|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
 Voel me zo ellendig! |
|
nietmeer
|
Hoe komt het? |
|
DreamerTje Oudgediende
Denk dat ik ziek word.. Weet het haast wel zeker. Vanmorgen kreeg ik last achter in m'n gehemelte en dan weet ik het wel. Dan word ik snipverkouden, veel koppijn en lig ik het liefst de hele dag in bed  |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
DreamerTje wazzup girl??  Ja, hier ook ik niet echt lekker, moedertje ook niet.. het heerst een beetje... nou beterschap!!!  |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
ow, beterschap  |
|
nietmeer
|
Vind je het gek met die temperatuurschommelingen  |
|
DreamerTje Oudgediende
Nja, ik ben nu bijna 'n week thuis en word nu pas verkouden. Maar gisteren kwam er 'n vriendin langs die ook al vet verkouden was, misschien heb ik het wel van haar ge-erft |
|
nietmeer
|
Goed mogelijk  |
|
FrankB Oudgediende
|
en toen vielen de dames stil  |
|
pfft Erelid
 WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
de dames hebben weer gefaald, maar meneer frank werkt ook niet echt mee. Ik was vandaag in Rotterdam. Ik dacht dat ik op vakantie was  |
|
nietmeer
|
FrankB: Ik kijk wel uit voor dubbelposten  |
|
nietmeer
|
Quote pfft: de dames hebben weer gefaald, maar meneer frank werkt ook niet echt mee. Ik was vandaag in Rotterdam. Ik dacht dat ik op vakantie was  En in welk land dacht je dat je was?  Afrika?XD |
|
nietmeer
|
Pearly! Drink je een Porseccootje met me? |
|
DreamerTje Oudgediende
HAHAHAH! LOOOOSSERRSS daar in Den-Haag! Mislukkelingen |
|
FrankB Oudgediende
|
en bedankt  |
|
pfft Erelid
|
nosphoenix: Nee hoor, zo veel mensen met een zwarte huidskleur heb ik niet gezien. Maar gewoon, er zijn veel hoge gebouwen en alles is ruim opgezet. Zo anders dan in andere steden  Ik dacht vandaag volgens mij dat ik gewoon in Marseille, Frankrijk was  |
|
DreamerTje Oudgediende
Haaahahaha! Ik denk dat er over 'n paar maanden nieuwe verkiezingen zullen zijn! |
|
FrankB Oudgediende
|
ik ga naar bed, welterusten  nogmaals beterschap, Dreamer  |
|
nietmeer
|
Quote pfft: nosphoenix: Nee hoor, zo veel mensen met een zwarte huidskleur heb ik niet gezien. Maar gewoon, er zijn veel hoge gebouwen en alles is ruim opgezet. Zo anders dan in andere steden  Ik dacht vandaag volgens mij dat ik gewoon in Marseille, Frankrijk was  hetzelfde xD |
|
nietmeer
|
Welterusten Frank  |
|
DreamerTje Oudgediende
Dankje  Welterusten |
|
nietmeer
|
Nah, ik geloof dat het hier ook een beetje uitgestorven is... Ga nog ff wat rond surfen  Trusten allemaal    |
|
pfft Erelid
|
Quote DreamerTje: Haaahahaha! Ik denk dat er over 'n paar maanden nieuwe verkiezingen zullen zijn! Misschien wel. Dan stem ik PVV. Een democratie wordt onmogelijk gemaakt door politieke partijen. Vind ik niet kunnen. Truste cootje  |
|
DreamerTje Oudgediende
Nah, of je PVV stemt of niet, die democratie zal er toch altijd blijven  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
|
|