|
Kolleke
Erelid
 WMRindex: 1.240 OTindex: 6.293
|
@ DFC en SA en Jasjee: het is nog niet alles deze ochtend. @WMR-kok: klote voor je  |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
@Jasjee: ja dat zeg ik  nee het heeft daar niets mee te maken  het is gewoon lang verhaal een blog waardig vind ik  |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
WMR-kok: Ja dag, zou me niks verbazen als sommige medewerkers van hun ook in de uitkering zitten  Maarja, zonder uitkeringstrekkers zitten zij straks weer zonder werk @Kolleke: Hmm, hoe komt dat?  @DFC:  Ben benieuwd. |
|
nietmeer
|
kolleke1: Hoezo niet?  WMR-kok: Het is echt rot voor je  |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
@WMR-kok: Ik heb 10 jaar geleden ook zoveel gedoe met ze gehad door een depressie, wilde daarna aan het werk; mocht niet.... Doeiii zei ik, nooit meer teruggeweest daar. Sindsdien alleen maar gewerkt, geen terugval gehad. In jouw geval is het anders natuurlijk, maar wel belachelijk dat je weer 100% aan de bak moest  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
het mooiste is nog dat het bedrijf van mij afwilde, dus begonnen ze al vrij snel mij steeds zwaarder werk te geven. ze probeerden mij de ziektewet in te laten gaan met mijn knieën zodat ze mij op staande voet konden ontslaan.  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Dat vind ik echt heel laag van dat bedrijf  Die verdienen het niet om een waardig bedrijf te zijn vind ik dan  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Kolleke
Erelid
|
@ SA en Jasjee: veel pijn in m'n nek nadat ik van de week naar de tandarts moest voor een afgebroken kies. Het heeft mijn herstel minimaal een maand teruggezet @WMR-kok: klote. |
|
nietmeer
|
kolleke1: Bah dat is ook geen leuk nieuws  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
All ik reageer wat traag ben ff bezig met een lange blog @Kolleke wat is er aan de hand  ? @WMR-kok: damn  hoezo laag. helemaal iemand waarvan ze weten dat hij niet 100% is toch voor 110% laten werken. dat klopt gewoon niet  je mag ze best aanklagen  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@WMR-kok: Dat kan natuurlijk ook, maar toch is het niet erg helemaal netjes van dat bedrijf... Naww @Kolleke:  Wow, heftige ingreep dan? |
|
sjefke Oudgediende
Ze hadden teveel van die figuren rondlopen bij het GAK in Hilversum(personeel dan), en die zijn gewoon met wachtgeld naar huis gestuurd, dat kan wel...  |
|
nietmeer
|
WMR-kok: Dat is echt laag van het bedrijf  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik dacht, mij krijg je niet zo gemakkelijk weg, als ik hier weg ga is het met de ambulance.   En dan kunnen ze gaan lammeren. |
|
Kolleke
Erelid
|
@ DFC en Jasjee: ik ben al een half jaar thuis met een dubbele nek hernia. Ik was lekker op weg naar herstel. Nu dus niet meer  Quote WMR-kok: En dan kunnen ze gaan lammeren. ?? |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Kolleke: Sterkte!  Maar wat kun je nu doen om het herstel weer te bevorderen?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
toen ik gekeurd werd door het UWV, begon ik net het huishouden weer op te pakken, want dat kon ik daarvoor niet. Daarom had ik ook huishoudelijke hulp.  En thuiszorg.  |
|
sjefke Oudgediende
kolleke1: Nou doe maar rustig aan grietje, ook al is dat moeilijk soms..  |
|
Kolleke
Erelid
|
@Jasjee: Alleen maar rustig aan doen op het moment. @sjefke: zo moeilijk is dat nu niet, hoor  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
kolleke1: Heel veel sterkte!!  wat is er gebeurd dat het herstel zo abrupt is onderbroken? |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ze hadden een flinke schadevergoeding kunnen gaan betalen, want ik zou het dan voor laten komen.  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Kolleke: Zal soms lastig zijn, maar wens je veel succes.  DFC: Lees eens even naar boven  |
|
nietmeer
|
|
|
Kolleke
Erelid
|
DFCPhoenix: Een sessie in een tandartsstoel. @WMR-kok: Absoluut, zou ik ook doen! @Jasjee en SA: Dank  |
|