|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Dan stink je naar de taurine sjefke.  |
|
Kolleke
Erelid
 WMRindex: 1.240 OTindex: 6.293
|
Heb ik al op, Sjefke, maar die helpt niet echt. M'n pijnstillers moeten nog gaan werken. @WMR-kok: Wie gaat er nu dáár wonen, of all places!   |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Dakar zet je niet met zo'n soort apparaat.  |
|
Kolleke
Erelid
|
Hoe dan? Ik ben altijd in voor recepten  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Dat maak je in een steelpannetje.  Koffie, een eitje erdoor, goed roeren, een beetje water erdoor om alles vochtig te maken, weer goed roeren, dan kokend water erbij en 4 minuten laten pruttelen. Vervolgens door een koffiefilter gieten.   Het recept staat op mijn site.   ergens in mijn blog staat de link. : |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Goedemorgen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Goeiemorgen bitterbalCaster.  |
|
Kolleke
Erelid
|
Quote: Koffie, een eitje erdoor Je bedoelt koffie in zijn vaste vorm? Ik ga kijken. Morgen Caster! |
|
WMR-kok
Oudgediende
snelfiltermaling roodmerk DE |
|
Caster Oudgediende
|
Goedemorgen PWmr  Mijn alternatieve opmaak begint er steeds beter uit te zien  |
|
Kolleke
Erelid
|
Quote WMR-kok: snelfiltermaling roodmerk DE Ik denk dat het koffiepad in hoofdgroepen uiteen nemen wordt  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Caster Oudgediende
|
Nee PWmr  Opmaak.. van WMR  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Als het compleet is, opsturen naar Jelmer.  kan ie een ad-on maken met de keuze wit zwart/ zwart wit.  |
|
Kolleke
Erelid
|
@Caster: Wel leuk om te zien, zo omgekeerd. @WMR-kok: Als het maar niet twee keer zo veel werk inhoudt, met updaten. |
|
Caster Oudgediende
|
@PWmr, het lastige is dat een groot deel van de opmaak van WMR door PHP wordt gegenereerd.. Mijn script moet dus "scannen" op bijv. bgcolor en die dan aanpassen.. Dus het zal wel nooit echt worden doorgevoerd  Maar het is een leuk project  Thanks kolleke  |
|
WMR-kok
Oudgediende
zwarte achtergrond is veel rustiger voor de ogen dan een witte achtergrond. Nog een voordeel is dat de monitor minder stroom gebruikt.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Kolleke
Erelid
|
@WMR-kok: Dat van die stroom had ik nog niet bedacht, maar het leest idd rustiger  |
|
WMR-kok
Oudgediende
het is heel eenvoudig om te maken dat men kan kiezen uit verschillende kleurenmenu's. |
|
Caster Oudgediende
|
Jah, maar bijvoorbeeld de groene kleur van de leden-namen krijg ik niet weg (ik ben echt minder dan een noob in Javascript  ) en dat is minder fijn, groen op zwart.. En als je naar de pagina van de bowling gaat, zie je dat de tekst wit op wit is.. Dat krijg ik ook niet weg  Dus er zitten nog wat bugs in.. Ook bijv. als je op "Update" klikt op t forum worden de kleuren van de blokjes rond de gebruikers niet veranderd. PWmr, dat is eenvoudig als álle opmaak in een CSS-bestand zit, wat op WMR niet is  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Caster Oudgediende
|
PWmr, als je op mijn blog kijkt zie je dat ik dat ook heb gedaan voor WMR  Niet helemaal bugloos zoals ik net zei, maar toch  Edit: en ik moet nu naar school  Doei  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Er is nog heel wat werk dus voor Jelmer.  Laters caster  |
|
Kolleke
Erelid
|
Ik ga er even vantussen. Het gaat nog niet goed. Tot later.  Dag Caster  |
|