte diesel als ik wakker wordt, Turbo is een racewagen... Best heftig  Edit: Daarnaast heeft Turbo al in jaren geen logeerpartijtje meer gehad waarna we konden uitslapen  |
|
ladekast Oudgediende
|
@Cootje68: hoe vroeg kwam hij je wakker maken ?  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Ik was om kwart voor 5 al wakker  |
|
nietmeer
|
@Roy6: Half zeven  @Gio: maar jij doet dat toch zelf, zo vroeg opstaan? |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Ik hoorde de krant door de bus vallen, dus ik was 0600 wakker..  |
|
ladekast Oudgediende
|
dan komt hij hier toch een keer logeren ?  |
|
nietmeer
|
Roy6: Ik denk dat je na één logeerpartij al genezen bent  Vergeet niet dat Turbo nèt ff anders is als andere kinderen. Het is niet voor niets dat familie hem alleen in noodgevallen wil opvangen  |
|
ladekast Oudgediende
|
Voor een keer kan het geen kwaad hoor, ik ben wel wat gewend met 3 kids en ben zelf ook bijna altijd vroeg wakker  |
|
nietmeer
|
Roy, ik zal het onthouden  Eerst even kijken hoe alles nu gaat lopen nu we BSO en logeren hebben. Dat wordt nu allemaal opgestart, zo als het er uit ziet zit z'n agenda al aardig vol  |
|
ladekast Oudgediende
|
goed geregeld  |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 785 OTindex: 22.657
|
|
|
nietmeer
|
Haha, ja dat hopen we tenminste. We hebben die indicaties helaas alleen gekregen omdat we ook beiden mantelzorger zijn voor een ouder en Turbo al onderzoeken heeft gehad waaruit blijkt dat ie "iets" heeft... Anders hadden we zelf aan mogen modderen zonder oppas e.d. Goedemorgen Zuwe, knuffel?    |
|
ladekast Oudgediende
|
geduld is een schone zaak, het komt uiteindelijk wel goed. Helaas duurt het alleen wel steeds langer tot je de juiste persoon tegenkomt die het wel goed inziet  |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 785 OTindex: 22.657
|
|
|
nietmeer
|
Heeft helaas niets met geduld te maken maar alles met de manier van handelen van instanties. De regering kort aan alle kanten en regels worden steeds strenger. Maar goed, we hebben het nu in ieder geval voor één jaar, daarna maar weer opnieuw aanvragen  Ik ga Turbo aankleden en gereed make voor een dagje weg. Hij mag vandaag naar de BSO van 10 tot 16 uur  Lekker spelen met andere kinderen met een beperking onder toezicht van getrainde begeleiding  |
|
ladekast Oudgediende
|
@Cootje68: dus om 11.00 uur lig jij weer op bed ?  wens hem maar een fijne dag  |
|
nietmeer
|
|
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Smorgens mensen en beessies om ons heen  |
|