|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
oh, dan  als je niet hoeft te werken de volgende dag, dan kan het ook wel  lekker dagje uitbrakken  volgende keer helm op doen wolfje!  |
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
@Irthe ik heb nog een oude scooter helm  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
 WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
|
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Ik heb vanmiddag een biefstuk op brood gemaakt, net nog bami op, dus geen Mauw meer Zielig Wolfiehh toch   |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
zeau, ben er weer |
|
Irthe Erelid
@Wolfje: altijd mee oplopen  doet het ook minder pijn  het ziet er alleen minder charmant uit @Jovi-Mama: jazeker  ik heb er zin in!  morgenavond lekker bij de opening, motor/autostunts kijken  en natuurlijk gewoon gezellig praten, paar attracties misschien uitproberen |
|
Jovi-Mama Oudgediende
@Irthe: kom je eigenlijk ook nog naar de Battumse Karmse?   |
|
Irthe Erelid
@Jovi-Mama: denk het wel! mijn beste vriendin woont in Bathmen, dus denk dat ik nog wel een dagje langskom   ga jij nog naar de Loarnse dan? of verheug je je gewoon vollop op die van Battum?  |
|
Wolfje Oudgediende
|
@Irthe ik heb toch een vriend dus nu hoef ik toch niet meer te sjansen  alleen heeft die helm ook al paar ongelukken mee gemaakt  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Ik heb niet het geld voor twee van die feesten, dus ik smacht naar eind september! Gaan we meeten dan op de kermis? Samen biertje doen?    |
|
Irthe Erelid
@Wolfje: ohja  naja ik weet niet of je vriend dat zo geweldig vind als je fulltime een helm op hebt mm auw  scheuren in enzo..  ? @jovi: prima!  moet alleen even kijken welke dag ik ga, en of mutsz(woont dus in battum) mij wel uitnodigd  maar laatst vroeg ze het wel dus |
|
Jovi-Mama Oudgediende
|
|
Wolfje Oudgediende
|
oke oke dan doe ik alleen de helm af als hij er bij is dan kan hij mij beschermen  |
|
Irthe Erelid
@Jovi-Mama: jazeker   battumse kermis was 2 jaar terug wel gezellig  vorig jaar kon ik niet  haha  maarja maandag zit ik op school  maar naar 1 biertje samen drinken wordt je nog niet lam dus @Wolf: idd  jij snapt het  |
|
Wolfje Oudgediende
|
whahaha zie het al voor me op het werk een scooterhelm op en met eten serveren die oudjes zullen wel denken  |
|
Irthe Erelid
@Wolfje: haha ja  , oudjes kunnen ook gevaarlijk zijn  je weet nooit hoe goed ze zijn met hun wandelstok  |
|
Wolfje Oudgediende
|
@Irthe ben deesdaag nog geslagen door een oudje  |
|
Irthe Erelid
@Wolfje: daarom! helm op  hoezo dat?  deed je iets verkeerd, of een zomaar uitbarsting?  |
|
Wolfje Oudgediende
|
ik denk uitbarsting (die man kan niet goed praten en is doof en slechtziend) |
|
Irthe Erelid
ah oke  minder  maar denk dat je het hem wel vergeven hebt of niet? vind altijd zo zielig, dat sommige oudjes niet zo goede controle meer hebben over wat ze doen enzo  |
|
Wolfje Oudgediende
|
@Irthe ik heb hem weer aan het lachen gekregen dus dat zit wel weer snor;) alleen wat ik daar zie hou oudjes zijn en doen wil ik niet ouder worden dan 80 |
|
Irthe Erelid
daarna worden ze irritant?  ooh dan  beter^^ kun je weer rustig eten brengen |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Tisme toch wat, een asociale Hollander met z'n kar op t fietspad kreeg de wind van voren van me en dacht me klem te rijden, nu heeft meneer auw op zijn kaak en ik ietsjes pijn aan de hand Ow, en voor de zekerheid, bij een asociale allochtoon had ik net zo gehandeld  |
|
Irthe Erelid
heb je tandartsje gespeeld puck?  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Bekkenbeul Irthe  |
|