|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
ik ben film kijken doei doei  |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Goed zo Kpuc, zal m leren!!  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Ik doe niet meer zo moeilijk Sjefke, zo ge bent zo ge t zult krijgen. |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
terecht, moest hij je maar niet klemrijden, of gewoon asociaal fietsen, fietspad lijkt me breed genoeg. als je daar breed op gaat staan, ben je dom bezig |
|
Kpuc Oudgediende
Irthe, meneer reed een auto  |
|
Irthe Erelid
haha laat maar  wat deed hij dan op het fietspad?  rare leipo  blub  |
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
heb het niet op vechten eerlijk gezegt  behalve als men me eerst slaan dan sla ik terug! |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Staat in't blog Irthe  |
|
Kpuc Oudgediende
Inderdaad blub Wolfje, ik ook niet maar als iemand me zo agressief benadert dan haal ik wel als eerste uit en zorg dat m even niet van de grond komt  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Ik had ook nog een deuk in de auto getrapt.  |
|
Irthe Erelid
@Relpa: ja na paar meter  maar daarvoor stond die gozer toch ook al op fietspad met zijn kar? maarja ben ook niet helemaal wakker vandaag  |
|
Kpuc Oudgediende
Nope, dan had ik te ver gegaan in geval van politiebemoeienis Irthe, meneer stond ergens opeen fietspad en ik moest uitwijken met gevaar voor lijf en leden wegens andere automobilisten wie daar als een gek langsrazen. Na mijn vermaning vond meneer t nodig om me een flink stuk verderop klem te rijden, nou ja, bwaff, en nou je bakkes dicht of ik verbouw m echt eens goed  |
|
Irthe Erelid
kpuc blijft netjes tegenover de auto  terecht hoor puck!  moest gewoon lekker op zijn eigen baan blijven  fietspad is voor fietsers, en verhaal vragen, kan hij dat zelf niet bedenken van hee dat is niet mijn baan> |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Je hebt meneer toch wel netjes in zijn auto terug gedumpt?  |
|
Kpuc Oudgediende
Echt wel Irthe, een auto mishandelen is milieuvervuiling Peerke, nope, lekker laten bijkomen op de koude tegels. |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Als ze mij de weg afsnijden, kan ik niet voorkomen dat er een deuk in de auto komt.  |
|
Kpuc Oudgediende
Kokkie, daar leert men niet van, tis even van kut, m'n auto en dan gaat t leven door. Een stevige klop op de kaak voelt m langer. |
|
Irthe Erelid
en ziet er misschien ook nog kleurrijk uit op ten duur  |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
 Mijn scootmobiel heeft een remweg van enkele meters.   Dus die deuk heeft hij altijd, en als hij mij aanvalt ligt ie ook plat.   Plus ik bel de politie omdat hij een ongeluk veroorzaakt door mij af te snijden.  Met andere woorden, poging tot zware mishandeling. |
|
Kpuc Oudgediende
Aan de wouten heb je niets, heb ik al eens gehad toen zo'n mafkees de ruit uit m'n deur trapte. Aangifte gedaan, een maand later kreeg ik te horen dat men er niets mee deed omdat volgens de dader ik het had uitgelokt en m had bedreigd. Uhm, ja tuurlijk, ik ga een grote kerel met nog vier kerels even bedreigen. Nee, gewoon goed uithalen bij de grootste van t spul is beter, meestal gaat de rest dan vanzelf op de loop. |
|
Irthe Erelid
hoi frankie!  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Irthe Erelid
haha hoi kokkie   was je ook al binnen! |
|
WMR-kok
Oudgediende
Kpuc:  Het zijn niet altijd de grootste die gevaarlijk zijn.  Al een tijdje Irthe  Ben ook bezig met de recepten van gisteren.  |
|